uusi kännykkä ja entinen sim kortti?

uusi kännykkä

käykö vanhan kännykän sim kortti suoraan uuteen puhelimeen vai pitääkö hommata uusi?
kyseessä on soneran liittymä.
säilyykö siinä vanhat numerot, viestit ja entinen numero?

9

4317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ... entinenSIM

      Käy entinen SIM, ei tartte vaihtaa.
      Oma numeros säilyy.
      Puh numerot (yhteystiedot) säilyy jos ne on SIM-kortilla.
      Jos ne on vanhassa puhelimessa, niin siirrä ne ensin SIM-kortille vanhastaa puhelimesta ja sitten kortti uuteen ja tarvittaessa tallennus puh muistiin.
      Tai sitten datakaapelia käyttäen puh toiseen tai tietsikalle ensin ja sieltä uuteen.
      Tai sitten "Bluutuutin" kautta, edellyttää, että molemmissa "BT" puh kortit sisällä.

    • kyselenm.

      minulla on ikivanha nokian puhelin, siinä ei ole mitään nettiä eikä muita ihmeellisyyksiä. Kamera kyllä löytyy, mutta taitaapi olla jotain niitä ensimmäisiä kamerapuhelimia, ja kuvat on aikamoista suttua..

      Jos laitan tämän kortin uuteen puhelimeen, niin säilyykö ne kuvat ja pilipali soittoäänet vai "katoavatko" johonkin.. Kalenterissa on kans aika paljon merkintöjä, siirtyvätkö ne sitten uuden puhelimen kalenteriin vai mitenkä tämä homma menee? :)

    • Kuvia/musiikkia/kalenteri merkintöjä ei voi siirtää sim-kortille. Ainoastaan muistikortille.

    • kyselenm.

      se mun vanha puhelin on siis nokia 2600.
      olis kiva saada noita kuvia jotenkin koneelle, mutta ei ole mitään piuhaakaan... jos siirrän sen kortin uuteen puihemileen, niin säilyykö ne merkinnät kumminkin jos siirtää sen joskus takas vanhaan.


      vai miten mä saisin tallennettua viestejä muistiin,

      • aina uusi

        Onko sinulla Nokia Ovi ohjelma? Sitä kautta saa puhelimesta ainakin yhteystiedot, viestit, valokuvat ja musiikin synkronisoitua. En tosin tiedä onko puhelimesi jo siihen liian vanha. Ja täytyy olla kaapeli välissä. Puhelimesi mukana ei ilmeisesti sitä ollut. Minulla oli ensin N73, jossa se oli mukana ja nyt 6600 Fold, jossa myös on se mukana. Kätevää synkronisoida kaikki sinne ja voi poistaa puhelimesta. Mutta tietääkseni se ei ota muistikortilta. Olen tehnyt niin, että annan olla ne puhelimen muistissa kunnes olen siirtänyt ne, varsinkin valokuvat. Jos en halua jotain kuvaa sitten poistaa puhelimesta (vaikka onkin jo Ovessa), siirrän ne kuvat muistikortille.Kannattaisikohan sinun jo ostaa vähän nykyaikaisempi puhelin?!


    • 5230,.

      kyllä se ottaa muistikortilta mul menee kaikki kuvat ja videot muistik.josta ovi su kautta tk:lle,2600 siirtäsin bluetootil kaikki kuvat toiseen kännyyn ja kopiois os kirj ja viestit samalla ja sit tk:lle piuhalla

    • nokia2600

      mikä on ovi, mikä on bluetoot, onko tässä kännykässä edes mitään muistikorttia? voisiko joku selittää vähän yksinkertaisemmin, kun ei ole hajuakaan mistään ovista sun muista.

      harmittaa kun olen mennyt kirjoittelemaan niin paljon kaikenlaista päiväkirjaa matskua tuohon kalenteriin, ja nyt sitä ei näköjään saa siirettyä uuteen puhelmineen. Täytyy kai ottaa viesteistä valokuvat tai kirjoittaa ne uudestaan koneelle....... Jos niitä ei kerta mitenkään saa siirettyä mihinkään?

      • Anonyymi

        Voit kopioida kalenterimerkintöjen tekstit, ja lähettää ne vaikkapa tekstiviestillä uuteen puhelimeen, niin että säilyvät SIM-kortissa. Sähköpostia tuossa härpäkkeessä tuskin on, joten sekin vaihtoehto on sitten poissuljettu..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe