Pitää muuttaa poliittista kantaansa ja käännyttävä perus-suomalaiseksi. Ikäni olen sdp:äänestänyt, mutta nyt näyttää että järkeviä ajatuksia ei tule kuin persuilta. Jos kaikki muut puolueet ovat sitämieltä, että maahanmuuttopolitiikkaa pitää hoitaa näin, jossain mättää. Silloin ainoaksi vaihtoehdksi jää perus-suomalaiset.
Kukapa olisi uskonut että
5
580
Vastaukset
- on täälläkin
jouduttu kääntymään. Työtä tekevänä on sdp ollut lähinnä oikeassa linjassa minulle, mutta joku tolkku tähän hommaan on saatava, homma alkaa karkailla käsistä. Perussuomalaiset saivat viime vaaleissa minunkin ääneni.
- voiperi
Demarit ajavat muiden asiaa kuim omien äänestäjien.
- jää vaihtoehdoiksi
Kun kokoomus ajaa optio-herrojen asiaa ja keskusta kulakkien asioita. Vasureissa on taas niin änkyräkommunisteja että niiden paikka olis Kremlin muurissa balsamoituna. Vihreät ovat taas joko setalaisia tai jotain kannabishuuruisia maailmanparantajia jotka eläisivät kuin kommunistit toisten siivellä.
- persesuomalainen
jaksaa kirjoittaa neljä omakehuviestiä putkeen.
- PerusS:n kannattaja
Ennen äänestin SDP:tä. Nyt pitää äänestää Perussuomalaisia. Näin ne asiat etenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760