Kuka hoitaa asunnon myynnin, omaisuuden, hautajaiset j.n.e. Pitäisikö järjestää omat hautajaiset ennen kuolemaa. Olisiko järkevää ottaa yhteyttä asianajajaan elossa ollessa.? Voisiko lakimiehiin luottaa luovuttamalla kaikki henkilötiedot?
Jos kuolee ilman
4
311
Vastaukset
- Ei ole ketään
Jos ei ole ketään omaisia eikä jätä jälkeensä testamenttia, niin ole huoletta. Kyllä valtio/kunta pojastaan/tyttärestään huolta pitää.
Laittaa kuoppaan ja pistää omaisuuden lihoiksi.
Miksi tuhlata rahoja elämänsä aikana johonkin asianajajaan kun sillä ei sinulle ole mitään väliä kuolemasi jälkeen. - ei ole ketään
läheistä tai sukulaista hoitamassa asioita kuoleman jälkeen, niin yhteiskunta hoitaa ne.
Mutta kannattaa eläessään tehdä testamentti omaisuudesta vaikka jollekin hyväntekeväisyysjärjestölle. Moni testamenttaa omaisuuden esim eläinsuojeluun, vanhusten hyväksi tai nimeää mihin haluaa.
Esim serkut eivät peri mitään jos on niin käynyt ettei ole läheisimpiä sukulaisia elossa. Seuraavaa:
Tee testamentti minun hyväkseni niin ei tarvitse pohtia tuollaisia asioita, vaan voit ihan rauhassa siirtyä ajasta ikuisuuteen. Minä kyllä hoidan asiat sen jälkeen. Myös muut henkilöt, joilla ei ole omaisia, voivat kääntyä minun puoleeni luottamuksella testamenttiasioissaan. Olen valmis ottamaan vastaan sekä isonmpia, että myöskin vähäpätöisempiä sekä kiinteää, että mahdollisesti myös irtainta omaisuutta..- hyvä sydän sullako?
Otatko myös vainajan velat maksettaviksesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.314987- 343456
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833204- 112277
- 281887
- 121828
- 1611793
- 1051310
- 141119
- 1371117