::Hauskaa luettavaa Iltalehdessä tämä Hytösen pakina Anne Hedmanin kakun leipomisesta ja bailaamisesta Hesan yössä...Miksi ihmeessä Eeva-lehtikin on sortunut tuollaiseen , että laittaa kansikuvaankin tän Hedmanin..MITÄ HÄN ON TEHNYT? Onko hän joku suurikin julkimo? Hyvä Hytönen!
Anne Hedmanin hiuslisäke..
12
1529
Vastaukset
- ei ole
mitään hauskaa lukea Hytösen *pakinoita*.
Niissä ei ole mitään sellaista ikinä ollut, että lukemisen jälkeen tulisi hyvä fiilis, että olipa mukava juttu.
Toisen ivaaminen on helppoa, siihen ei suurta lahjakkuutta tarvita.
Positiivisten juttujen tekeminen onkin vaikeampaa, koska silloin kirjoittajan täytyy olla tasapainossa itsensä kanssa niin, että oma ilkeys ei tule esiin joka lauseessa.- laki sallii
Laki sallii kenen tahansa haukkua ihmisiä lehden palstoilla.Muistakaa se kun alatte taas mollaamaan Matti-Eskoa.Olen Helsingin Atleettiklubin tuleva jäsen,haluan kuulua samaan seuraan ME:n kanssa.
Vaihtoehtona oli Viipurin Nyrkkeilijät tai Tapiolan Erä. - mummo-55
laki sallii kirjoitti:
Laki sallii kenen tahansa haukkua ihmisiä lehden palstoilla.Muistakaa se kun alatte taas mollaamaan Matti-Eskoa.Olen Helsingin Atleettiklubin tuleva jäsen,haluan kuulua samaan seuraan ME:n kanssa.
Vaihtoehtona oli Viipurin Nyrkkeilijät tai Tapiolan Erä.Ettet nyt tarkoittaisi Tapanilan Erää?
Jos se seura kovin tärkeä on niin ajattelin vain tähdentää, että kannattaa tarkistaa paikan nimi, jotta liittyy sitten oikein :) - atleettiklubi ja
laki sallii kirjoitti:
Vaihtoehtona oli Viipurin Nyrkkeilijät tai Tapiolan Erä.mene mummon seuraksi eläkeläistreeneihin
http://www.tapanila.com/ - Nimellä ja sen muistamisella
mummo-55 kirjoitti:
Ettet nyt tarkoittaisi Tapanilan Erää?
Jos se seura kovin tärkeä on niin ajattelin vain tähdentää, että kannattaa tarkistaa paikan nimi, jotta liittyy sitten oikein :)Ei ole suurtakaan merkitystä kun vain on tietoinen paikasta missä se sijaitsee ja missä anoa jäsenyyttä.
M-E on hyvä tyyppi ja järjen lisäksi sieltä löytyy hyvin treenattu body,hyvä kunto pitää järjenjuoksun liukkaasti liikkeellä ja mielen virkeänä.
Itse olen etsimässä eläkeläiselle sopivaa boxing-clubia koska tarvitsen skydivingin rinnalle lisää toimintaa ympärivuotisesti. - Tapanilan Erää
mummo-55 kirjoitti:
Ettet nyt tarkoittaisi Tapanilan Erää?
Jos se seura kovin tärkeä on niin ajattelin vain tähdentää, että kannattaa tarkistaa paikan nimi, jotta liittyy sitten oikein :)Tarkoitin tietenkin Tapanilan Erää.Paljon tuttuja alkuhistoriasta lähtien.Pajulahdessa oltu kavereitten kanssa useasti.
- Eeva-lehdeltä
>Miksi ihmeessä Eeva-lehtikin on sortunut tuollaiseen , että laittaa kansikuvaankin tän Hedmanin..MITÄ HÄN ON TEHNYT? Onko hän joku suurikin julkimo?
Sitä minäkin ihmettelen. Käsittämätöntä toimintaa "naistelehdeltä", että ihannoi tällaista naista, joka on tullut kuuluisaksi lähinnä sotkuisen yksityiselämän ja huonovointisuuden vuoksi. Ei mitään vikaa siitä, että ihnmiset hoitavat lapsensa kotona, mutta se että joku on kotona lasten kanssa täyspäiväisesti kouluikään asti ja antaa oman ammattitaidon repsahtaa miltei täysin, en pidä todellakaan mitenkään mainostamisen arvoisena. No, ehkä muut naiset sitten näkevät, että ei kannata tehdä perässä...- Yksinkertainen vastaus
Vaihtoehtoja on kaksi:
No 1 : Jutut vähissä
No 2 : Jutut vähissä,mutkan takaa tuttu toimittaja kysyy haluaisitko päästä lehteen,vastausta voi arvailla itse kukin.
En osta enää ko lehteä! - Mummeli 47
Yksinkertainen vastaus kirjoitti:
Vaihtoehtoja on kaksi:
No 2 : Jutut vähissä,mutkan takaa tuttu toimittaja kysyy haluaisitko päästä lehteen,vastausta voi arvailla itse kukin.
En osta enää ko lehteä!Nyt lähti Eeva takkaan. Olen aina pitänyt lehdestä mutta nyt ??? Eikö toimitukselta löydy ammattitaitoa, jutun aiheita kun tehdään monen sivun juttu A.Hedmanista. Sisältö olematonta paskoo. Nyt jää Eeva jatkossa kaupan hyllylle. Vihastuttaa.
- jää kaupan hyllylle
Yksinkertainen vastaus kirjoitti:
Vaihtoehtoja on kaksi:
En osta enää ko lehteä!> En osta enää ko lehteä!
En minäkään! - juttu,,,
jää kaupan hyllylle kirjoitti:
> En osta enää ko lehteä!
En minäkään!En osta minäkään.
- muistelen että
Anne Hedman? Onko hän se Kai Suikkasen ex-vaimo?
Onhan hän sitten varsinainen julkkis, kun on entisen Kärppä-pelaajan ja nykyisen TPS- valmentajan EX-vaimo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455050Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101159- 131113
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743