vk 9, onko ketään kaveria vailla? Olisi kiva joskus käydä porukalla syömässä tai vaikkapa karnevaaliohjelmaa seuraamassa. Olen heteronainen ja naisen/naisten kaveriseuraa nyt kyselen.
Puerto de la Cruz
6
1060
Vastaukset
- Bosse
miehiäkin on Puertossa silloin.
Vilpitöntä seuraa hekin odottavat. - inkkuliina
Matkaseuraa myöskin etsiskelen.Kenen matkalle?Joko olet tilannut matkan?
- lentoon lähdössä
Mäkin voisin lähteä johonkin... Pitääkö perustaa joku huuhaa-sähköpostiosoite, että voin laittaa sen tänne ja saan teihin yhteyden? En ole kovin kranttu seuran suhteen, eikä koko ajan tartte olla kuin paita ja peppu, vaan voi mennä omia menojaankin, jos siltä tuntuu.
- Kanarian Saaret
lentoon lähdössä kirjoitti:
Mäkin voisin lähteä johonkin... Pitääkö perustaa joku huuhaa-sähköpostiosoite, että voin laittaa sen tänne ja saan teihin yhteyden? En ole kovin kranttu seuran suhteen, eikä koko ajan tartte olla kuin paita ja peppu, vaan voi mennä omia menojaankin, jos siltä tuntuu.
Etsin myös matkaseuraa rauhallisista ja itsenäisistä naisista; olen viiskymppinen nainen ja paljon matkustellut. Mieheni tällä hetkellä usean kuukauden ulkomaankomennuksella ja lomamatkamme peruuntui.
- matkaan kohta
Kanarian Saaret kirjoitti:
Etsin myös matkaseuraa rauhallisista ja itsenäisistä naisista; olen viiskymppinen nainen ja paljon matkustellut. Mieheni tällä hetkellä usean kuukauden ulkomaankomennuksella ja lomamatkamme peruuntui.
reissuissa? Olen käynyt yleensä noin 3 kertaa vuodessa ulkomailla. Joskus menen yksin, joskus lapsen kanssa. Netistäkin on löytynyt joskus reissukavereita.
- matkaan kohta
matkan varannut kuukausia sitten. Lähtö on 22.2. Lentojahan ei nyt taida enää sinne saada. Ajattelin kysäistä, onko muita sinne menijöitä/siellä olijoita samaan aikaan. Siis voin kyllä kaveerata kuidenkin kanssa kuin vaan yksinlähtijänaisten kanssa. Uudet ystävät ovat aina ok, toki voivathan he olla pariskuntia, miehiä, naisia kaveripohjalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760