Kalluppi

-kaksonempa tietenkin-

Kaksoset, mistä horoskooppimerkistä tykkäätte eniten ja mitä horoskooppimerkin edustajaa teillä on ollut vaikeinta sujuttaa?
(jos omaa merkkiämme ei nyt oteta mukaan)

7

1366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksonen myös

      Vaikeinta oli kauriin kanssa... on tosi kylmä, epäluotettava ja ajattelee vain rahaa ja rikkautta. Kaloja en myöskään ymmärrä. Heille elämä on leikkiä ja haaveita. Skorpioni kiehtoo mutta minun kokemus eräästä oli pelottava. Hän vangitsee eikä päästä helposti irti. Josimiestä tapasin lyhyen ajan ja jäin kaipaamaan lisää... on ainakin tosi eroottinen.

    • vastaus2

      Olen kaksosnainen. Vaaka ei oikein sopinut minulle. Oli kovin itsekeskeinen. Härän kanssa tulen hyvin toimeen.

      • päinvastoin

        Vaa´an kanssa olen aina tullut hyvin toimeen, härkiä on ympärilläni jostakin syystä laumoittain ja ne vaan tökkii. Yks ainoo härkä on poikkeus jonka kanssa tulen hyvin toimeen. Mutta se härkä onkin käynyt vuosia terapiassa ja opiskelee psykologiaa. On tehnyt paljon töitä härkäpäisyytensä kanssa ja on tietoinen siitä puolesta itsessään.


    • Mhmm

      Olen huomannut tulevani kaikkein parhaiten toimeen Vesimiesten kanssa. Mukavia ja iloisia ihmisiä, joiden kanssa ajatusmaailma synkkaa hyvin =). Vaakojen ja toisten Kaksosten kanssa juttu luistaa myös ihan hyvin.

      Huonoiten tulen toimeen Härkien ja Neitsyiden kanssa. Härät useimmiten aika tylsiä (eivät osaa pitää lainkaan hauskaa), neitsyet tiukkapipoisia nipottajia.

      Mutta en halua yleistää, sattunut vain minun kohdalleni tällaisia merkkien edustajia.

    • Kaksonen naine :)

      Kauriin kanssa oli kamalaa...siitä ei enempää. Scorppari oli ihana mutta joku johti vain ystävyyteen...loppujen lopuksi se oli parempi niin :) uskon myös että oinas olisi oikein hyvä kumppani mutta siitä ei ole kokemusta.
      Kalat

    • Kaksoselle

      Olen seurustellut vakavasti ja pitkään kolmen merkin kanssa. Olen itse kaksosnainen ja ensimmäinen mieheni on kalat; ei passannut ollenkaan minulle vaikka hän oli todella rakastunut ja hyvä minulle mutta liian kiltti ja ennalta arvattavissa. TOinen rakkauteni oli skorpioni; seksi oli ihanaa ja muutenkin koko suhde jännittävä, mutta kaksosnaisena tarvitsen miehen ihailua ja vaihtelua että mylös menoa ja meininkiä ja sitä ei skorpionimies voinut hyväksyä. Nyt olen ollut vuosia (vuosikymmeniä itseasiassa!) kaksosmiehen kanssa ja säpinää riittää. Henkisellä puolella ei ole niinkään vilkasta kun kaksosmieheni on sellainen hyväntuulen juttelija ja seurustelija, ei niinkään syvällinen keskustelija tai pohtija mutta hellä, huomaavainen, rakastava ja loistava rakastelija eli uskon, että olen läytänyt sen oikean kaksosmiehestä. Hänkään ei tosin aina pysy aivoitusteni perässä ja ihmettelee touhujani ja ajatuksiani mutta samalla ihastelee jatkuvaa muutostilaa...

    • oo_00

      Kokeiltu on leijonaa, oinasta, härkää, vesimiestä ja skorppionia. Skorppionit olivat parhaita, välillä hieman vaikeita, mutta erittäin haastavia ja seksuaalista yhteensopivuutta oli riittämiin. Leijona ihan ok, mutta jotenkin hieman perässä hiihtävä merkki. Oinas on kohtalaisen sopiva, mutta ainakin mulle liian tylsä. Härkä taasen oli jossain määrin mukavaa seuraa, mutta seksuaalisuus melkein nolla. Jos saisin valita, ottaisin skorpparin ehottomasti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2780
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      211
      1789
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1492
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1241
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      963
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      77
      865
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      750
    Aihe