Miten kerroitte

isälle?

Niin eli milläslailla kerroitte tuleville isukeille raskaustestin positiivisesta tuloksesta? Mitkä oli isien reaktiot? :)

13

1054

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vauva09

neuvolasta suoraan tulevalle isille, piti kysyä että istuuko se tuolilla vai missä.(Meillä ei oltu suunniteltu raskautta). Sitten onnittelin, että onneksi olkoon tulevalle isille. Olihan se aluksi hieman sekaisin, mutta tottui ajatukseen aika nopeeta. Nyt jo hieroskelee mahaa ja juttelee vauvalle :)

• Laskettuaika 2.9.2009

Huusin tulevalle isälle vessasta olohuoneeseen, "tuuppas kattoo!". Jouduin häneltä kysymään, että näetkö saman kuin minä (toinen viiva testissä) ja näkihän tuo. Olimme molemmat "ihmeissään" kun itse olin ihan varma, ettei ollut tärpänny. Kun muutaman kerran joutunut pettymään negatiivista tulosta.

Mutta nyt onnellisesti raskaana :D

• ..............................

lähetin kuvaviestin kahdesta viivasta testissä. :) oli niin haalea vielä että isäntä soitti perään, että mikäs tarkoitus tällä oli, mutta toisaalta jo tiesi...=)

• testi!

Me odotettiin testin tulosta yhdessä. Eli hän näki saman samaan aikaan kuin minäkin!

• äiti07

Asuimme silloin vielä erillään. :) Mies oli silloin peltotöissä ja jälkikäteen kertoi että oli meinannut ajaa traktorin ojaan :D:D

• olevani raskaana

Mies ilmoiti ettei halua lasta ja pyysi että teen abortin.

• kertonut vaihtelevasti

Ekan raskauden aikana kerroin, että kuukautiset myöhässä. Emme asuneet vielä yhdessä, seurusteltukin vasta vähän alle vuosi. Oli shokki. Yhdessä tehtiin testi ja minä katoin ensin, että 2 viivaa näkyy. Mies sitten perään ja sen jälkeen sitä keskusteltiinkin ja pitkään. Oli järkytys (e-pillerit petti).
      Sain sitten keskenmenon.

Toisen aikana kerroin myös, että kuukautiset myöhässä ja laitoin tekstiviestin miehelle kouluun, että plussa tuli. Meni päivä ja alkoi vuoto, kesken meni sekin.

Kolmannella kerralla en vielä edes kertonut, kun ajattelin plussan jälkeen ootella miehen kotiin työmatkalta (oli tulossa samana iltana, kun aamulla plussasin) mutta vuoto alkoi päivällä ja meni sekin kesken. Tästä en sitten muuta maininnut kuin että kyllähän ne menkat alkoi, koska aluksi luulin testin näyttäneen väärin, kunnes tajusin kyseessä olleen varhainen keskenmeno.

Nyt plussaa odotellaan vielä, kun kuukautiset myöhässä mutta testi itsepintaisesti nega...

• fsdfsdfsd

Me katsottiin testitulos yhdessä tuumin.
      Mies ei ollut kovin yllättynyt. Tiesi kuulema jo... ;D

• hihihihiiiiiiiiiihihii

Piiiitkän yrittämisen aikana monet pettymykset kokeneena en edes jaksanu mennä kattoo sitä tulosta, sanoin miehelle että käy sinä heittämässä se pois ja sitten se silleen epäröiden huuteli sieltä että montakos viivaa siinä pitikään olla? ja sanoin että kaks pitäs olla että olis raskaana, mut muuten yks. sit tuli pitkä hiljasuus ja mies sano että näitä on kaks. :) :')

• RV26

testin juuri ennenkuin tiesin mieheni olevan tulossa kotiin. Vaikka jouduin odottamaan vain muutamia minuuttia, olin kuin tulisilla hiilillä enkä olisi millään malttanut odottaa että saisin kertoa uutisen hänelle.

Mieheni tullessa kotiin, menin normaalisti häntä ovelle vastaan, halasin häntä ja kerroin uutisen samantien. Miehen reaktio oli yllättynyt, epäuskoinen ja ikionnellinen. Halattiin siinä ovella hyvän aikaa ja itkukin pääsi kummaltakin. Meillä oli lapsi haaveissa kauan, mutta vuosien tärppäämättömyyden jälkeen aktiivinen yrittäminen oli jäänyt taka-alalle, joten tulos yllätti meidät kummatkin, onneksi positiivisella tavalla.

Nytkin nousee tippa linssiin kun mietin tuota... :)

• Kesä-äiti_78

Kerroin miehelle niinkin pöhköllä tavalla kuin tekstiviestillä. Tilanne oli seuraava: Emme todellakaan olleet yrittäneet vauvaa ja itse asiassa mies oli ilmaissut aika selkeästi kantansa siitä, ettei tässä vaiheessa halua vauvaa, eikä ole varma haluaako ylipäätään koskaan. No sitten huomasin menkkojen olevan myöhässä ja aloin jo kärsiä monista raskausoireista. Tein kuitenkin 3 negatiivista raskaustestiä. Koska oireet eivät hellittäneet, eikä menkkoja vain kuulunut, ostin vielä neljännen testin. Olin tuossa vaiheessa jo lähes hermoraunio, koska tunsin olevani raskaana, mutta testit vain näyttivät negatiivista. Kuitenkin pelkäsin mahdollista positiivista tulosta, koska tiesin mieheni mielipiteen vauva-asiaan. Kun tämä neljäs testi sitten eräänä lokakuisena sunnuntai-aamuna olikin positiivinen, menin niin pois tolaltani, etten pystynyt asiaa siinä samantien miehelle kertomaan, vaan rupesin itkemään. Mies tietysti ihmetteli, mikä minulla on, mutta sanoin vain oloni olevan huono ja väsynyt. Mies lähti tuona aamuna metsästysreissulle, joten jäin yksin kotiin raskaustestin tulosta sulattelemaan. Vähän aikaa sen jälkeen, kun mies oli metsälle lähtenyt, laitoin hänelle tekstarin, jossa luki "Olen raskaana". Siitä ei mennyt kuin viitisen minuuttia, kun mies ryntäsi ovesta ja minä aloin taas itkemään. Mies kysyi, miksi itken, kun eihän asiassa pitäisi olla mitään itkemistä. Minä nyyhkytin, että siksi itken, kun tiedän, ettei hän halua vauvaa, johon mies vain totesi, että kai mieskin saa mieltään muuttaa. Sen jälkeen hän otti minut syliinsä, painoi kasvonsa lähelle omiani ja pyysi vaimokseen.
        Päivästä tulikin siis loppujen lopuksi hyvin onnellinen. Nyt olemme jo ehtineet naimisiin ja kovasti odotetaan pientä poikaamme, jonka l.a. kesäkuun lopussa.

• ....................

ekasta tein testin töissä ja soitin miehelleni heti ... hän oli just töittensä puolesta kokouksessa niin hän vastasi " asia selvä, hyvin hoidettu" :) tuli sit hakemaan minut töistä ja istuttiin autossa ja vaan naurettiin.

tokasta tein testin kotona ja sanoin et no niin plussaa näyttää ... ja mieheni tuli tosi iloiseksi kun takana kolme KM. halasi ja pussasi minua ja sano et nyt mun pitää vaan "olla".

nyt kolmannesta tein testin ja tulin vessasta ja sanoin miehelleni englanniksi et olen raskaana, kun meillä esikoinen jo 6v ja omistaa isot korvet :). mieheni sanoi et "hyvä" ja sit juteltiin asiasta vasta kun mentiin nukkumaan.

• Herätin ukon aamulla kun oli kouluun menossa eli ennen kuutta vieden testin sen nokan eteen :DD
      Toinen totesi vaan että "täh? Mitäs toi meinaa" ja käski viedä kusisen tikun pois sängystä xDD

Se soitti sitten kun oli kunnolla heränny ja kysyi näkiköse aamulla unta vai oliko totta että olisi vauva tuloillaan :) Molemmat oltiin onnellisia viimeinkin, kun 2 vuotta viimeisen keskenmenon jälkeen tärppäsi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      65
      4242
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4241
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      109
      2905
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      58
      2796
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2029
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1679
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      109
      1353
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1281
    Aihe