Miksi lapsi ei isäänsä kiinnosta?
Näkivät viimeksi jouluna ja nyt viime viikolla pari tuntia, kun ehti kahville.
Ilta oli kamala, lapsi itki illalla monta tuntia, että miksi isi meni pois. Miksei se ole vielä ja miksi se ei jää yöksi ja tuleeko se huomennakin...
Mitä mä voin sanoa?
Mitä mun pitää sanoa, että miksi se ei tule?
Ei iukuisesti mene läpi, että on töissä...
Tapaamispyyntö tulee aina multa.
Tarjous kyydityksestä, kyselyt, tarjouinpa jopa majoittamaan exän meille ja häipymään itse viikonlopuksi tai vaikka viikoksi.
Ei, ei ehdi.
Olin valmis maksamaan bussit hänelle, jos kävisi.
Ensin oli rahasta kiinni ja sitten ajasta.
Alkaa tuntua, että ei vaan kiinnosta.
Mä en tiedä enää mitä tehdä.
Meillä ei ole mitään tapaamissopimuksia, mutta haluaisin SILTI, että näkisivät isä ja lapsi toisiaan.
Tuskin kukaan osaa auttaa, kunhan avauduin vaikka vaan että saan itselleni selväksi, että herralla on paljon puhetta ja mitään ei ole asioiden vuoksi valmis tekemään... en jaksa enää olla koko ajan se joka tapaamista ehdottaa.
Miksi ei kiinnosta?
9
615
Vastaukset
- ihmettelen minäkin..
Minulla ihan samanlaiset mietteet.
Lapsi ollut joulukuun alussa viimeksi isänsä luona.
Isä teki lisäksi ruhtinaalliset oharit lapselleen muutama viikko sitten.
Matkaa ei ole kuin 10 km mutta aina tapaaminen on kiinni rahasta tai ajasta.
Meilläkään ei tapaamisista ole tehty sopimusta eikä sitä varmaan kannata tehdäkään sillä eihän siitä ole pakko pitää kiinni.
Ei jaksa enää lapselle kertoa valkoisia valheita et miksi isän luokse ei pääse.
Eikä jaksa enää itse soitella ja ehdottaa tapaamisia. Haluaisin että lapsi ja isä tapaisivat, onhan se sentään lapsen isä jota lapsi rakastaa ja ikävöi.
Sitähän se täytyy olla ettei se kiinnosta. Jos se kiinnostaisi niin kyllähän ne asiat järjestäisi silleen että tapaamiset onnistuu!
Voimia sinulle!
Tämä on rankkaa kun itse yrittää ajatella lapsen etua ja oikeuksia mutta kun on vaan asian kanssa yksin niin hankala tilanne.- cccccccccc
Silloin on tyttäreni nähnyt isänsä viimeksi. Syyslomalla tarjosin kylään, ei vastannut viesteihin tai puheluihin.
En enää edes yritä tyrkyttää. Ei tupata kun ei tykätä. - eivaanvoimitään
Sama virsi täälläkin. Lasten isä tapasi muksuja viime vuonna hurjat kolme kertaa, tänä vuonna äijästä on kuulunut tasan kerran kun lähetteli humalassa järjettömiä kirjain-numeroyhdistelmiä puhelimeeni.
Viimeksi kun tapasi lapsiaan lupaili taas vaikka mitä kivaa ja hauskaa "sitten kun tulette iskän luo syyslomalla" Syysloman lähestyessä menikin iskän puhelin kiinni, eikä sen koommin ole lastensa kanssa ollut missään yhteydessä.
Joulun alla poika kysyi onko hän ilkeä jos ajattelee että iskä on kusipää. Teki mieli vastata että niinhän se iskä onkin, mutta eihän niin sovi sanoa. Kyllä vituttaa aina välillä ja rankasti.
- ei käy
onnen lahjat.Miksi äiti ei anna isän tavata lastaan useammin,vaikka lapsi ja isä haluaisivat?Näissä tapauksissa ei äiti itke,vaan lapsi ja isä!
- kyllä
Niin. Sellainen on myös hyvin syvältä perseestä.
Mutta miten se liittyy etävanhempiin jotka eivät halua tavata lastaan? Heistähän tässä ketjussa oli kyse..? - tiinuska
kyllä kirjoitti:
Niin. Sellainen on myös hyvin syvältä perseestä.
Mutta miten se liittyy etävanhempiin jotka eivät halua tavata lastaan? Heistähän tässä ketjussa oli kyse..?se tietty on myös lapselle,jos isä ei halua usein nähdä.
Vaan kokemuksesta sanon,että jos se on vaikeaa isän puolelta,miksi edea laittaa lapsi sinne,koska isä ei ihan oikeati silloin välitä tarpeeksi,ja lopulta se valkenee myös lapselle.Ja siitä jää ikävät muistot loppu elämäksi.
Mun lapseni on nähneet isänsä viimeksi joulukuussa -07. Miehelle on myös tarjottu mahdollisuuta tulla meille, antaisin tosiaan sen kusipään tulla huusholliini ja olla siellä niin pitkään kun haluaa, mutta ei ole näkynyt. Ei varmaan ole varaa, kun ryyppäämisen menee vähät rahat mitä saa. Sitten, jos joskus tapaaminen kiinnostaa ja mua ei kiinnottaisi just sillä hetkellä niin soitto sosiaalitoimistoon ja, kun sitäkään kautta ei onnistu välittömästi niin sitten unohtaa taas lapsen pitkäksi aikaa, voi soittaa joskus kännissäpäin. Lapset ei sille viitsi enää soitella, kun pelkäävät sen olevan kännissä. Poika kaipaa isäänsä, tyttö ei niin paljoa ja poikaa käy tosiaan välillä sääliksi, mutta kun en asialle voi mitään niin en todellakaan voi mitään. Ottaa vain välillä niin päähän !!!
- yksi monista
Minun tyttäreni ei ole koskaan nähnytkään isäänsä. Isä ei ole koskaan ollutkaan kiinnostunut tyttärensä elämästä. Tytär nyt jo 25v ja ei edelleekään ole nähnyt isäänsä.
On miehiä, joita lapsi kiinnostaa ja miehiä, joita ei kiinnosta tavata lastaansa.
- dianas
Mitä tehdä. Mun lapseni on 1v 6kk. Välillä lapsen isä on halunut nähdä ja välillä ei. Nyt taas kausi on että haluis yhtenä lauantaina lapsen 8-17 asti sinne sen luokse kun isommat siskot edellisestä liitosta on.
On ollut kaksi kertaa kun herra ei oo antanut uutta numeroo siis toinen oli väliaikainen numero kun hukkasi kännipäissään oman puhelimensa toinen oli huhtikuussa saadun tieto sen siskolta että on vaihtunut numero.
Aikoinaan riideltiin ja se herra uhkas viedä lapsen lastenlaitokseen.....
ja lastenvalvoja ei usko mun sanoi ja antaa tommoisen pitää yhteishuoltajuutta. Kaiken lisäks ekana vuonna/kesänä lastenvalvoja teki sossuun ilmoituksen kun olin liikaa yhteydessä isän käytöksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756