Millä..

tavalla..

Härkä kokee ihastumisen tai rakastumisen??
eli miten rekoivat sillä hetkellä?

olen tavannut härkämiehen ja on mukavan ja kiinnostuneen tuntoinen,mutta juttelee vaan arkipäiväsiä asioita??

eli koska alkaa kunnon teerenpeli:)

4

1223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • guhoo

otappa nyt noistaki selvää. Itse olen jo luovuttanut kun ei ollut muutakun paikallaan polkemista.. välillä viestittelee,messengerissä kovin hiljainen mutta sitten kun samoihin kinkereihin satutaan ja huone on täynnä muitakin hemaisevia kaunottaria niin aina kaverit huomaavat hänen tuijottavan juuri minua. seuraavan tekemisiäni. pyrkii lähelle. härkä vielä kovin nuori, alle 20. vähän ujohko ja hyvin hidas mutta varma.

• vain

valalla vakituinen on jo olemassa,näin se on.

• salaperäinen..

hän kyllä on,eikä ole varattu,mutta kiinnostaa vain nämä horoskoopit ,itse olen rapu-tyttö

• paljon odottaa

Ei alkaa koskaan. Ottaa sua vain kun itse haluaa ja sopii hänen aikatauluunsa. Pian huomaat olet paljon yksin ja odottelet... Et ossa oikeen enää tarttua mihinkään toimeksi.. Olet vain ihmeissäsi mikä toi mies on, kun kehtaa tehdä näin.. Varsinkin jos hänellä lapsia hän häviää aina, ja saat hänet sitten sunnutai-ilta tai perjantai ennekuin lapset hakee... Ja vuosia menee kun esittelee lapsensa sulle ja hyväksyy sut.. Yleensä lopettaa suhteen kun menee liian vaikeeksi ja sanoo ei me ikinä ollakkaa seurusteltu jne....Eli kun alkaat vaatii enempi kun sen hänen halunsa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      87
      3503
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3083
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      53
      2990
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2833
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2677
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2638
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      55
      2401
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2261
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2122
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2118
    Aihe