Satolla näyttää olevan komiaholla kaksi vuokrataloa jotka ovat ns. luhtitaloja. Onko kellään kokemusta luhtitalossa asumisesta? Voiko noita harkita pitkäaikaiseksi kodiksi? Mikä lienee asuntojen laatutaso ja eroaako muuten paljonkin tavallisesta kerrostalo asumiesta. Itse rakennukset näyttävät päällepäin hyväkuntoisilta.
Vuokra-asunnoista
4
583
Vastaukset
- lohtajalla opiskeluasunnoss...
olen asunut opiskeluaikoina lohtajalla opiskeluasunnossa joka oli luhtitalossa.
eipä siinä mitään eroa ollut kerrostaloasumiseen.
komiahon asunnot pääasiassa hyvässä kunnossa jos on pidetty hyvin.- määz
Ulkoapäin kivemman näköinen paikka kuin tavan kerrostalo, mutta esim. naapurien mahdollinen möykkä kuuluu ihan samalla tavalla omalle puolelle.
- Aloittaja
määz kirjoitti:
Ulkoapäin kivemman näköinen paikka kuin tavan kerrostalo, mutta esim. naapurien mahdollinen möykkä kuuluu ihan samalla tavalla omalle puolelle.
jos naapureiden äänet kuuluvat samalla lailla kuin muissakin kerrostaloissa sehän on normaalia. Olen kuitenkin kuullut kerrottavan että luhtitaloissa tavallisesti ääneneristys on normikerrostaloa heikompi. Pitäneekö paikkansa.
- oksatielle
Idylliseen rivitalokombleksiin, vaadi kaupungilta asuntoa sinne. On kultturellisesti perinteikäs alue.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780