Olemme eksäni kanssa puhuneet siitä, että hän voisi kyllä antaa yksinhuoltajuuden minulle. Meillä on ihan ok välit, lapset saavat tavata isäänsä aina kun haluavat, ja lasten asioista pystymme keskustelemaan.
Olen miettinyt tulevaisuuttakin silmällä pitäen, että olisiko viisasta ottaa vastaan tuo yksinhuoltajuus? Ajattelen, ettei aina tarvisi joka paperiin eksän nimeä ja lupaa, ja toisaalta pelottaa että eksä yrittää ns. luisua vastuusta tms. Kaksipiippuinen juttu.
Mitä mieltä olette asiasta?
Kiitos asiallisista mielipiteistä :)-
Yksin/yhteishuoltajuus
2
230
Vastaukset
- sillä
ei huoltajuusmuoto millääntavoin vaikuta tapaamisiin ja jos teillä on ok-välit, niin varmaan juttelette kuienkin ennen isoja päätöksiä. (mm. koulun kielivalinnat ym.)
Vastuusta pääsee luisumaan myös yhteishuoltajuudessa, mutta silloin se vaan vaikeutuu, kun välillä todella tarvitsee niitä nimiä eri papereihin.
Siis, ehdotomasti ota tarjottu yksinhuoltajuus vastaan. - koska
eihän koskaan tiedä, minne elämä teitä kuljettaa. eronneiden puolisoiden tai yleensä erillään asuvien vanhempien yhteishuolto eim ole mielekästä.
Entinen systeemim oli parempi. Toiselle yksinhuoltajuus, toiselle laaja tapaamisoikeus. Jos exä laiminlyö elatusmaksut, saat kunnalta elatustukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862