Joo en todellakaan tajuu tästä mun läksystä mitään, eli jos joku osais auttaa tän kaa nii ois kiva : ) Eli tehtävä kuuluu näin:
Käännä japaniksi
a) Luulen, että herra Yamamoto tulee.
b) Kokeilen syödä.
c) Olen aikeissa mennä matkalle.
d) Haluaisin joskus kokeilla mennä Japaniin.
^^ juu varmaan aika helppoja mut en tajuu :D
Kiitos.
Japania osaavat, auttakaa!
7
908
Vastaukset
- ............
Jospa avaisit sen kirjan ja lukisit sieltä? Miten hemmetissä oppisit mitään jos joku antaa suorat vastaukset..
- se joka alotti keskustelun
No miks kysyisin jos se lukis kirjassa -.-
- miksi viitsit
se joka alotti keskustelun kirjoitti:
No miks kysyisin jos se lukis kirjassa -.-
edes yrittää? Eikös opiskelun tarkoitus ole oppia jotain? Miten paljon osaat jo Japania? Mitä luulet että noihin lauseisiin tulee vastaukseksi? Et opi koskaan mitään jos et joudu yrittämään.
- vittusaatanajee
miksi viitsit kirjoitti:
edes yrittää? Eikös opiskelun tarkoitus ole oppia jotain? Miten paljon osaat jo Japania? Mitä luulet että noihin lauseisiin tulee vastaukseksi? Et opi koskaan mitään jos et joudu yrittämään.
no ihan sama älkää sit auttako.
- khykfyddkghkfkg
vittusaatanajee kirjoitti:
no ihan sama älkää sit auttako.
no okei auttakaa sittenki
- kommentoimista
khykfyddkghkfkg kirjoitti:
no okei auttakaa sittenki
Kohdat b ja c ovat jo suomeksi huonoa kieltä...
- Ebi-chan
Katsotaan sanoi tohtori.
a) Luulen, että herra Yamamoto tulee.
- Yamamoto-san ga kuru to omoimasu.
b) Kokeilen syödä.
- Tabete mimasu. (suom. "Syön ja katson (mitä siitä seuraa)")
c) Olen aikeissa mennä matkalle.
- Ryokou ni iku tsumori desu.
d) Haluaisin joskus kokeilla mennä Japaniin.
- Nihon e itsuka itte mitai desu.
Kummallisia sun lauseet :D Mistä kirjasta noi on? Toi vika vois olla kans ihan vaan Nihon e ikitai desu, mutta siellä on toi "kokeilla mennä"...
Mutta jos haluat oppia japania niin kannattaa kokeilla kyllä ihan itse ;)
- Ebichuman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949127Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki564809Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414501Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit532823Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001546- 401336
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441276Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641222Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota411189Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1681140