Olen kärsinyt kolmisen viikkoa kurkkukivusta ja äänen käheydestä sekä kuumeisesta ja väsyneestä olosta. Lämpöä on korkeimmillaan ollut kuitenkin 37,3.
Nyt oireet muuttuivat niin, että nieleminen muuttui vaikeaksi, ruoka liikkui hitaasti mahaa kohti ja mahalaukku tuntuu täydeltä pienestäkin määrästä ruokaa tai juomaa. Röyhtäilyn tarve on juomisen jälkeen kova ja kun "teetän" röyhtäisyn (ei siis tule itsestään), tulee suuhun ikään kuin kammottavan paha haju/maku, mutta ei mitään sisältöä.
Maha tyhjenee paljon hitaammin kuin yleensä eikä nälkää ole muutamaan päivään ollut vaikka olen syönyt ja juonut mahdollisimman vähän.
Niellessä on tuntunut välillä kuin jokin läppä tms. kurkussa liikkuisi laiskasti. Mutta se ei selitä mahan pingottunutta oloa.
maha pieneni yhtäkkiä
5
446
Vastaukset
- diagnoosi
oli?
- röyhhhh
Hän ei vielä ole kysynyt lääkärin mielipidettä. Taitaa yrittää keskustella.
- ilman kkkk
röyhhhh kirjoitti:
Hän ei vielä ole kysynyt lääkärin mielipidettä. Taitaa yrittää keskustella.
muuta tervetullutta -
oli sit käyny tuol lekurissa tai ei.
sitähän varten tääl ollaan.
- voin omakohtaisesti
kertoa, että pääsin samaan tulokseen jouluna syötyäni samanaikaisesti reilun annoksen kinkkua ja puoli pussia maapähkinän sydämiä. Maha paisui kuin pullataikina ja röyhtäykset haisivat monta päivää likakaivolta, minkä kanssaihmisetkin tunsivat jo kaukaa.
- sopiiko oireisto
mahahaavaan? Itselläni ei kokemusta asiasta, mutta jostain muistan lukeneeni, että juurikin mahan ennenaikainen täyttyminen sopii taudinkuvaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944