pelkkiä ystäviä muka

syliisi haluan

Mitä tämä on, onko vain pelkkää ystävyyttä? En tunnista omia tuntemuksiani sinua kohtaan, sinusta on tullut niin läheinen, tiedän vain että haluaisin halaukseesi, syliisi, samaan sänkyyn ja suudella. Haluaisitko sinä koskettaa kaverillista olan taputusta pidempään?

En kuitenkaan koe mitään perhosia vatsassa tai muitakaan ihastumiseen liittyviä kuumottavia tuntemuksia. Ehkä vain välitän kovin.

Mutta olisiko fyysinen läheisyys jotenkin väärin?

12

1387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos ei ole toisaalle

varattu.

Olisin erään seurasta hyvillä mielin, halaamisestasi iloinen, läheisyydestäsi ehkä ikionnellinen. Varmaan aika lämmintä olisi olla

• rgdrgrgt

ei ole fyysinen läheisyys väärin, jos kumpikin siitä nauttii, sithän se on hyvä asia! ja voihan ajan kanssa tulla tunteita, monesti ne syttyy hitaasti ja huomaa että toihan on ihana ja eipä ne muutkaan parempia ole.

• rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

Usein kun ollaan pelkkiä kavereita aluksi, ja sitten aletaan olemaan enemmän yhdessä ja ehkä jopa suutelua ja rakastelua ja yhtäkkiä sitä huomaa, että viihdytään kumman hyvin yhdessä vaikka ollaan vain "kavereita" sitä ihastutaan ja rakastutaan mutta niitä perhosia ei ole vatsas koska tunnetaam jo niin hyvin, suhde jo aika vakaa ja kiva arki alkanu :)kaverisuhteet alkaa usein ns kakkostasolta, ykköstasolla on niitä perhosia vatsas mutta noikin menee pian kakkostasolle :)

• siksi kun välittää

on jotain tosi aitoa ja siitä saa hvyää oloa varmasti itsekin, ei ole tekniika suoritus se :)

• M nainen

viesti mulle tarkoitettu?

• Pyytääkö

mies tulla syliin???!!! Vai ootko niitä lepsoja???? Vai ootko vaan epätoivonen????

• ei ap.

kirjoittaa M naiselle jotain tuon suuntaista, paitsi että perhoset mahassa on tuttu tunne hänen lähellään ;)

• en..

jaksa enään kommentoida näitä ystävä -viestijä
      totta kai ystävyydestä voi kehittyä rakkaussuhde myös,mutta minulla pitää olla perhosia masussa ja vaikka missä ,,ennenkuin edes pystyn vastaamaan suudelmaan...olen kai joku kummajainen,,hö

• fyysinen läheisyys

kun/jos tuntuu siltä että haluaisi olla toista lähellä, koskettaa jne. olen varma että ei olisi syytä olla koskettamatta, ystäviä tai ei! Halaus, lähellä olo silloin kun todella välittää toisesta on aina ok! Myös silloin kun tuntee haluavansa...ok! Tuumasta toimeen, ei mitään ihmeellistä tai väärää!

• viesti ei

ainakaan mulle kun en ole kosketellut ketään olalle.-n-

• masa...........

itse olen naisen kanssa kaveri, no minä olen häneen rakastunu ja naisella vain kaveritunteet mutta vietämme aikaa yhdessä suukotellen, suudellen, halaten ja öitä sängyssä ja rakastelemme..aluksi nainen ei halunnu seksiä koska ei ole tunteita mutta yhtäkkiä haluski ja ihanaa se sit olikin.

• oli pakko

koskettaa sinua jollain tavalla, siksi käsi olkapäälle.Tunsin vastustamatonta halua vetää sinut syliini mutta sain hillittyä itseni.
      Minulla on kyllä muitakin tunteita sinua kohtaan mutta jos haluat pelkkää fyysistä läheisyyttä niin kyllä sekin käy.
      Oman sydämenihän minä siinä vain rikon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe