Odottelua...

* K.k *

Yt-kuviot mylläävät myös täällä länsirannikolla. Sen tiimoilta taidan päästä käymään siellä synnyinseudulla hieman suunniteltua aikaisemmin. Eipä oikeastaan harmita, mutta en nyt oikein uskalla tunnustaakaan, että tuntuuko kivalta...

Viimeistään huhtikuun puolessa välissä, jJs, tulemme. Ei siihen kauan mene...huhtikuu on jo ensi kuun jälkeen ;)

* K.k *

8

894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leidi D

Enää vajaa kolme kuukautta on vappuun ja siitä se kesä alkaa,ainakin mulla.Kyllä sitä odottaa,vihreyttä,linnunlaulua ja lämpöä.Ihanaa päästä vesille ja myöhemmin marjaan.Mutta olkoon sinunkin kevättalven ajan odotuksesi mukavaa sillä kesään on vielä pikkusen aikaa.Tervetuloa taas kotiseuduillesi,täällä me olemme eikä suurempia ihmieitä ole sattunut.Mukavaa sinun/teidän on taas mökillenne tulla.

• syntymäpaikka

Täällä suunnitellaan kanssa kesä matkaa sinne Suomen Savoon. Mutta sattumalta löysin nämä sivut ja tuntuu että te Varkautelaiset olette niin negatiivisiä kaikkeen siellä.
        Miksi ette käytä omaa vaikutusvaltaa (politik med mera)että taphtuisi jotain muuta.
        Siellä on niin kaunis ympäristö, minä luulen että te tarvitsette enemmän asukkaita "ulkopuolelta" että ymmärtäisitte miten hyvässä paikassa asutte.
        Ymmärrän kyllä että siellä on paljon työttömiä mutta kaupungin pitää katsoa eteenpäin.

Onkos siellä mitään "tapahtumia" kesällä?

• sohvimalia
        syntymäpaikka kirjoitti:

Täällä suunnitellaan kanssa kesä matkaa sinne Suomen Savoon. Mutta sattumalta löysin nämä sivut ja tuntuu että te Varkautelaiset olette niin negatiivisiä kaikkeen siellä.
        Miksi ette käytä omaa vaikutusvaltaa (politik med mera)että taphtuisi jotain muuta.
        Siellä on niin kaunis ympäristö, minä luulen että te tarvitsette enemmän asukkaita "ulkopuolelta" että ymmärtäisitte miten hyvässä paikassa asutte.
        Ymmärrän kyllä että siellä on paljon työttömiä mutta kaupungin pitää katsoa eteenpäin.

Onkos siellä mitään "tapahtumia" kesällä?

Toivottavasti olet perustanut mielipiteesi negatiivisistä varkautelaisista vain tän keskustelusysteemin kautta.Varkautelaisenakin olen hämmästynyt näiden ihmisten kummallisesta narinasta ja ainasesta valituksesta.Mut itse oon tullut siihen tulokseen et ne valittajat on aina ne samat tyypit, ja ne kyllä saa tän kaupungin näyttämään melko p-läveltä. On täällä niin paljon hyvääkin, itselläni on ainakin kaikki mitä tartten.Ja jokaisen ulkopaikkakuntalaisen toivotan kyllä sydämellisesti tervetulleeksi vierailemaan täällä.Toivottavasti käsitys negatiivisuudesta muuttuisi vierailun myötä!!!

• jos näiden
        sohvimalia kirjoitti:

Toivottavasti olet perustanut mielipiteesi negatiivisistä varkautelaisista vain tän keskustelusysteemin kautta.Varkautelaisenakin olen hämmästynyt näiden ihmisten kummallisesta narinasta ja ainasesta valituksesta.Mut itse oon tullut siihen tulokseen et ne valittajat on aina ne samat tyypit, ja ne kyllä saa tän kaupungin näyttämään melko p-läveltä. On täällä niin paljon hyvääkin, itselläni on ainakin kaikki mitä tartten.Ja jokaisen ulkopaikkakuntalaisen toivotan kyllä sydämellisesti tervetulleeksi vierailemaan täällä.Toivottavasti käsitys negatiivisuudesta muuttuisi vierailun myötä!!!

sivujen käyttäjille luotas sellanen 10 narinan kiintiö/vuosi. Muutama tyyppi joutus jo näitä aikoja boikottiin loppuvuodeks!

• Varkkila
        jos näiden kirjoitti:

sivujen käyttäjille luotas sellanen 10 narinan kiintiö/vuosi. Muutama tyyppi joutus jo näitä aikoja boikottiin loppuvuodeks!

Mitäs itse sitten tekisit boikotissa ollessasi?

• valivalivali...........
        Varkkila kirjoitti:

Mitäs itse sitten tekisit boikotissa ollessasi?

valittelis edelleen tällä foorumilla, et surku kun pitää olla boikotissa.

• aurinkoisen

keväistä ja tuoksukin on keväinen.vaikka olemme hajupommi varkaudessa,niin kyllä tälläkin osaa vuodenajat tuoksua.Terveiset varkaudesta.

• * K.k *

Myös Länsi-Suomessa on kevään merkkejä. Varikset raakkuvat, tiaiset laulavat jne. Vuorokauden valoisa aika on monta harppausta pidempi, kuin Joulun aikoihin.

Kyllä joskus täälläkin tuoksuu, kun tehtaalla menee välillä jokin pieleen. Ihan niin muikeita tuoksuja ei kuitenkaan ole ollut, kuin aikoinaan oli tehtaankoululta tehtaan vierustaa pitkin lampsiessa.

Millainen lumitilanne siellä Savossa mahtaa olla, hiihtokelit parhaimmillaan ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4657
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      71
      4449
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      73
      2873
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2186
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      58
      2008
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1699
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1389
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe