Mitä tarkoittaa \o/ ?
Mitä tämä hymiö tarkoittaa?
9
5676
Vastaukset
- tarkoittaa
ilmiselvästi hurraa-huudahdusta. pää keskellä ja kädet ilmassa.
- ghlghlkhlhg
o = ihmisen pää,\ / = ylhäällä heiluvat kädet.
Se siis tarkoittaa sellaista "WOHOU JEE JIPII MAHTAVAA." Yleensä sitä käytetään ihan itse asiaan jos kirjoittaja on vaikkapa onnistunut jossain, mutta voihan tuotakin käyttää sarkastisesti.- \o/
Kiitos nopeista vastauksista! Selvensivät paljon.
- Syneus(m)
\o/ kirjoitti:
Kiitos nopeista vastauksista! Selvensivät paljon.
tuo merkki näytetään yhdellä kädellä ja sen sormilla, merkitys muuttuu=)
- .,,..l.....
"puutteessa oleva pihtari".
- KierälahdenServeri
Että on nostanut kädet pystyyn ja muuttanut asumaan Kierälahden keltaisiin taloihin.
- ijijgfkg
mitä tää meinaa :-V
- mitähän
tää ( . )( . )
- niin se menee
joo luulen että se liitttyy johonkin henkimaailman erikoisuuksiin kuten ''paholainen ja pihtari''
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069