Nuorena tyttönä viisi vuotta vanhempi kundikaveri oli ihan jees, ihan muuta kuin oman ikäiset räänokat. Sillä oli auto ja ammatti. Oli helppo rakastua.
Kaikki meni hyvin kymmeniä vuosia. Kunnes vanhuus alkoi kolkutella ovellemme. Miehen seksihalut katosivat taivaan tuuliin. Eikä nyt ole kysymys toisesta naisesta tai edes muihin vilkuilemista. Kun miestä ei huvita niin ei huvita.
Minua tilanne surettaa koska itselläni olisi haluja vielä vaikka mihin.
Minä olen viivkyt viis ja mies kuusikymmentä.
Siispä naiset hyvät: ottakaaa Itsellenne itseänne nuorempi mies. Muuten edessä on ennen pitkää patti tilanne.
5 vuotta vanhempi mies=
25
1735
Vastaukset
- henrii
sammakonkin mokkapään, jos hammasta ei särje, niin kenkä puristaa.
- mikään ihme
pitkässä parisuhteessa nainen käy sellaiseksi että miehellä ei seksi kiinnosta, nainen on lihonut ja muutenkin rupsahtanut ja kun sängyssäkin vain makaa kuin lehmä suossa, miehen odotetaan temput tekevän, isellä ei eväkään värähdä niin eipä ihme jos mies kyllästyy moiseen suoritukseen.
- viivi-amaldiina
kiinni ja ravista kunnolla.
En usko tarinaasi, haluat vain mollata miehiä.
Ole vaikka näin kylmästi sanottuna, itse haluttavampi miehellesi, asia vois korjaantua.
Mutta provohan tämä on, ei totta.- kykene
itselläni on 60v mies ja vakava sairaus on vienyt seksikyvyn,Haluja olisi ,mutta ei voi mitään.
Jos miehelläsi ei toimi ja ei kehtaa lähteä hakemaan apua,niin pikku potku persiiseen vois auttaa. - viivi-amaldiina
kykene kirjoitti:
itselläni on 60v mies ja vakava sairaus on vienyt seksikyvyn,Haluja olisi ,mutta ei voi mitään.
Jos miehelläsi ei toimi ja ei kehtaa lähteä hakemaan apua,niin pikku potku persiiseen vois auttaa.ymmärrettävä juttu. Ikävää.
- puutteeseen
Ostapa sinä "nuori" tyttö vaikkapa Dildo, jos ei muuta, niin saatpahan suonikohjujasi hierottua.
- 59v.
"Kunnes vanhuus alkoi kolkutella ovellemme. Miehen seksihalut katosivat taivaan tuuliin."
meillä ainakin minä en enää niin välitä, kaikki muu elämässä on tärkeämpää. lastenlapset, matkailu, tuttavat,
mies enemmän haluaa, muutaman kerran viikossa, muta ilmankin voi olla, jos se tarve tulee,
voihan sen tehdä ittekin.
miehillähän olis sen toimine ylläpito tärkeetä,
aivan kunnon ja terveyden vuoksi.- Vähän nuorempi mies
...Masentaa. Ensin odotellaan eläkeikää sitten odotellaan vanhuutta, jotta se veisi seksihalut. Missä muka sitä rakkautta on?!
- ratkaisu voi olla
Vähän nuorempi mies kirjoitti:
...Masentaa. Ensin odotellaan eläkeikää sitten odotellaan vanhuutta, jotta se veisi seksihalut. Missä muka sitä rakkautta on?!
rakastaja. Minullakin on just saman viisi vuotta vanhempi puoliso, ollut jo kolmekymmentä vuotta. Mutta se on jo ihan lösähtänyt, itse olen pitänyt kunnostani ja ulkonäöstäni huolen. Ja kyllä vaan miehet vieläkin on kiinnostuneita.
Enpä pitkään alkanut suremaan seksittömyyttä, homman hoitaa muualla aviossa oleva ukkomies jolla vaimo ei enää halua (tai näin hän sanoo, mistäs minä tiedän) mutta niin tai näin, riittää vielä minullekin. Meillä homma toimii hyvin. Oma puoliso ei kysele työmatkojeni eikä vapaailtojeni perään. Ja mulle olisi ihan sama vaikka oma mies harrastaisi samaa vieraan naisen kanssa jos jostain semmosen löytää. Vähän nuorempi mies kirjoitti:
oli illan paras lukuhetki...siis ei alkuperäonen viesti vaan ne vastaukset!!! Lehmä suossa, potku persiisiin ja osta tyttö dildo..en ole pitkään aikaan nauranut näin makeasti.
- kun.
Paloma.se.co kirjoitti:
oli illan paras lukuhetki...siis ei alkuperäonen viesti vaan ne vastaukset!!! Lehmä suossa, potku persiisiin ja osta tyttö dildo..en ole pitkään aikaan nauranut näin makeasti.
olet iloinen, aina se ei viesteissäsi ilmene.
- patti tilanne
Kyllä kaikki muu on yhteinen on tärkeää. Mutta kun joskus ottaa pattiin kun ei sinne peiton alle enää pääse. Olen lopettanut aloitteiden teon, eletään sitten miehen ehdoilla. Mutta kun se seksiä halaumaton päättää molempien puolesta että ollaan ilman.
Joku tuossa epäili että on provo-viesti. Ei ole, tämä on ihan tosi juttu.
Eikä kysymys ole potenssihäiriöstä, aina toimii kun vaan leikkiin ryhtyy.
En liioin ole ylipainoinen, rupsahtanut. Hoidan itseäni ja paino on ihan ok. Olen aina ollut aktiivisempi aloitteiden teossa kuin mies.
En edes harkitse rakastajaa! Olen horoskoopissa leijona, ja kissaeläimet ovat yksiavioisia. Meillä ei ole ikinä ollut toisia miehiä eikä naisia.
Ei tässä auta muu kuin odottaa ja odottaa ja odottaa... - 59v.
patti tilanne kirjoitti:
Kyllä kaikki muu on yhteinen on tärkeää. Mutta kun joskus ottaa pattiin kun ei sinne peiton alle enää pääse. Olen lopettanut aloitteiden teon, eletään sitten miehen ehdoilla. Mutta kun se seksiä halaumaton päättää molempien puolesta että ollaan ilman.
Joku tuossa epäili että on provo-viesti. Ei ole, tämä on ihan tosi juttu.
Eikä kysymys ole potenssihäiriöstä, aina toimii kun vaan leikkiin ryhtyy.
En liioin ole ylipainoinen, rupsahtanut. Hoidan itseäni ja paino on ihan ok. Olen aina ollut aktiivisempi aloitteiden teossa kuin mies.
En edes harkitse rakastajaa! Olen horoskoopissa leijona, ja kissaeläimet ovat yksiavioisia. Meillä ei ole ikinä ollut toisia miehiä eikä naisia.
Ei tässä auta muu kuin odottaa ja odottaa ja odottaa...”Mutta kun joskus ottaa pattiin kun ei sinne peiton alle enää pääse”.
ei se mitenkään varmaa ole uusliitoissakaan, moni on avautunut ja kertonut minulle, kaiki ei ole sitä mitä ulospäin näyttää ja aina on mielessä että kauanko jatketaan, enennän vai vähemmän kuin edellistä.
”Olen lopettanut aloitteiden teon, eletään sitten miehen ehdoilla”
Eikös se miehen PÄÄHÄN saisi jotain sinua miellyttäviä ajatuksia,
hyväilisi vain sinua hiljaa ja ”viestittäisi että hänelle saa tehdä samaa”,
kyllä ne kädetkin ovat tosi miellyttäviä, eikä siinä paljoa rasitu.
”Olen aina ollut aktiivisempi aloitteiden teossa kuin mies”.
Sitä on hyvin herkästi jommallakummalla mielessä työasiat, työväsymys, muut murheet, suuret ilotkin vievät se innokkuuden, on myös tuossa iässä sanottu jo niin paljon, että ne voivat häiritä, nimenomaan sitä aloitusta.
vanhempana voi olla pientä jännitystä kuinka onnistuu, vaikka se ei niin tärkeää tulos olisikaan, vaan se aloitus.
”on se vaan aika tärkeää”, se että joskus sitäkin harrastaa, ettei tarvi sitä hieman vääristettynä telkkarista katsella.
Se pitäisi vaan sopivasti miehelle esittää, kaikki lähtee sieltä yläpäästä, korvien välistä.
Sopivan hitaasti pitäisi aloittaa,
eikä ainakaan meillä sovi että ”ensin vietetään yhteistä iltaa”, sitten monen tunnin jälkeen aloitetaan.
Oletk harkinnut vapaa-ajan aamuja. kun. kirjoitti:
olet iloinen, aina se ei viesteissäsi ilmene.
olen! Mielestäni olen O-O:n jälkeen palstan iloisin sirkuttaja.
- tiedetään
jo sillä mulla oli nuorempi aviomies samaten avomies oli nuorempi.
- kun kahdeksantoista
ikäinen poika riiustelee kymmenen vuotta itseään nuoremman tytön kanssa, siitä joutuu käräjille. Mutta että kahdeksantoista ikäiselle tytölle se pitäisi sallia että saa sitten seksiä vanhempanakin?
- "vanha ?"
Kovin ovat miehet erilaisia,jos niin ovat naisetkin.
Minun mieheni on 70v ja itse olen 55v,mutta vielä ei ongelmia ole ollut.
Rakastamme toisiamme,huomioimme ja hellimme,pidämme huolen niin itsestämme kuin toisestamme.
Keskustele miehesi kanssa asiasta,kyllä siihen jokin syy on.
Jos vihjailet nuoremmista miehistä,uskon että tilanteenne ei sillä kyllä parane,ongelma on kyllä muualla.
Ei nuon pitkää liittoa kannata hukata tähän asiaan,apua saa varmaan jos vain uskaltaa hakea,mutta ei toista syyttelemällä vaan rakentavalla keskustelulla.- n.kai jo 57,, entinen n.54
ei mikään auta, edesmennyt mieheni oli myös sairauden takia menettänyt kyvyn rakasteluun, voi aikoja . Olin henkisesti loppu ja viimeiset kuusi vutta elimme selibaatissa. Syy oli tottakai minun, voiko muuten ollakaan? Mieheni syytti vartaloani ym. ja toisteli kuinka "halut" olisi jos minä olisin joku toinen. Tein pyöreitä päiviä työelämässä ettei tarvinnut kotona olla. Parivuotta sitten hän pääsi paremmille vainioille, mutta kuinka ollakaan, surin kolmekymppistä "liittoa" hulluuden rajoille, kunnes, kuin salama kirkkaalta taivaalta kohtasin MIEHEN, en ikinä sanoin sukulaisille, en koskaan, mitä minä miehellä tekisin?? No on hänellä tekemistä, meillä on loistava rakkauselämä ja tunnen itseni oikeastaan ensikertaa eloni aikana NAISEKSI. Upea pakkaus ja edellisen mies vanhempi on nyt kääntynyt lähes kymmenen vuoden nuorempaan mieheen. Olen onnellinen ja haluttu!!! Rakkaat ystävät, joskus se paistaa päivä risukasaankin..Terveiset "Pirrelle" elossa ollaan ja vielä minulla on joskus aikaa tännekin vierailla.
- Pirre*
n.kai jo 57,, entinen n.54 kirjoitti:
ei mikään auta, edesmennyt mieheni oli myös sairauden takia menettänyt kyvyn rakasteluun, voi aikoja . Olin henkisesti loppu ja viimeiset kuusi vutta elimme selibaatissa. Syy oli tottakai minun, voiko muuten ollakaan? Mieheni syytti vartaloani ym. ja toisteli kuinka "halut" olisi jos minä olisin joku toinen. Tein pyöreitä päiviä työelämässä ettei tarvinnut kotona olla. Parivuotta sitten hän pääsi paremmille vainioille, mutta kuinka ollakaan, surin kolmekymppistä "liittoa" hulluuden rajoille, kunnes, kuin salama kirkkaalta taivaalta kohtasin MIEHEN, en ikinä sanoin sukulaisille, en koskaan, mitä minä miehellä tekisin?? No on hänellä tekemistä, meillä on loistava rakkauselämä ja tunnen itseni oikeastaan ensikertaa eloni aikana NAISEKSI. Upea pakkaus ja edellisen mies vanhempi on nyt kääntynyt lähes kymmenen vuoden nuorempaan mieheen. Olen onnellinen ja haluttu!!! Rakkaat ystävät, joskus se paistaa päivä risukasaankin..Terveiset "Pirrelle" elossa ollaan ja vielä minulla on joskus aikaa tännekin vierailla.
ja hienoa kuulla Sinusta, ja etenkin että Sinulla on nyt hyvä olla, ONNEA oikein paljon!
P.s. ja noinhan se on..
"Syy oli tottakai minun, voiko muuten ollakaan? Mieheni syytti vartaloani ym. ja toisteli kuinka "halut" olisi jos minä olisin joku toinen. Tein pyöreitä päiviä työelämässä ettei tarvinnut kotona olla."
ja kun tarpeeksi tuota litaniaa toistetaan, uskoo siihen jo itsekin - eikä takkuulla ole minkäänlaisia haluja korjata tilannetta, vaikka sanotaan kauniisti että "tärkein matka on tulla toista vastaan", ajattelee vaan ollaan sitten rumia..
Oletko kirjautunut tänne, olisi kätevää kirjoitella tuon profiilin viesti toiminnon kautta enemmän, minusta kätevämpi kuin varsinanen s -postiin kirjoitus, - se on kuin juttelisi realiaikaisesti, mutta silti yksityisesti?
Olisi kivaa vaihtaa kuulumisia ja tuntoja..:) Pirre* kirjoitti:
ja hienoa kuulla Sinusta, ja etenkin että Sinulla on nyt hyvä olla, ONNEA oikein paljon!
P.s. ja noinhan se on..
"Syy oli tottakai minun, voiko muuten ollakaan? Mieheni syytti vartaloani ym. ja toisteli kuinka "halut" olisi jos minä olisin joku toinen. Tein pyöreitä päiviä työelämässä ettei tarvinnut kotona olla."
ja kun tarpeeksi tuota litaniaa toistetaan, uskoo siihen jo itsekin - eikä takkuulla ole minkäänlaisia haluja korjata tilannetta, vaikka sanotaan kauniisti että "tärkein matka on tulla toista vastaan", ajattelee vaan ollaan sitten rumia..
Oletko kirjautunut tänne, olisi kätevää kirjoitella tuon profiilin viesti toiminnon kautta enemmän, minusta kätevämpi kuin varsinanen s -postiin kirjoitus, - se on kuin juttelisi realiaikaisesti, mutta silti yksityisesti?
Olisi kivaa vaihtaa kuulumisia ja tuntoja..:)vaan olla niin kiireinen sen uuvven onnesi kanssa, ettet jouda paljoa "sättimään" täällä enää..ja ymmärränhän mie se..
Kaikkea hyvää teille, onnelliset! :)- toinen tytteli
n.kai jo 57,, entinen n.54 kirjoitti:
Kirjoituksesi oli kuin olisin omaani lukenut, minullakin oli selipaatti ja se jatkuu yhä. Mieheni myös sairasti pitkään ja kun meni mieskunto, niin ketä muuta siitä voisi syyttää kuin vaimoa.
Milloin olin liian lihava tai paikat liian väljät. Normaalipainossa olen ja paikat eivät ole edes synnytyksessä venyneet.
Oliko turhaa hienotuneisuutta minun puolelta, kun en sanonut suoraan, että vika on sinun kyvyttömyydessä. Hänellä kyvyttömyys alkoi vähän päälle 40 vuotiaana, silloin minulla olisi ollut parhaat vuodet seksiin.
No turhaa haikailla menneitä, mutta minä en ole uutta löytänyt. Onnea Sinulle toivotan hiukan kateellisena. - n.57v.
toinen tytteli kirjoitti:
Kirjoituksesi oli kuin olisin omaani lukenut, minullakin oli selipaatti ja se jatkuu yhä. Mieheni myös sairasti pitkään ja kun meni mieskunto, niin ketä muuta siitä voisi syyttää kuin vaimoa.
Milloin olin liian lihava tai paikat liian väljät. Normaalipainossa olen ja paikat eivät ole edes synnytyksessä venyneet.
Oliko turhaa hienotuneisuutta minun puolelta, kun en sanonut suoraan, että vika on sinun kyvyttömyydessä. Hänellä kyvyttömyys alkoi vähän päälle 40 vuotiaana, silloin minulla olisi ollut parhaat vuodet seksiin.
No turhaa haikailla menneitä, mutta minä en ole uutta löytänyt. Onnea Sinulle toivotan hiukan kateellisena.lämmin "hyväksynnästäsi" vaikken sitä tarvitsekaan niin tosi kivalta tuntuu.
- ei ole haluttavuutta,
moni mies kun tarvii että nainen on myös visuaalisesti viehättävä..."nappeja" nykyään kyllä löytyy minkä avulla hoitelee useammankin "Pirkon",kunhan se ei ole luotaantyöntävän oloinen,mietippä tätä ennenkuin nuorempia haikailet!
- - akka -
Oletko ajatellut, että te miehet olette niin "ukkoutuneita" kalsareissanne, ettei voi kuin inhota?
Harvemmin pitkässä liitossa niin yhteen on kasvettu, enempikin kumpikin elänyt omia kiinnostuksiaan.
Ollaan yhdessä, vaan ei siinä mitään yhteistä ole, se ken kärsii lähteköön pois.
Ja miehen takia en kilojani seuraa, on tai ei, enpä elä hänen mielihalujensa vuoksi.
Ovesta pääsee ulos, minä asun kotonani .
- ärskkeet!
Ikävää jos teille on käynyt noin mutta pyrkiessäsi antamaan yleispäteviä neuvoja olet harhautunut sivupoluille.
Vaimoni on juuri tuon 5-vuotta minua nuorempi.
Nyt tässä, 65/60 vaiheessa alkaa naisen vanheneminen tuntumaan.
Ei se sinänsä vakavasti haittaa mutta ei voi olla huomaamatta väistämätöntä.
Itse elin työelämäni viimeiset vuodet melko rasittavasti.
Vain viikonloput kotona.
Kyllä silloinkin jaksoin "seurustella" mutta jääminen kotiin työttömäksi "avasi ukset".
Alkoholi pois. Tupakoinnin olin lopettanut jo yli 20-vuotta aikaisemmin.
Säännöllinen kuntoilu, järkevä ravinto, riittävä lepo ja rajattomasti aikaa on yhdistelmä joka paransi elämänlaatua joka suhteessa.
Siis itsestänne huolta pitävät miehet.
Jos 5-vuotta nuorempi siippanne ei kestä kyydissä mukana niin harkitkaa vaihtoa nuorempaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p646225Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813896Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242851- 232400
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452282Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61709Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy851332- 341291
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201266