rakastan hirveästi poikaystävääni, mutta en enää ole oikeastaan onnellinen meidän suhteessa. en oikein tiedä mikä on vikana vai onko mikään, mutta jotenkin en koe tämän suhteen enää olevan riittävä minulle. ero pelottaa vaan oikeastaan siltä osin, että en haluaisi olla yksin.
mitä mun pitäisi tehdä? :( tää tilanne ahdistaa ihan kamalasti. riidellään nykyään kerran viikossa ja silloin joka kerta tuntuu siltä, etten halua enää jatkaa tätä suhdetta, vaikka riidat ovat aika pieniä ja normaaleja.
en oo enää onnellinen
3
369
Vastaukset
Sanot sille "Ei ole hyvä tämä." Itse oon taas sinkku ja sinkkuna on pirun mukavaa! :D Saa olla kavereiden kanssa niin paljon kun hyvittaa ja koska huvittaa, eikä tarvi kirjottaa inhottavan siirappisia tekstiviestejä:
-Sää oot ihana
-Sää oot ihanampi
-Eikun sää
-Mun mielestä sää.....
Nojoo.. :D Mut siis jos suhde on parseestä niin eihän sitä kannata pitkittää. Jos seurustelu ahdistaa koko ajan tolleen, niin kelaas millasta se on sitten jos alatte harkitseen jotai vakavampaa. Ite en kyl mikään riitelijä koskaan suhteis oo ollu, yks kaveri ja sen tyttöystävä riitelee jatkuvasti ja kaikesta :D. Silti ne menee ens kesänä naimisiin! :D
Kerran ne oli molemmat karkkilakossa.. Sit toinen oli langennu kupilliseen kaakaoo ja toinen syöny kurkkupastillin. No, ne sit riiteli ihan tosissaan kumpi oli rikkonu lakon, ja kummakki puollusti itteensä ja syytti henkeen ja vereen toista :D:D:D. Oli siinä pokassa pitelemistä :D. Mut jos tommonen elämä ei haittaa, niin mikäs siinä.. Itte en ehkä kestäis olla riita-suhteessa, mut en usko et koskaan joudunkaan. Oon sen verran kiltti ja en alota suhteita kovin helposti, ainakaan ennen jonkinlaista luonne-analyysiä :D.
Siispä siis, jos tässä kirjotuksessa jotain pointtia missään vaiheessa oli, niin ehkä se vois olla semmonen neuvo, et kerrot sille kaverilles et nää riidan kyrpii. Sanot vaikka et "mää en tiedä jaksanko mää olla sun kanssas kauaa, jos tään on koko ajan tällasta". Se on sitten niinku varotus, ja sen jälkeen voit miettiä miten jatkat. Jos jätät, niin oot antanut ennakkovarotuksen ja jos haluat jatkaa ja/tai riidat vähenee, niin voit tehä niinki.- --------
Koita ottaa kaikki irti minkä saat yritä olla läheinen ja muuta.
Jos hän ei lämpene yhtään sanot vaan ettei tästä tule enää mitään - Yö_Kyöpeli
No miten pitkään suhde on jatkunut, tieto voisi avittaa hieman.
mutta niin, se on valhetta jos se on vain sitä että yksinolo pelottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750