Yhteydenoton

Naiselle

tai minkäänlaisen lähestymisen voi estää suuri kunnioitus sua kohtaan. Se on tosi kuluttavaa kun on tunne, että enhän mä voi häntä häiritä millään tavalla, vaikka olisi vaan pelkkää hyvää sanottavana. Eli kyse ei ole aina uskalluksesta vaan siitä, että pelkää sotkevansa toisen elämää tai sekottavan toisen ajatukset.

Joskus tätä palstaa lukiessa tuli tunne, että olenko mä tehnyt koskaan mitään oikein. Se on varmaan tuttu tunne myös jollekin muulle täällä. Sehän johtuu mun mielestä siitä, että haluaa olla sille "omalleen" niin paljon enemmän kuin kirjoitus/lukija netissä. Se on muuten kumma juttu että useimmiten haukut kelpaa kaikille, mut sitten kun joku uskaltaa rakastaa tunteella edes täällä.. niin yleisin vastaushan viestiin on; Mikset sä kerro sitä hänelle!? Miksi kerrot sen tänne!? V*ttu miksi!? Ja minä olen myös joskus sortunut samaan.

Tulipa pitkä kirjotus, aika harvinaista multa enkä tiedä onko tossa järkee vai ei, mut ei jaksa miettii liikaa. Ja yks juttu viel, onko mua v*tuttan tänään mikään? No tottakai on! Peiliin kun katsoo niin sieltä löytyy yks ketä ei aina jaksais katella, mut parempi edes pieni v*tutus kun ei mitään.

Terv. mies

27

2450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turuust?

Tai sieltä päin?

• jokapaikan..

hienoa että arvostat naista noin suuresti!ole kuitenkin realisti,jos naisellasi sattuisi olemaan tunteita sinua kohtaan,niin eikö ole kummankin kannalta vain huonoa jos et "häiritse" häntä ja kerro mietteistäsi.
      voit tehdä naisen todella onnelliseksi jos hänelläkin on tunteita..
      jos taas nainen ei tunne samoin sinua kohtaan,niin älä harmistu.meillä jokaisella on vain yksi elämä elettevänä,sitä ei pidä tuhlata tuollaisen harmitteluun..pitäisi vain osata ajatella ettei se nainen sitten ollutkaan sinua varten..se oikea sitten antaa odottaa vielä itseään..
      jokatapauksessa olen iloinen huomatessani miehen arvostavan naista noin paljon..kaikki miehet eivät ole kaltaisiasi..

• se on kunnioitusta

toista kohtaan ja saat nähdä mikä on reaktio vastaanottajalla.

• co-ordinate

Kirjoituksessas on paljonkin järkee. Ymmärrän sua hyvin, koska mulla on samantyyppinen tilanne, ilmeisesti. Monin tavoin vaikea. Kun rakastaa, kunnioittaa. Jospa sen tietäiskin etukäteen, mitä se tärkeä todella ajattelee. Mutta kun ei tiedä. Ehkä on pakko vain uskaltautua tutkimaan koordinatteja ja ottaa askel eteenpäin. Edes pikkupikkuaskel. Mulle tulee välilä niitä taaksepäin askseleitakin mutta täytyy vain toivo että siitä huolimatta hän jaksaa olla kärsivällinen. Kai jaksaa jos katsoo jutun sen arvoiseksi? Btw. minäkään enoo tänä vkonloppuna tykänny kattoa peiliin senkään vertaa kuin yleensä. Oisin odottanut itseltäni enemmän yhdessä jutussa. Mutta pakko antaa armoo ittelleen, että jaksaa. Armahda sinäkin.

• and blonde

Kaipa se on parempi purkaa tuntojaan nettiin, kuin ahdistua niistä omissa keloissaan.
      Rakastuminen/ihastuminen on stressaavaa.

Ja tuo mitä sanoit toisen kunnioittamisesta: oli niin hienosti kiteytetty, että toivottavasti peilissäsi ovat kultakehykset, sillä ne korostaisivat ansaitusti katsojaansa.
      Sillä kunnioituksesta on kysymys, myös itsearvostuksesta.

Kyllä se siitä :-)

• naista kohtaan

ei ole sama kuin jättää hänet yksin ja huomiotta.
      Miten voit edes ajatella niin? Mitä luulet hänen ajattelevan? Ja tuntevan? Kuin että häivyit sanaa sanomatta!!

Kunnioittamista on joskus kysyä mitä kuuluu, miten voit? Ja - huom. - ei nimettömällä viestillä, niillä ei ole mitään virkaa, ne ovat
      täysin merkityksettömiä.
      Vaan niin että hän tunnistaa niin sinut kuin itsensä.

Jos sinä et koskaan puhu hänelle, silloin et tosiaan ole tehnyt mitään oikein.
      Olla sille omalleen kirjoitus / lukija netissä on kai parempi kuin ei mitään.?

Terv. nainen

• ap.

tullut häivyttyä sanaakaan sanomatta. Ei ole sulle, mutta muuten ihan asiaa kirjoitat.

• mies!

Voin kertoa sinulle miltä kunnioituksesi tuntuu.
      Et koskaan osaa edes kuvitella miten paljon käytöksesi sattuu ja koskee.

Sinun käytöksesi on kiusaamista ja hylkäämistä.
      Selität sen vain itsellesi parhain päin.

Etkä välitä pätkääkään miltä minusta tuntuu ja on tuntunut.

Kunnioittamiseen ja välittämiseen kuuluu olennaisena osana kommunikointi ja puhuminen.
      Ne kertovat sen välittämisen, ei vaikeneminen.

Minä.

• ap.

myöskään sulle, tai muuten voisi sanoa että on ollut puolin ja toisin juuri tota mistä puhut.

• oikein?

Et puhu hänelle lainkaan? Jos niin on, olet tehnyt hirveimmän teon mitä naiselle voi tehdä.
      Onko hän antanut ymmärtää ettei halua sinun puhuvan hänelle? Vai omassa päässäsikö olet noin karmean ajatuksen kehitellyt?
      Sinä et tiedä naisesta mitään.
      Pahempaa et olisi voinut tehä.

• ap.

joko ymmärtää oikein tai väärin. Joo puhua olisi pitänyt sillon kun oli sen aika, sen myönnän. Mut ei se nyt j*malauta aina ole pelkästään miehen vika.

• kauhistunut siitä

miten olet menetellyt häntä kohtaan.

• saamiasi

vastauksia...kaikkia..... Missään ei lue, että olisit kohdellut toista huonosti. Jos sinulla on pelkkää hyvä sanottavana, miten muka ketään häiritsisit?

• koskaan ..

ajatelleeksi että hän odotti sinun puhuvan?

Silloin olet loukannut todella pahasti.

Jos ei ole puhuttavaa - ei ole mitään.

• ap.

ei ole tällä hetkellä mitään, se on totta, en ole ainut täällä.

• muuten totta!

Minulle tuli puhelimeen viesti oudosta numerosta.
      Kysyi miten menee niin sanoin että ihan okei. Järjestelen häitä. Menen naimisiin viikon päästä.
      En ajatellut sen kummemmin ja poistin numeron samantien ja ei tullut enää viestiä...
      Se oli hän.. Vuosia oli kulunut ja kävi näin..
      Olen ollut siitä asti vähän "hukassa".

• halusit sanoa

viestilläsi tähän keskusteluun? En oikein ymmärtänyt. Sitäkö että toinen häiritsi sinua kesken häävalmistelujesi, vai? Ei kai se nyt niin häiritsevää voinut olla kysymys miten menee? Sullahan asiat kunnossa, häitä rakkaasi kanssa valmistelemassa.

• ihmisen välillä

mikään ei ole tärkeämpää kuin puhuminen, ajatusten vaihto, toisen huomioiminen.

• ap.

Erittäin hieno asia.

• pysty millään

ymmärtään ajatustasi, se on tosi outo. sä oot saattanu riistää teiltä jotakin uskomattoman hyvää.

• ajattelutapa

Toisen kunnioittamiseen ei koskaan kuulu mykkäkoulu.

• hän tietää

että kyseessä on kunnioitus eikä jokin muu tunne.

Itse samanlaisessa tilanteessa ja ainoa mitä voin

ajatella on että hän alkoi vihaamaan.Niin pahasti

on käyttäytynyt.Älä sinä anna hänen luulla siten.

Se sattuu liikaa ja kun ei tiedä syytä.

Joskus voi tehdä toiselle pahaa vaikka luulee

tekevänsä hyvää.

• yksi kysymys :

Tietääkö hän asian oikean laidan?

• ...

halunnut ja jaksanut katsella, silittää poskeasi
      ja olla hyvä.
      Olisin tuntenut jotakin hellää ja hyvää,

mutta

kunnioitit niin paljon että ajoit pois.

• miksi oletat

että yhteydenottosi olisi häirintää? Onhan sinun ilmeisesti jostakin pitänyt saada tällainen käsitys? Onko tämä ko nainen viitannut jotenkin siihen suuntaan? Utelias kysyy...

• ap.

en minä tiedä enää mistään yhtään mitään, mulla on ajatukset niin sekaisin ja tämä paikka ei ainakaan saa niitä yhtään selvemmäksi. Täällä tyhjenee täysin mieli.

Kiitokset vastaajille, oli muutama piristäväkin viesti.

• parasta*
        ap. kirjoitti:

en minä tiedä enää mistään yhtään mitään, mulla on ajatukset niin sekaisin ja tämä paikka ei ainakaan saa niitä yhtään selvemmäksi. Täällä tyhjenee täysin mieli.

Kiitokset vastaajille, oli muutama piristäväkin viesti.

"häiritä" kohdettasi sen verran että saat mielenrauhan. Ei ne ajatukset yksin miettimällä selviä, ja täältä tuskin apua löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5906
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe