ei julkisuudessa pitkään aikaan tuo upea siro nainen.
Onko Anneli Sari edelleen
18
1081
Vastaukset
- mä vaan
laulutaidosta ni ei väliä..
- tää anneli, kukas se
olet kade. Anneli on taiteilija.kaunis ja lahjakas. olet kade vaan sanon mää.
- se kyllä
tää anneli, kukas se kirjoitti:
on. Ei mitään lisättävää.
- mä vaan
tää anneli, kukas se kirjoitti:
Mutta ei se mikään kaunisääninen, siro, pieni kultakutri ole vaan vanha meikattu akan roikale, joska suuri esikuva -70 luvulla oli Usma
- mitään voi
mä vaan kirjoitti:
Mutta ei se mikään kaunisääninen, siro, pieni kultakutri ole vaan vanha meikattu akan roikale, joska suuri esikuva -70 luvulla oli Usma
onko se jokin virhe kun on vanha? ei kaikki oo sankareita, että haluu delata skidinä..
- voittanutta Suomessa
mä vaan kirjoitti:
Jos joku voi sydämellä ja rehellisesti sanoa jotain muuta, on joko tietämätön tai ilkeä.
Jokainen vanhenee aikanaan, joku komistuu joku rapistuu enempi kuin toinen. Anneli on vieläkin yksi kauneimmista naisista niin kaaleissa kuin kaajeissa mitä Suomessa on ollut.
(Anneli Sauli on myös ollut upea nuoruudessaan) - toope
mä vaan kirjoitti:
..................
- tuo nyt...
mä vaan kirjoitti:
kauniisti sanottu? Nuorna hän oli joka tapauksessa häikäisevä. Piste. Ja edelleen poikkeuksellisen näyttävä. Piste. Monihan meistä muuttuu iän myötä aina vain nuoremmaksi-ko?
Jos määritelmä "roikale" vaikuttaa osuvalta, on ehkä syytä harkita erinäisiä hoitomuotoja. Luulen että olen suoranaisen henkilökohtaisesti loukattu :-) - Anneli sari esintyi
TV.eessä,niin me nuoremmat jouduimme menemään pois kun emme kehannut kattova sitä "meikailiia" vanahojen ihmisten,seurassa kun se niin komiasti heitteli niintä hameita, ja näytteli säärijänsä.
Että siinä se vasta ilivattu kaaleen nainen oli.
Vanahat sanovatkin sitä "kaajeen lupniksi",joka vain uliseepi.
Että semmoinen muistikuva meillä Anneli Sarista. - on esim tv katselu
Anneli sari esintyi kirjoitti:
TV.eessä,niin me nuoremmat jouduimme menemään pois kun emme kehannut kattova sitä "meikailiia" vanahojen ihmisten,seurassa kun se niin komiasti heitteli niintä hameita, ja näytteli säärijänsä.
Että siinä se vasta ilivattu kaaleen nainen oli.
Vanahat sanovatkin sitä "kaajeen lupniksi",joka vain uliseepi.
Että semmoinen muistikuva meillä Anneli Sarista.niin miksi sitten ostaa koko toosaa
- ihmiset kato TV.eettä
on esim tv katselu kirjoitti:
niin miksi sitten ostaa koko toosaa
olleenkaan,siinä ratkasu kaikkiin ilima-aikosiin ohjelmiin meijän mökissä.Mutta kun kerrankin tuli ohjelmia tummusta,niin luultiin että se oli vanhojenkin kateltavaa,mutta eipäs se niin mennytkään.
Sinä olet selvästikin suomalainen, kun et ymmärrä meijän romaneitten tapoja ja "häpiää",vanhojen silmien edessä.
- AATELLU
MITÄHÄN SE SIELLÄ TEKKEE KU EI OO KUULUNU MITTÄÄ
- Anneli minäkin
Kun mustalaiset tuntuu niin kauheasti jaottelevan omiaankin, että kuka se on oikia kaale ja kuka ei, niin miten sitten hyväksyvät tämän Anneli Sarin, joka jo 60-luvulla keikisteli Suosikissa minihameessa, eikä ole sääriään ja käsivarsiaan peitellyt sen jälkeenkään? Ja eikös se sen tyttö ollut missikisoissakin uikkareissa kaikkien ihmisten edessä?
Anneli minäkin kirjoitti:
Kun mustalaiset tuntuu niin kauheasti jaottelevan omiaankin, että kuka se on oikia kaale ja kuka ei, niin miten sitten hyväksyvät tämän Anneli Sarin, joka jo 60-luvulla keikisteli Suosikissa minihameessa, eikä ole sääriään ja käsivarsiaan peitellyt sen jälkeenkään? Ja eikös se sen tyttö ollut missikisoissakin uikkareissa kaikkien ihmisten edessä?
Maria oli perintö missi ja aikamoinen vauhti tyttö niihin aikoihin.
Annelillahan on kaksi aikuista tyttöä. Taitaa olla mumukin jo.- tuota kai
Anneli minäkin kirjoitti:
kaikki hyväksykään, mikäli tämänkin ketjun kirjoituksiin on luottaminen. Onko muuten väärin sanoa, että osalla romaniväestöstä nämä sopivaisuusnormit jne. ovat ainakin kohdakkoin helposti satakin vuotta "eri ajassa" kuin enemmistöllä? En siis sano ajasta jäljessä tms. vaan vain "eri ajassa".
- se mustalaisuus
tuota kai kirjoitti:
kaikki hyväksykään, mikäli tämänkin ketjun kirjoituksiin on luottaminen. Onko muuten väärin sanoa, että osalla romaniväestöstä nämä sopivaisuusnormit jne. ovat ainakin kohdakkoin helposti satakin vuotta "eri ajassa" kuin enemmistöllä? En siis sano ajasta jäljessä tms. vaan vain "eri ajassa".
joka meille on luotu,meijän mökissä on paljon jälellä ne vanahat perinteet jotka olivat "voimassa" sata vuotta sitten,ja minä uskon että me romanit joilla on jäljellä nämät vanhat tavat ovat itsevarmempia ja kohtaavat mailman paremmin, kuin ne jotka ovat jättäneet pois oman taustansa, ja yrittävät omaksua valtaväestön tapoja.
Minun mielestä kannataa pitää kiinni omista peristeistä,se on rikkaus ei rasite.Meillä kohtaamme vaikeudet rohkeammin kun meillä on niin voimakas tausta josta haemme voimaa.Ja minä tunnen itseni arvokaaksi koska,minä omistan tavat joilla osaan kunnioittaa toisia ihmisiä. - ollut esittämässä
se mustalaisuus kirjoitti:
joka meille on luotu,meijän mökissä on paljon jälellä ne vanahat perinteet jotka olivat "voimassa" sata vuotta sitten,ja minä uskon että me romanit joilla on jäljellä nämät vanhat tavat ovat itsevarmempia ja kohtaavat mailman paremmin, kuin ne jotka ovat jättäneet pois oman taustansa, ja yrittävät omaksua valtaväestön tapoja.
Minun mielestä kannataa pitää kiinni omista peristeistä,se on rikkaus ei rasite.Meillä kohtaamme vaikeudet rohkeammin kun meillä on niin voimakas tausta josta haemme voimaa.Ja minä tunnen itseni arvokaaksi koska,minä omistan tavat joilla osaan kunnioittaa toisia ihmisiä.pientäkään arvostelua. Joka tapauksessa suunta, joka on ollut nähtävissä ainakin suuren maailman viihdetaiteessa, musiikissa jne., eli että etenkin naispuoliset artistin riekkuvat lavoilla ilman käytännössä mitään vaatetusta, on kauhistavalla tavalla yksinkertaisesti epäonnistunut (eli hyvin alkeellinen kuvitelma siitä, että jokin viehättävyys tai mielenkiintoisuus tms. kasvaa kun vaateusta vähennetään). Joskin siinä on edes se onni, että suunta vaihtuu taas ennen pitkää. Väistämättä.
- pirteä, itsepäinen tyttö oli
ollut esittämässä kirjoitti:
pientäkään arvostelua. Joka tapauksessa suunta, joka on ollut nähtävissä ainakin suuren maailman viihdetaiteessa, musiikissa jne., eli että etenkin naispuoliset artistin riekkuvat lavoilla ilman käytännössä mitään vaatetusta, on kauhistavalla tavalla yksinkertaisesti epäonnistunut (eli hyvin alkeellinen kuvitelma siitä, että jokin viehättävyys tai mielenkiintoisuus tms. kasvaa kun vaateusta vähennetään). Joskin siinä on edes se onni, että suunta vaihtuu taas ennen pitkää. Väistämättä.
Omapäinen ja oppiva. Näytti kaikille, että maailmalla pärjää, kun vaan oikein yrittää.
Kalpeanaama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760