Helmikuun masut...

---rv38---

Miten muilla ei vielä poksahtaneilla helmiksillä menee näin loppumetreillä? Kaikkihan me ollaan jo täysiaikaisia :)) jee! Onko muilla jo synnytyksen merkkejä ilmassa? Ja jos on niin millaisia? Kirjoitelkaa kuulumisia... Onko muilla muuten mies tulossa mukaan synnytykseen?

Mulla tulee päivittäin paljon harjoitussupistuksia ja tuntuu et tuo lapsi tulee kohta väkisin tuolta läpi, sen verran kovaa painaa päällään mun alakertaa :D Tänään on juilinut koko päivän selkää omituisesti ja olin jo ihan varma, et lähtö tulee, kun mieskin on sopivasti just iltaa viettämässä kavereittensa kanssa. Mut onneks ei ainakaan vielä ole tullut :) Meillä siis miehen ois tarkoitus olla mukana synnytyksessä.
Kävin loppuviikosta neuvolassa ja kaikki oli hyvin, mitä nyt hemppa laskenut 133->123. Painoa on minulle raskauden aikana tullut n.10 kg. Vauvan painoksi arvioitiin n. 3,2 kg, jos ajallaan syntyy. Ois just kompaktin kokoinen minulle, kun en itekkään mikään iso oo (: Meillä ollaan jo kiinnittyneitä laskeutuneitakin ja neuvolatäti vähän elätteli ettei tartteis enää kauaa ootella :O Toisaalta toivon, et pääsis jo tositoimiin, mut toisaalta taas haluis vielä valmistautuu henkisesti... :)

5

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laskeutumisaikaa odotellessa

Täällä LA ens viikon perjantaina..minkäänlaisia oireita ei ole, ei supistuksia eikä kipuja!Alkaa vaan tämä paino ottaa selkään ja mielialaan. Kiloja tullut kans noin 10kg. Miehen olis tarkoitus osallistua synnytykseen, mut vähän jännittää et koska lähtö tulee kun hän tekee 3-vuorotyötä ja työmatka kestää yli tunnin:( Luultavasti joudun yksin lähtemään sairaalaan..
      Aika outoa aikoja nää loppuviikot.Toisaalta haluis et vaavi syntyis jo, mut toisaalta ei sit olekaan yhtään vielä valmis!!Jännittää vaan ja toivoo, että kaikki menee hyvin.

• vko39

Meillä vaavi on väärinpäin masussa. Painoa mulle on tullut yli 15kg... Sais olla jo ohi.. :(

• rv 38+3

Hei.
      Kaikki on vielä ennalaan eli oireita synnytyksen alkamisesta ei vielä ole. Miehen on tarkotus tulla mukaan synnytykseen.
      Vauva on masussa oikeenpäin mutta ei ole tietoa että onko kiinnittynyt aika alhaalla kuitenkin kai on. Syntymä painoksi arvioitiin noin 3500g joka minusta tuntuu pieneltä meidän suvun vauvaksi kun meidä suvussa on vauvat olleet yleensä noin 4000g.
      Mulla ei ole vielä kiirettä saada tätä vauvaa syntymään. Mielelläni voin odotella vielä viikon.

• LA 9.2

muuten alkaa tuntumaan et ois jo aika tulla mut supistuksia ootellaan...harjotussupistuksia kyllä on muttei niitä oikeita.

• helmivauva09

Viikkoja 39 2, tänään ollu kivuliaita supistuksia, mutta mitään muuta ei sitten, että en tiedä olisko lähipäivinä syntymässä :) Saisi se jo tulla, ei jaksa enää odottaa. Miehellä alkaa huomenna yövuorot, että jännityksellä odotan, tuleeko juuri silloin lähtö, kun mies töissä. Onneksi sairaala on samassa kaupungissa kun miehen työt, joten voi ajaa suoraa sitten hospitaaliin kun tilanne niin vaatii. Ikävintä vaan on se, että jos tuo meidän muksu päättää syntyä silloin kun isäntä nukkuu päivällä... :D

Seuraava neuvola olis torstaina, katsotaan päästäänkö sinne vai onko vaavi jo maailmassa :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2833
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe