miksi kauris ei puhu?

ihmetellen

Seurustelen kaurismiehen kanssa.Tavatessamme hän puhui minulle ihania asioita.Hän kertoi minusta asioita, joita nainen haluaa kuulla. Hän kannnusti ja oli huomaavainen. Edelleen hän on äärettömän hellä ja halaa paljon, mutta en saa häntä puhumaan tunteistaan. En ole vaatinut enkä patistanut kertomaan, mutta se hiljaisuus tekee minut surulliseksi. Pitäkö minun ajatella, että kaikki asiat ovat kunnossa välillämme, siksi ei ole syytä puhua tunteista? Jos ei olisi kunnossa niin hän kyllä kertoisi? Kertokaan minulle?Haluaisin niin ymmärtää tätä ihmeellistä muuten niin ihanaa miestä.

14

2583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sakke¤¤¤

      kertoo kun mieli muuttuu...

      • se varmaan

        kertoo, kun mieli *murtuu*, nimittäin sitten se varmaan kyllä kertoo, jos joku vaan kuuntelisi, heh..


    • `´olla`´

      seurustelu lopunan aikeita!!!!!

    • halailut.

      puhuu nimen omaan tekojen kautta, joita ovat mm mainitsemasi hellyys ja...

      • tuttua juttua

        >puhuu nimen omaan tekojen kautta, joita ovat mm mainitsemasi hellyys ja...

        Joo, kaurismiehen kanssa suhteessa pitkään olleena voin kyllä vahvistaa tämän asian.

        Niinkauan kuin teot kertovat välittämisestä, hellyydestä jne, ei sinun tarvitse olla huolissasi. Kauris ajattelee melko rakenteellisesti eikä tunteista puhuminen ole hänelle ollenkaan helppoa. Myöskään häneltä harvoin saa kuulla kehumista tms. mutta se ei kuitenkaan tarkoita ettei hän arvostaisi.

        Veikkaampa melkoisella todennäköisyydellä että siitä on kyse tässäkin.


      • 5/1-kauris

        pohjan tähden alla" - teoksessa Akseli kirjoittaa vankilasta Elinalle; "Jätän taaskin kirjoittamatta sen, minkä sinä muutoinkin tiedät."
        Minusta se on perussuomalaisen miehen rakkaudentunnistus ja mielestäni teoilla on ratkaisevasti suurempi painoarvo kuin sanoilla.


      • k...auris
        5/1-kauris kirjoitti:

        pohjan tähden alla" - teoksessa Akseli kirjoittaa vankilasta Elinalle; "Jätän taaskin kirjoittamatta sen, minkä sinä muutoinkin tiedät."
        Minusta se on perussuomalaisen miehen rakkaudentunnistus ja mielestäni teoilla on ratkaisevasti suurempi painoarvo kuin sanoilla.

        edellesen kirjoittajan kans... teoilla todellinen merkitys... sanahelinä turhaa


    • Kauris* m

      Vaikka asiat on hyvin niin naisen mielestä niitten pitää olla vieläkin paremmin.... Siihenhän ei tietty muu auta kuin että mies muuttuu.

      Tämä ei sinua auta mutta kerronpa, että kaurissisareni valittaa toisinaan ettei hänen muuten niin ihana vaakamiehensä puhu hänelle tarpeeksi tunteistaan.
      Et sillee heillä.

      • ihmetellen

        ...valittaa. Kysyin, koska haluan ymmärtää häntä enkä valittaa hänelle. Ihminen voi oppia virheistään. Voihan olla että minullekkin tämä "oppi" tuli jo liian myöhään. Mukavaa talven jatkoa kaikille ja kiitos kun kommentoitte.


    • kaurisnauris

      Kauris tykkää reilusta puheesta. Mieluummin yksi sana totta, kuin viisi sanaa puuta heinää. Eiks je kauriit?

      Mulla itellä on merkurius kauriissa enkä tahdo saada sanaa suustani, mutta kun puhun, tulee asiaa:D No tuota, jaa.

      Kauriille rehellisyys on valttia. Avaa sydämesi mulle, tahdon pelkkää rahaa sulle:)

      • sitten

        jos ei kaurismies enää kosketakaan? Alkuun hurmasi kanssa "poikkeavalla" käytöksellään, puhui ja pussasi hurmaavia, ahhh :)
        13 vuotta tuota katsellut ja ylä- ja alamäkiä on ollut paljon... tylsäksi ei voi moittia ainakaan niiden perusteella.
        Puhetta ei ole tullut vuosikausiin, muuta kuin harvakseltaan. Muille kyllä puhuu, mutta ei mulle ja mistä loukkaannun yleensä. Koskettelua vielä vähemmän. Minä kun menen lähelle, vaihtaa joko paikkaa taikka tuhisee vaivaantuneena. Akti kyllä kelpais, mutta sekin tunnin esileikillä ja 3 minuutin aktilla. Ketä kiinnostaa joka kerta tollanen..? Ja siis asentoahan ei voi muuttaa, se on se perinteinen tai ei mitään.
        Voi per... jos ei olis yhteisiä lapsia, niin olisin nostanut kytkintä jo vuosia sitten. Mikä siinä pitää mut täällä edelleenkin?


      • ihmetellen
        sitten kirjoitti:

        jos ei kaurismies enää kosketakaan? Alkuun hurmasi kanssa "poikkeavalla" käytöksellään, puhui ja pussasi hurmaavia, ahhh :)
        13 vuotta tuota katsellut ja ylä- ja alamäkiä on ollut paljon... tylsäksi ei voi moittia ainakaan niiden perusteella.
        Puhetta ei ole tullut vuosikausiin, muuta kuin harvakseltaan. Muille kyllä puhuu, mutta ei mulle ja mistä loukkaannun yleensä. Koskettelua vielä vähemmän. Minä kun menen lähelle, vaihtaa joko paikkaa taikka tuhisee vaivaantuneena. Akti kyllä kelpais, mutta sekin tunnin esileikillä ja 3 minuutin aktilla. Ketä kiinnostaa joka kerta tollanen..? Ja siis asentoahan ei voi muuttaa, se on se perinteinen tai ei mitään.
        Voi per... jos ei olis yhteisiä lapsia, niin olisin nostanut kytkintä jo vuosia sitten. Mikä siinä pitää mut täällä edelleenkin?

        Kauris janoaa minun sanojani ja kannustustani. Hän itse ei tuhlaa sanojaa hempeilyyn eikä kanna lahjoja syliini. Mutta saan hellyyttä, kosketuksia ja ihana vetovoima välillämme on suorastaan uskomatonta.Uskon monen "kiven ja kannon" kautta kulkeneena, että suhde toimii vain vuorovaikuttaen. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa periaatteella. Kauriin kanssa tuo hiljaisuus lasketuu kun alan puhua tunteista. Hän kunntelee mitä minä tunnen ja halaa välittömästi onnellisena positiivisesta palautteestani. Hän vuorostaan ei pysty kertomaan mitä tuntee. En odota sitä enään vaan kysyn silloin tällöin "tykkäätkö minusta" suoraan. Saan taas vastaukseksi halaamisen. Eteenpäin tahdon tämän miehen kanssa, joten täytyy arvostaa näitä yhteisiä hetkiä ja jättää muut odotukset.Minä en pysty kauristani jättämään vaan tahdon nähdä mihin tämä johtaa.


    • lappapuuro

      ei puhu, ei ajattele kuin itseään, saa itsetunnon nollaan, on tylsä... LISTA JATKUU LOPUTTOMIIN....

    • kauris mies

      Sillä lailla et en itsekkään kovin usein tule hirveästi tunteita muistuteltua.Kaippa se on tuo jäyhä ajatuksen juoksu et kun välillä tulee sanottua ni se on siinä. Ja tootuushan on kuitenkin et eikö jatkuva hokeminen tee sanoista merkityksettömiä. Antaa ruumiin kielen ja tekojen puhua puolestaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2759
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      360
      2614
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2190
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1866
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      71
      1788
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1773
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1764
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      139
      1678
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1593
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1432
    Aihe