Mä en tiedä miten tätä juttua oikeen selittäis.
Olen 18v Nuori Mies Hesasta, oon töissä kahvilassa, ja silleen kaikki hyvin , on kavereita ja bändi sekä kaikki muuta tarvittavaa
Jos aloitan seurustelun, nii aluksi kaikki on tosi ihanaa ja sitt jostain syystä kaikki menee päin persettä, en etsi mitään yhden illan juttua todellakaa, yritän pysyä mahdollisimman pitkään suhteessa jos se on mahdollista
mutt kokoajan jonkun jutun takia kaikki menee pieleen, yhden kerran tyttöystävä kuoli (Ei ollut mun vika). ok sitten näitä eroja tuli sellaisista syistä kuten : Välinpitämättömyys, epäluotettavuus, pettämine..
oon kokenut mun elämän aikana vaikka mitä.
Miten voin tästä eteenpäin tunnistaa että onko henkilö just se oikea kenen kanssa voisin olla oikeasti onnellinen ja rakastaa??
koska en halua alkaa peloissaa miettimään, että milloin tuo suhde vois loppua ja minkä takia.
itse en ole ikinä tehnyt mitään väärä suhteen aikana, oon uskollinen ja silleen, ulkonäölläni ei oo mtn vikaa.
en vaan tiedä, mitä pitäis tehdä..
mä kaipaan rakkautta ja läheisyyttä, koska vaikka kavereita on kädet täynnä, nii ilman rakkautta tunnen itteni todella tyhjäksi
Jos joku haluais jutella tai jtn, nii vois jättää tänne msn osoitteet, nii voin lisätä :)
Haluan Naisen Mutta
4
664
Vastaukset
- typykkä 18 vee
Luulen että sisimmässään tietää, milloin Se Oikea sattuu kohdalle :)Silloin suhde tuntuu vaan niin oikealta, parhaimmalta ja ihmettelee, miten on koskaan selvinnyt ilman toista :)Silloin kaikki tunteet sopii yhteen ja tuntuu kuin olisi löytänyt kaikista arvokkaimman asian elämäänsä.
Itse en ikävä kyllä ole saanut kokea tuota tunnetta :/ Mutta silti haluaisin joskus kohdata oman kullan, joka välittäisi muustakin kuin ulkonäöstäni. Siis ei minulla ole ulkonäössä vikaa mutta useimmat ova välittäneet vain siitä. Tässä pätee hyvin sanonta "Ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan". Enkä minäkään halua yhden illan juttuja, vaan ihan vakavaa seurustelua.
Nytkin sekoitan kaikki asiani vain sen takia, kun ei ole ketään jota rakastaa.
Terkuin 18 v sinkkutyttö - jätkä18vvv
"yhden kerran tyttöystävä kuoli (Ei ollut mun vika)"
repesin : p- tyttö92.......
siinä on, et toisen tyttöystävä on kuollut..?
- DarkSoul
lisäile :)
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475515Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612476Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181910Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1481782No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361652- 171643
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5142881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771098Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281089