Kuis muilla aspergereilla seksuaaliset halut, mistä tykkäätte?
Mahtaakohan liittyä assiuteen, että ite haaveilen mm. alistumisesta ja lisäksi mulla on jalkafetissi?
Ulkopuolisille olen edelleen vanha kylmä itseni. Tunnen kuitenkin 2 ihmistä joitten edessä menen veteläksi.. vaikka olen aikalailla 99% hetero niin silti tää toinen ihminen, miespuolinen, herättää seksuaalisia haluja mussa. Ja toinen, naispuolinen, lääh että meinaan kuolla kun katselen sen jalkoja... ne varmaan ihmettelee miks käyn siellä kylässä vähän väliä =) no istun paikallani ja pervossa mielessäni kuvittelen kaikennäköistä.. se kun assille on helppoa :)
voi kun joskus pääsisin heidän "leluksi"...
seksifantasiat
9
1952
Vastaukset
- Assipoika
Mulla on fantasia, että voi kun pääsis joskus naisen kanssa silleen.
- Yleinen käytäntö
Miljoonat miehet maailmassa on päässeet poikuudestaan seksiammattilaisten naisten avulla.
- ritalin
Yleinen käytäntö kirjoitti:
Miljoonat miehet maailmassa on päässeet poikuudestaan seksiammattilaisten naisten avulla.
Väittäisin, että 1. viestisi on loukkaava, kenenkään ei tarvitse ajatella, että seksistä pitäisi maksaa, 2. seksiä saa yksinkin, 3. kyseessä on varmaan nuori ihminen, eikä hänen nyt oikeasti pitäisi asialla stressata, vaan ottaa ihan rennosti, 4. naisen saamisessa järki on oltava mukana,(itsellä kokemusta pers. häiriöisistä yksilöistä).
Toi nyt on viimeinen asia, millä kannattaa itseään stressata.
- ritalin
Helposti tuossa käy niin, että aletaan ajattelemaan, että tässä ollaan jotain friikkejä ja jollain erikoisella asialla liikkeellä tms. ollaan omissa piireissämme muka erikoisten tarpeittemme kanssa ja että ne tarpeet liittyvät autismiin ja muut ei voi niitä ymmärtää.
Kyllä minun arvion mukaan kaikilla ihmisillä on erikoisia seksuaalisia taipumuksia, eikä sellaiset liity mitenkään autismiin.
Paremminkin autisteilla voi olla estyneisyyttä, kuin erikoisuutta, kuten tuossa sinunkin tekstissäsi ilmenee, että haluat nähdä omat halusi jotenkin erityisen poikkeavina ja liität ne autismiin.
Tai siis voihan noi liittyä autismiin kyllä, mutta parempi olisi puhua kaikista ihmisistä, kuin vain autisteista. Tietysti sun itsen kannalta olis varmaan parempi, kun oppisit tykkäämään naisesta, etkä vain sen jaloista. ;) Olis varmaan paljon avarempi maailma silloin.- fdsafdsfsdf
Käsitit tekstin väärin.. minulla on jalkaFETISSI. Eli jalat on yksi minua miellyttävä ruumiinosa naisissa. Samoten kuin monet tykkäävät imeä kaulaa jne jne.
- ritalin
fdsafdsfsdf kirjoitti:
Käsitit tekstin väärin.. minulla on jalkaFETISSI. Eli jalat on yksi minua miellyttävä ruumiinosa naisissa. Samoten kuin monet tykkäävät imeä kaulaa jne jne.
Tarkoitin vain sitä, että ilmeisesti kiihotut naisen jaloista siis lähes pelkästeen, kun olishan siinä paljon muutakin. Se on kokonaisuutena kiihottava... :)
- fdsfdfdsfds
ritalin kirjoitti:
Tarkoitin vain sitä, että ilmeisesti kiihotut naisen jaloista siis lähes pelkästeen, kun olishan siinä paljon muutakin. Se on kokonaisuutena kiihottava... :)
taas meni väärin... nainen on kokonaisuutena erittäin kiinnostava! mutta jalat nyt vaan on sellanen paikka joka jostain syystä miellyttää.. ei sille voi mitään
taino jos on sisäisesti täysin paska ihminen niin ei sellasen jalkojakaan tee mieli nuolla, et senverran rajoitusta ;P - fdasfdafsfds
fdsfdfdsfds kirjoitti:
taas meni väärin... nainen on kokonaisuutena erittäin kiinnostava! mutta jalat nyt vaan on sellanen paikka joka jostain syystä miellyttää.. ei sille voi mitään
taino jos on sisäisesti täysin paska ihminen niin ei sellasen jalkojakaan tee mieli nuolla, et senverran rajoitusta ;Psopiva "julmuus" on myös erittäin kiihottavaa =)
- fdafdsfsdfa
fdasfdafsfds kirjoitti:
sopiva "julmuus" on myös erittäin kiihottavaa =)
Sanotaas nyt suoraan. Se on se henkinen puoli joka pystyy tekemään musta oikeastaan täysin koiranpennun. Mm. toi jalkafetissi on vaan yks niistä "keinoista"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763