linen suhde? Musta ei ole. Rakkaus on varmaan samanlaista, jos rakkautta on.
Onko naisen ja miehen välinen suhde eri
12
1607
Vastaukset
- --------------
"Sitähän se kaikki on
rakkautta, rakkautta vaan..."
Mutta jokainen suhde on samalla ainutlaatuinen. - molemmat kokenut
ja pisteet menee täysin ja ainoastaan nais-nais-suhteelle!
- ei ole mitään eroa
molemmat rakkaat ovat edelleenkin elämässäni.
- eroa huomannut
ei ole mitään eroa kirjoitti:
molemmat rakkaat ovat edelleenkin elämässäni.
mutta oletkin varmaan bi-seksuaali, sellaset haluaa elämän miehen kanssa ja aina silloin tällöin leikitellä naisen kanssa, siitä muuten erottaa bi:n ja lesbon.
- huokaaaaaava
eroa huomannut kirjoitti:
mutta oletkin varmaan bi-seksuaali, sellaset haluaa elämän miehen kanssa ja aina silloin tällöin leikitellä naisen kanssa, siitä muuten erottaa bi:n ja lesbon.
Ai biseksuaali "haluaa elämän miehen kanssa ja aina silloin tällöin leikitellä naisen kanssa". No, tämä on sinun määritelmäsi, mutta moni muu määrittele biseuksuaalisuuden vähän eri lailla.
Itse olen biseksuaali mutta elän naisen kanssa. En leikittele miesten kanssa.
Sinun määritelmäsi mukaan olenkin ehkä lesbo. Itse kuitenkin pidän itseäni biseksuaalina, koska kykenen ihastumaan, rakastumaan ja suunnittelemaan elämää myös miehen kanssa. Siis kykenen, mutta en tee sitä, koska olen jo elämänkumppanini löytänyt. - mies tai nainen eikä leikit-
huokaaaaaava kirjoitti:
Ai biseksuaali "haluaa elämän miehen kanssa ja aina silloin tällöin leikitellä naisen kanssa". No, tämä on sinun määritelmäsi, mutta moni muu määrittele biseuksuaalisuuden vähän eri lailla.
Sinun määritelmäsi mukaan olenkin ehkä lesbo. Itse kuitenkin pidän itseäni biseksuaalina, koska kykenen ihastumaan, rakastumaan ja suunnittelemaan elämää myös miehen kanssa. Siis kykenen, mutta en tee sitä, koska olen jo elämänkumppanini löytänyt.tele kummankaan kanssa. Lesbot saattavat pettää naistaan ja usein pettävätkin.
- mies tai nainen eikä leikit-
huokaaaaaava kirjoitti:
Sinun määritelmäsi mukaan olenkin ehkä lesbo. Itse kuitenkin pidän itseäni biseksuaalina, koska kykenen ihastumaan, rakastumaan ja suunnittelemaan elämää myös miehen kanssa. Siis kykenen, mutta en tee sitä, koska olen jo elämänkumppanini löytänyt.tele kummankaan kanssa. Lesbot saattavat pettää naistaan ja usein pettävätkin.
- bi-serwisser
mies tai nainen eikä leikit- kirjoitti:
tele kummankaan kanssa. Lesbot saattavat pettää naistaan ja usein pettävätkin.
Ei voi olla totta, että joku ajattelee(?)asioista noin stereotyyppisesti. Eiköhän meistä kaikista löydy kyytiläisiä joka junaan!
- huokaaaaaava
bi-serwisser kirjoitti:
Ei voi olla totta, että joku ajattelee(?)asioista noin stereotyyppisesti. Eiköhän meistä kaikista löydy kyytiläisiä joka junaan!
Jep, ehkä nämä jutut voi ottaa ihan vitsin kannalta.
Mikäköhän näiden stereotypia-juttujen kirjoittajien ikä on.
- Milli Molli
Rakkaus on varmaan tunteena aika samanlaista. Mutta kyllä suhteessa on muuten eroja. Elämme patriarkaalisessa kulttuurissa, jossa naisen ja miehen asema ovat erilaisia. Naisilta ja miehiltä odotetaan eri asioita. Lesbona on myös marginaalissa ja suhdetta joutuu perustelemaan ja selventämään, kun sen sijaan suhde mieheen on normi.
Minulla on kokemusta molemmista suhteista ja ihan hassujakin tilanteita tulee mieleen. Sitten on vielä se, että kun on itsekin kasvanut tässä kulttuurissa niin omassakin päässä on varmaan stereotypioita.- hapyhenki
Lesbosuhteessa eläminen ei kyllä ole samanlaista kuin mitä on elää heterosuhteessa, mutta kummassakin suhteessa voi olla hyvin samantyyppinen roolijako ja ongelmat. Minä itse henk.kohtaisesti olen joutunut sekä hetero- että lesbosuhteissa olemaan enemmän siinä perinteisessä naisen roolissa, mutta kuitenkin nämä perinteiset naisen ja miehen roolijaot ovat sekoittuneet selvästi enemmän naissuhteissani, jolloin kumpikaan ei siis ole selkeästi maskuliinisessa tai feminiinisessa roolissa vaan kumpaakin lähes tasapuolisesti. Suhteeni naisen kanssa ovat siis olleet yleensä tasa-arvoisempia kuin heterosuhteeni ja olen kokenut olevani niissä kokonainen ihminen enkä vain nainen/tyttöystävä.
Itse en koe olevani hirveän naisellinen, mutta monet näkevät minut sellaisena ja suhtautuvat minuun mm. "ylisuojelevasti". Usein päädyn jonkinlaiseen äidin rooliin, huolehtimaan toisten asioista ja tunteista - ottamaan paljon vastuuta suhteen toimivuudesta ja kodinhoidosta. Pukeudun mielelläni rennosti ja siististi, neutraalisti, eli en kovin feminiinisti, mutten myöskään liian jätkämäisesti - sellainen kun ei sovi minun persoonalleni ollenkaan. Minulle on ehdottoman tärkeää saada elää sellaisen ihmisen (naisen) kanssa, joka näkee minussa ihmisen eikä heiveröistä, söpöä, seksikästä naista, äitiä tai minkääntason objektia! - idiotismia--
hapyhenki kirjoitti:
Lesbosuhteessa eläminen ei kyllä ole samanlaista kuin mitä on elää heterosuhteessa, mutta kummassakin suhteessa voi olla hyvin samantyyppinen roolijako ja ongelmat. Minä itse henk.kohtaisesti olen joutunut sekä hetero- että lesbosuhteissa olemaan enemmän siinä perinteisessä naisen roolissa, mutta kuitenkin nämä perinteiset naisen ja miehen roolijaot ovat sekoittuneet selvästi enemmän naissuhteissani, jolloin kumpikaan ei siis ole selkeästi maskuliinisessa tai feminiinisessa roolissa vaan kumpaakin lähes tasapuolisesti. Suhteeni naisen kanssa ovat siis olleet yleensä tasa-arvoisempia kuin heterosuhteeni ja olen kokenut olevani niissä kokonainen ihminen enkä vain nainen/tyttöystävä.
Itse en koe olevani hirveän naisellinen, mutta monet näkevät minut sellaisena ja suhtautuvat minuun mm. "ylisuojelevasti". Usein päädyn jonkinlaiseen äidin rooliin, huolehtimaan toisten asioista ja tunteista - ottamaan paljon vastuuta suhteen toimivuudesta ja kodinhoidosta. Pukeudun mielelläni rennosti ja siististi, neutraalisti, eli en kovin feminiinisti, mutten myöskään liian jätkämäisesti - sellainen kun ei sovi minun persoonalleni ollenkaan. Minulle on ehdottoman tärkeää saada elää sellaisen ihmisen (naisen) kanssa, joka näkee minussa ihmisen eikä heiveröistä, söpöä, seksikästä naista, äitiä tai minkääntason objektia!Teidät "IHANAT LESBOT JA "BIT (joita ei edes ole. bullshittiä tämä BIKIN" on joko homo tai hetero. ei ole mitään vitun biä. jos koet olevase tällanen sairas paska niin olet siirtymävaiheessa homouteen. harvoin päinvastoin.
On niin median vika tää kaikki paska että homot stailaa jonkun heteron ja lyö uudet tapetit seiniin sitte keikistellää ja hihitellää.- hyi helvetti pitäs tappaa kaikki polttouuneissa tai lähettää JAMAIKALLE! tiesittekö. jamaikalla kaikki lesbot ja homot kivitetään. näin tehdään myös monissa afrikan maissa. YMMÄRRÄN HEITÄ. te ootte paskoja nilviäisiä. EPÄNORMAALEITA ihmisiä.
KYLLÄ OLEN RASISTI. homoja ja lesboja vastaan. EN MITÄÄN MUUTA vastaan. Ihonvärillä ei ole mitään väliä. sille ei voi mitään. mutta sille että tungetko kyrvän sinne miehen karvaseen perseeseen tai nuoletko naisen karvasta pillua, sille voi mitään. mieti pari kertaa.
Ette te pysty lisääntymään keskenään sen naisen kanssa vaikka kuinka haluaisitte.
T. TAKAISIN 50-luvulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1852680Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061122- 73921
- 64921
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20810Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait239809Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka283767Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88759Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22708