Härkä kokee ihastumisen tai rakastumisen??
eli miten rekoivat sillä hetkellä?
olen tavannut härkämiehen ja on mukavan ja kiinnostuneen tuntoinen,mutta juttelee vaan arkipäiväsiä asioita??
eli koska alkaa kunnon teerenpeli:)
Millä..
4
1199
Vastaukset
- guhoo
otappa nyt noistaki selvää. Itse olen jo luovuttanut kun ei ollut muutakun paikallaan polkemista.. välillä viestittelee,messengerissä kovin hiljainen mutta sitten kun samoihin kinkereihin satutaan ja huone on täynnä muitakin hemaisevia kaunottaria niin aina kaverit huomaavat hänen tuijottavan juuri minua. seuraavan tekemisiäni. pyrkii lähelle. härkä vielä kovin nuori, alle 20. vähän ujohko ja hyvin hidas mutta varma.
- vain
valalla vakituinen on jo olemassa,näin se on.
- salaperäinen..
hän kyllä on,eikä ole varattu,mutta kiinnostaa vain nämä horoskoopit ,itse olen rapu-tyttö
- paljon odottaa
Ei alkaa koskaan. Ottaa sua vain kun itse haluaa ja sopii hänen aikatauluunsa. Pian huomaat olet paljon yksin ja odottelet... Et ossa oikeen enää tarttua mihinkään toimeksi.. Olet vain ihmeissäsi mikä toi mies on, kun kehtaa tehdä näin.. Varsinkin jos hänellä lapsia hän häviää aina, ja saat hänet sitten sunnutai-ilta tai perjantai ennekuin lapset hakee... Ja vuosia menee kun esittelee lapsensa sulle ja hyväksyy sut.. Yleensä lopettaa suhteen kun menee liian vaikeeksi ja sanoo ei me ikinä ollakkaa seurusteltu jne....Eli kun alkaat vaatii enempi kun sen hänen halunsa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.464955- 692968
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2891898Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2621770Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151689Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531266Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951239- 701182
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331147Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801127