Joo en todellakaan tajuu tästä mun läksystä mitään, eli jos joku osais auttaa tän kaa nii ois kiva : ) Eli tehtävä kuuluu näin:
Käännä japaniksi
a) Luulen, että herra Yamamoto tulee.
b) Kokeilen syödä.
c) Olen aikeissa mennä matkalle.
d) Haluaisin joskus kokeilla mennä Japaniin.
^^ juu varmaan aika helppoja mut en tajuu :D
Kiitos.
Japania osaavat, auttakaa!
7
850
Vastaukset
- ............
Jospa avaisit sen kirjan ja lukisit sieltä? Miten hemmetissä oppisit mitään jos joku antaa suorat vastaukset..
- se joka alotti keskustelun
No miks kysyisin jos se lukis kirjassa -.-
- miksi viitsit
se joka alotti keskustelun kirjoitti:
No miks kysyisin jos se lukis kirjassa -.-
edes yrittää? Eikös opiskelun tarkoitus ole oppia jotain? Miten paljon osaat jo Japania? Mitä luulet että noihin lauseisiin tulee vastaukseksi? Et opi koskaan mitään jos et joudu yrittämään.
- vittusaatanajee
miksi viitsit kirjoitti:
edes yrittää? Eikös opiskelun tarkoitus ole oppia jotain? Miten paljon osaat jo Japania? Mitä luulet että noihin lauseisiin tulee vastaukseksi? Et opi koskaan mitään jos et joudu yrittämään.
no ihan sama älkää sit auttako.
- khykfyddkghkfkg
vittusaatanajee kirjoitti:
no ihan sama älkää sit auttako.
no okei auttakaa sittenki
- kommentoimista
khykfyddkghkfkg kirjoitti:
no okei auttakaa sittenki
Kohdat b ja c ovat jo suomeksi huonoa kieltä...
- Ebi-chan
Katsotaan sanoi tohtori.
a) Luulen, että herra Yamamoto tulee.
- Yamamoto-san ga kuru to omoimasu.
b) Kokeilen syödä.
- Tabete mimasu. (suom. "Syön ja katson (mitä siitä seuraa)")
c) Olen aikeissa mennä matkalle.
- Ryokou ni iku tsumori desu.
d) Haluaisin joskus kokeilla mennä Japaniin.
- Nihon e itsuka itte mitai desu.
Kummallisia sun lauseet :D Mistä kirjasta noi on? Toi vika vois olla kans ihan vaan Nihon e ikitai desu, mutta siellä on toi "kokeilla mennä"...
Mutta jos haluat oppia japania niin kannattaa kokeilla kyllä ihan itse ;)
- Ebichuman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423