Kysyisin tälläistä, josko kukaan osaisi auttaa,
elikkäs...
Aloitin netin käytön mielestäni liian nuorena, ja omia tietoja tuli kylvettyä vähän joka paikkaa, tunnuksia minulla on useilla foorumeilla ja muilla sivuistoilla joilla en edes käy.
Tyhmänä lapsena sitä ei tietenkään tullut ajateltua, että kyllähän muutkin ne minun tietoni sieltä löytävät, kunhan vain osaavat etsiä.
Minulla on edelleen käytössäni sama nimimerkki kuin joissain tapauksissa nuorempana, ja nyt esimerkiksi työkaverini on löytänyt minusta kiusallisia ja henkilökohtaisia tietoja! :S
Joten olisiko kellään ehdotuksia, miten saisin näitä omia tietojani käsiteltyä helpommin? Ilmais-sähköpostiosoitteita minulla on useita, ja näillä kaikilla sähköposteilla olen rekisteröitynyt vielä useampaan eri paikkaan. Varmaankin monessa tapauksessa auttaa jos ottaa yhteyttä adminiin tms. ja pyytää sulkemaan/poistamaan käyttäjätunnukset, vai kuinka on?
Mitään vakavaa ei kyseessä ole, esimerkiksi. osoitteitani, pankki/luottokorttitietoja tai muitakaan tietoja, joista minulle voisi oikeasti olla haittaa, ei netistä löydy (onneksi oli edes sen verran nuorempana järkeä päässä). Kuitenkin, tiedot joita minusta löytyy ovat kiusallisia, esimerkiksi foorumeille kirjoitettuja mielipidekirjoituksia. Eipähän nuo nuorempana niin näppäriltä ja aikuismaisilta tuntuneet tekstit enää aiheuta samaa ylpeyttä, hävettävät vain aivan helkutisti.
Jep, tiedän, olen näissä asioissa melkoinen sählä, typerys ja ties mitä muuta, mutta eihän kysyvä tieltä eksy, vai mites se olikaan.
Apua foorumeille rekisteröitymisistä yms.
2
175
Vastaukset
- ja pysyy
totesi erästä sairautta sairastava henkilö harjoittaessaan sukupuoliyhteyttä. (Toivottavasti riittävän korrekti vastaus foorumille...)
Suomeksi: ne kirjoituksesi istuvat netissä kuin tatti p****ssa. Googlen välimuistista ja netarchivesta löytyvät tarvittaessa sivujen vanhemmatkin versiot, vaikka viestisi foorumeilta olisikin jo poistettu.
Ainoa lääke noiden aikoinaan kirjoitettujen viestien suhteen on: Älä tee mitään mikä yhdistäisi sinut niihin viesteihin. Viesti voidaan yhdistää sinuun mikäli käytät samaa nimimerkkiä tai samaa sähköpostiosoitetta (näkyy yleensä muille foorumin käyttäjille). - ööööh..
..tunnuksillasi rekisteröitymisesi eri foorumeilla, ja poista tai piilota tietosi missä voit, ja loppujen poistaminen voi hoitua ottamalla yhteyttä ko. foorumeiden ylläpitoon. Tai on hoitumatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233378
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402702Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122241Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131709Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191519Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521481- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621211Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951184