no niin täällä käy paljon porukkaa haukkumassa meitä harrikan omistajia.harrikka oikea kaunis ja luotettava moottoripyörä.elämäntapa.fiilistelypeli.muokkauskohde.ajanviete.rakentelupyörä.ajopyörä.lista loputon.siis ei tylsää koskaan,eikä tarvi mennä toisille palstoille nipponeja haukkumaan.eli te viisaat ja näsäviisaat.nyt voitte kertoa mikä on se oikea moottoripyörä ja miksi olette tulleet siihen tulokseen.tässä esimerkki :tykkään hondasta blackbirdistä kun se lähtee kuin hauki kaislikosta
mikä on oikea moottoripyörä
23
1891
Vastaukset
- tykinruokaa!
No ei ne prätkän omistajia ole, jotka tällä foorumilla provoilee. Niillä foorumeilla härnätään ihmisiä provoilijoiden toimesta, missä jengi on helposti provosoituvaa. HD:n omistajat ovat niin epävarmoja itsestään, että provosoituvat naurettavan helposti. He ovat provojen tykinruokaa. Sen takia räkänokka provoilijat kiusaa HD:n omistajia. Autoissa sama on toiminut esim. BMW:n omistajien kohdalla. Tässä on jutun juuri. Iso osa HD:n omistajista on toki itsevarmaa kunnon väkeä, mutta paljon on joukossa niitä, jotka on hankkineet HD:n peniksen jatkeeksi ja heillä on siis itsetunto-ongelmia. Heitä on kiva provoilijoiden kiusata, koska he provosoituvat naurettavan helposti ja varmasti.
- nyt 100%
varma, että niillä on H-D?
- paskaa........................
puhut täyttä paskaa.minusta juuri näiden provojen kanssa väittely on hauskaa.ei ole mitään peniksenjatkeen eikä itsetunnonkanssa tekemistä.nyt heillä mahdollisuus avautua jos uskaltavat.mulle ihan sama mitä mieltä joku on hd pyöristä.itse tykkään näillä ajella,eikä kellekkään muulle kuulu.hah antaa soittaa vaan täältä pesee.ja lue otsikko,eli voit nyt kertoa oman näkemyksesi siitä unelmien täyttymyksestä
- hei eihän tällä oo välii
nyt 100% kirjoitti:
varma, että niillä on H-D?
siis mitä ei välii.eli odottelen vaan näitä pyörättömiä ynnä muita hörhöjä mukaan kertomaan mikä heidän mielestä on se oikea moottoripyörä.jos kerran täällä aina harrikkaa haukutaan(mulle ei siitä paaskaakaan väliä)niin kertokoon mikä se oikea moottori pyörä on,merkki malli ja miksi.heh täähän on vaan kivaa ajanvietettä.katsotaan onko kellään munaa kertoa siitä oikeasta moottoripyörästä.minulla niitä on muitakin kuin harrikka
- sanoa...
HD:n omistajat ovat osoittautuneet oikein provoilijamagneeteiksi, sen vuoksi provojen viskelijät viihtyvät tällä foorumilla.
Provoihinhan tarttuvat ihmiset, joilla on itsetunto-ongelmia, elävässä elämässä ovat ensimmäisenä uhkaamassa "turpaan vetämisellä", jos joku vähän viljelee huumorin kukkaa, netissä nämä ryppyotsaiset hemmot ovat provoilijoiden lempiuhreja, kun heitä on niin helppo ärsyttää ja provota.
Ei tästä voi päätellä muuta kuin sen, että aika moni HD -kuski on hankkinut pyöränsä muiden mieltymyksen vuoksi, ei sen vuoksi että ajaisi sillä, mistä itse pitää, koska ovat niin epävarmoja valinnastaan, että provosoituvat pienestäkin härnäämisestä.
Tämä asia on kiistaton ja näkyy tällä foorumilla loistavasti, tässä yksi loistava esimerkki, kuinka provoilija on vetänyt HD -miehet provosoitumisen syvinpiin pohjamutiin.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=99&conference=1000000000000020&posting=22000000031633632 - sulle
sanoa... kirjoitti:
HD:n omistajat ovat osoittautuneet oikein provoilijamagneeteiksi, sen vuoksi provojen viskelijät viihtyvät tällä foorumilla.
Provoihinhan tarttuvat ihmiset, joilla on itsetunto-ongelmia, elävässä elämässä ovat ensimmäisenä uhkaamassa "turpaan vetämisellä", jos joku vähän viljelee huumorin kukkaa, netissä nämä ryppyotsaiset hemmot ovat provoilijoiden lempiuhreja, kun heitä on niin helppo ärsyttää ja provota.
Ei tästä voi päätellä muuta kuin sen, että aika moni HD -kuski on hankkinut pyöränsä muiden mieltymyksen vuoksi, ei sen vuoksi että ajaisi sillä, mistä itse pitää, koska ovat niin epävarmoja valinnastaan, että provosoituvat pienestäkin härnäämisestä.
Tämä asia on kiistaton ja näkyy tällä foorumilla loistavasti, tässä yksi loistava esimerkki, kuinka provoilija on vetänyt HD -miehet provosoitumisen syvinpiin pohjamutiin.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=99&conference=1000000000000020&posting=22000000031633632minä olen itse valinnut harrikan,ennen ollut nipponeja ja englantilaisia.ajoin harrikalla viime kesänä 6500km.millään muulla merkillä ei ole huvittanut tien päällä asua.olen erittäin tyytyväinen pyörääni.eikä näiden haukkujien puheet hetkauta.turpaa vetämisestä en tiedä,meitäkin moneen junaan niinkuin muissakin merkeissä.niin siitä itsetunnosta.täytyypä kokeilla samaa tuolla japanin pyörien palstoilla.ehkäpä siellä yhtä vastaanottavaa porukkaa.palataampa asiaan kun käyn ärsyttämässä heitä.jos et edellisestä ymmärtänyt,minusta tämä on vaan hauskaa.ja kuten sinäkään et uskaltanut kertoa sitä sinun oikeaa pyörääsi.niin olet itsetunnoton itsekkin.joten voisitko palata sinne kawasaki sivulle
- heh
sulle kirjoitti:
minä olen itse valinnut harrikan,ennen ollut nipponeja ja englantilaisia.ajoin harrikalla viime kesänä 6500km.millään muulla merkillä ei ole huvittanut tien päällä asua.olen erittäin tyytyväinen pyörääni.eikä näiden haukkujien puheet hetkauta.turpaa vetämisestä en tiedä,meitäkin moneen junaan niinkuin muissakin merkeissä.niin siitä itsetunnosta.täytyypä kokeilla samaa tuolla japanin pyörien palstoilla.ehkäpä siellä yhtä vastaanottavaa porukkaa.palataampa asiaan kun käyn ärsyttämässä heitä.jos et edellisestä ymmärtänyt,minusta tämä on vaan hauskaa.ja kuten sinäkään et uskaltanut kertoa sitä sinun oikeaa pyörääsi.niin olet itsetunnoton itsekkin.joten voisitko palata sinne kawasaki sivulle
Peräti 6500 km? Ja oikein asua?
Kerro lukema nyt ensin alkuun kolmella niin päästään jonkinlaisiin lukemiin. HD:t eivät ole ajopyöriä, niilä ajetaan vain kerholle ja takaisin. Siitä kielii sekin että myynniissä on kaksikymmentävuotta vanhoja pyöriä joilla on ajettu alle kymmenen tuhatta kilometriä.
Olen jokaisella pyörälläni ajanut vähintään kymppitonnin kesässä eikä siinä välttämättä ole mitään pitempää lomareissua. Se on vaan niin että kun on hyvä pyörä ajettavana niin sitä ei voi olla ajamatta. - onko tuo
sulle kirjoitti:
minä olen itse valinnut harrikan,ennen ollut nipponeja ja englantilaisia.ajoin harrikalla viime kesänä 6500km.millään muulla merkillä ei ole huvittanut tien päällä asua.olen erittäin tyytyväinen pyörääni.eikä näiden haukkujien puheet hetkauta.turpaa vetämisestä en tiedä,meitäkin moneen junaan niinkuin muissakin merkeissä.niin siitä itsetunnosta.täytyypä kokeilla samaa tuolla japanin pyörien palstoilla.ehkäpä siellä yhtä vastaanottavaa porukkaa.palataampa asiaan kun käyn ärsyttämässä heitä.jos et edellisestä ymmärtänyt,minusta tämä on vaan hauskaa.ja kuten sinäkään et uskaltanut kertoa sitä sinun oikeaa pyörääsi.niin olet itsetunnoton itsekkin.joten voisitko palata sinne kawasaki sivulle
vitsi. Minulla tuli 26000 km, en silti tuntenut asuvani tiellä. voi sinua.. voi motoristi raukkaa.
Ei ajelu voi olla noin wittumaista. - hheeeeeeee
heh kirjoitti:
Peräti 6500 km? Ja oikein asua?
Kerro lukema nyt ensin alkuun kolmella niin päästään jonkinlaisiin lukemiin. HD:t eivät ole ajopyöriä, niilä ajetaan vain kerholle ja takaisin. Siitä kielii sekin että myynniissä on kaksikymmentävuotta vanhoja pyöriä joilla on ajettu alle kymmenen tuhatta kilometriä.
Olen jokaisella pyörälläni ajanut vähintään kymppitonnin kesässä eikä siinä välttämättä ole mitään pitempää lomareissua. Se on vaan niin että kun on hyvä pyörä ajettavana niin sitä ei voi olla ajamatta.ompa pyörä.kun et kehtaa edes sanoa millä ajat uuno.minä en kuulu mihinkään valtakunnan kerhoon ja en niin rikas kuin sinä.eli työssä käyvä.joten pidän omaani hyvänä saavutuksena.nipponeilla ajelin noin 600km kesässä.eli vertaa siihen äläkä omaasi.sekä sinä pelkuri ,millä ajelet.eli se hyvä pyörä.mutta näihän se on pyörättömät täällä puhumassa potaskaa
- 26000
onko tuo kirjoitti:
vitsi. Minulla tuli 26000 km, en silti tuntenut asuvani tiellä. voi sinua.. voi motoristi raukkaa.
Ei ajelu voi olla noin wittumaista.kuten jo tossa mainitsin en ole rikas juppi jonka ei tarvi käydä töissä.mun töissä ja perheellisenä tuo mahdotonta eli pelkkää nautintoa.mutta säkään pelle et uskalla paljastaa huippu peliäsi jolla kiva vetää26000km. eli ei pyörää ollenkaan
- rikas juppi
26000 kirjoitti:
kuten jo tossa mainitsin en ole rikas juppi jonka ei tarvi käydä töissä.mun töissä ja perheellisenä tuo mahdotonta eli pelkkää nautintoa.mutta säkään pelle et uskalla paljastaa huippu peliäsi jolla kiva vetää26000km. eli ei pyörää ollenkaan
kirvesmiespelle vaan.
Käyn töissä. Työmatkatkin 8 kuukautta pyörällä.Pyörän merkki bmw 1200 gs. Paska pyörä kiroilen jatkuvasti kun ajan.
Perheelliselle tuo 6500 aivan hyvä. Pyydän anteeksi.
Minun lapset jo aikuisia ja akka haudas, että vapaa-aikakin menee ajellessa. - minäkin pyydän sulta anteeksi
rikas juppi kirjoitti:
kirvesmiespelle vaan.
Käyn töissä. Työmatkatkin 8 kuukautta pyörällä.Pyörän merkki bmw 1200 gs. Paska pyörä kiroilen jatkuvasti kun ajan.
Perheelliselle tuo 6500 aivan hyvä. Pyydän anteeksi.
Minun lapset jo aikuisia ja akka haudas, että vapaa-aikakin menee ajellessa.eihän tämän tarvi olla vaikeenpaa.ja kunniotan kun uskalsit kertoa pyörästäsi.katselin noita muutama vuosi takaperin itsekkin.hyvä peli. hah nauratti tuo sinun vetosi paska pyörä,kiroilen jatkuvasti kun ajan hah.kyllä se hyvä peli on.eli kiitokset sulle
- tässä paljastaa.
minäkin pyydän sulta anteeksi kirjoitti:
eihän tämän tarvi olla vaikeenpaa.ja kunniotan kun uskalsit kertoa pyörästäsi.katselin noita muutama vuosi takaperin itsekkin.hyvä peli. hah nauratti tuo sinun vetosi paska pyörä,kiroilen jatkuvasti kun ajan hah.kyllä se hyvä peli on.eli kiitokset sulle
Alkuperäiseen kysymykseen mielipiteeni: Mikä se oikea moottoripyörä?
Ajan Adventurella, koska se sopii minun käyttötarkoituksiin.
Paras Custom on ehdottomasti mielestäni H-D CVOFXDFSE Fat Bob. Saatana ku ei ole varaa ostaa kahta pyörää. - japsi vaan
hheeeeeeee kirjoitti:
ompa pyörä.kun et kehtaa edes sanoa millä ajat uuno.minä en kuulu mihinkään valtakunnan kerhoon ja en niin rikas kuin sinä.eli työssä käyvä.joten pidän omaani hyvänä saavutuksena.nipponeilla ajelin noin 600km kesässä.eli vertaa siihen äläkä omaasi.sekä sinä pelkuri ,millä ajelet.eli se hyvä pyörä.mutta näihän se on pyörättömät täällä puhumassa potaskaa
Olen 62 vuotta nuori mies. Mopoja on ollut vaikka minkäänlaisia. Nyt kun on aikaa ajaa ja on hyvät kelit ostin uuden japsin. Kaikki pyöräiliät jotka
on tullut vastaan tervehtii ja se tuntuu mukavalta
Jokainen taplaa omalla tavalla.Antakaa armoa - hd43
japsi vaan kirjoitti:
Olen 62 vuotta nuori mies. Mopoja on ollut vaikka minkäänlaisia. Nyt kun on aikaa ajaa ja on hyvät kelit ostin uuden japsin. Kaikki pyöräiliät jotka
Jokainen taplaa omalla tavalla.Antakaa armoaOikea asenne sulla! Olen nähnyt motoristeja 80 ja pääasia on, että "pojat" viihtyy. Joo ja tytöt kans :)!
- hulluenska
japsi vaan kirjoitti:
Jokainen taplaa omalla tavalla.Antakaa armoatuossa on asenne kohallaan.hienoa ja onnea uudelle pyörälle.ikäkin kertoo että miehessä meininkiä. hei ajellaan
- vahat kunnon
britit. triumph tiger,bonneville ,bsa thunderbird nään on mun mielestä oikeita moottoripyöriä,todella kauniita.miinukset niihin tekee herra nimeltään lucas
- ehdottomasti paras
Uralia kopioi melkein kaikki. Moottoria (bmv). Shköjärjestelmää (h-d).Jarruja(honda). Polttoainejärjestelmä(kawasaki). H-D Cross Bonesin satula ja jousitus!!! Törkeä kopio uralilta, voi,,voi.
Tourist maksaa uutena yli 13 000 euroa. Siis kalliimpi kuin muut vastaavat.- hienoa tulihan se sieltä
kiitokset mielipiteestäsi,juuri näin tämän pitääkin mennä.ja olet oikeassa sähköjärjestelmästä.itse luulin että elton john oli palkattu hd.n sähköjen suunnittelijaksi.kiitokset oikaisusta.ural on kova peli.
- mutta...
En hauku harrikan harrastajia, enkä usko että muutkaan motoristit haukkuvat. Eiköhän se ole niin, että ne, jotka oikeasti harrastavat moottoripyöräilyä, arvostavat toisia motoristeja merkistä, mallista ja tyylisuunnasta riippumatta. Ainakin ne, jotka ovat pysyviä harrastajia, harrastuksen tilapäiset kokeilijat nyt saattavat aukoa tyhmyyksiä.
Oikea moottoripyörä on mikä tahansa kaksipyöräinen, moottoripyöräksi rekisteröity ajopeli, kevarista boss hossiin. Merkistä, mallista ja tyylistä riippumatta. Makuja on monia ja sen vuoksi pyöriäkin.- nythän tämä lähti
aivan oikein,sieltähän se tuli.kaikki kaksipyöräiset joiden kuutiotilavuus ylittää nuo mopon ovat oikeita moottoripyöriä.juuri näin.kiitokset sulle,asiaa.ja nänhän se onkin meidän pidempiaikaisten pyöräharrastajien kanssa kavereita.oli sitten merkki mikä vaan.itse ajelen kaikkien kanssa tuijottamatta millä kaveri ajaa.
- matkalehmä
nythän tämä lähti kirjoitti:
aivan oikein,sieltähän se tuli.kaikki kaksipyöräiset joiden kuutiotilavuus ylittää nuo mopon ovat oikeita moottoripyöriä.juuri näin.kiitokset sulle,asiaa.ja nänhän se onkin meidän pidempiaikaisten pyöräharrastajien kanssa kavereita.oli sitten merkki mikä vaan.itse ajelen kaikkien kanssa tuijottamatta millä kaveri ajaa.
lyhyesti.. kaksi pyörää ja moottori. jokainen ostaa sellaisen josta yykkää ja johon on varaa.
ne joilla on heikko itsetunto tai ovat kateellisia tai jopa pyörättömiä,niin ne ruikuttaa merkistä,asentesta ja ajomäärästä.
joku tykkää äidistä ja joku tyttärestä...ja joku jopa isästä,tai isoäidistä..vidunko väliä,kuhan tykkää? - millä vaan
matkalehmä kirjoitti:
lyhyesti.. kaksi pyörää ja moottori. jokainen ostaa sellaisen josta yykkää ja johon on varaa.
ne joilla on heikko itsetunto tai ovat kateellisia tai jopa pyörättömiä,niin ne ruikuttaa merkistä,asentesta ja ajomäärästä.
joku tykkää äidistä ja joku tyttärestä...ja joku jopa isästä,tai isoäidistä..vidunko väliä,kuhan tykkää?Ei oo välii millä ajaa kunhan ajaa......jokainen omallaan tai rahoitusyhtiön......muut pitäköön turpansa kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770