Haapaveden Tk:n lääkärin vastaan oton Lääkäreille ja henkilökunnalle! Olen aina saanut hyvää ja asian mukaista palvelua!
KIITOKSIA
11
585
Vastaukset
- hyppäävän sielä
vaivoiksi asti ja yhtenään, pitäs jo muittenki mahtua ! kihtikö sulla on vai länkisääret?
- teitä katkeria
ihmisiä, en ole siellä hypännyt vaan käynyt esim. silloin kun lapset olleet vakavasti sairaita! Ei sinne luulotautiset pääse, esim. selkä, verenpaine ja kolesteroli asiat ovat monesti kiinni omasta itsestään eli miten itseään huoltaa!!
- ihmisten
olisi joskus katsottava itseä peiliin ja mietittävä voisiko oikeasti itse tehdä jotain terveytensä eteen! Jos oikeasti esim. kiirellinen päivystys tapaus niin kyllä hoitoon pääsee! Ei ne lääkkeet tai joku kallis erikoislääkärin käynti aina ole avain parempaan elämään!
- niitä lapsias
teitä katkeria kirjoitti:
ihmisiä, en ole siellä hypännyt vaan käynyt esim. silloin kun lapset olleet vakavasti sairaita! Ei sinne luulotautiset pääse, esim. selkä, verenpaine ja kolesteroli asiat ovat monesti kiinni omasta itsestään eli miten itseään huoltaa!!
paremmin sääki vähä paremmin että veronmaksajatki joskus mahtuu hoitoon
- taida yhtään
niitä lapsias kirjoitti:
paremmin sääki vähä paremmin että veronmaksajatki joskus mahtuu hoitoon
lapsia olla kun et tiedä että lasten kuumetaudit yms sellaset ei äidin hoitamisesta ole kiinni, ne tulee jos on tullakseen, ja töissä minäkin käyn eli maksan myös itse veroja, että näin!
Harvoin olen tarvinnut siellä käydä, onneksi.
Aina olen saanut hyvää ja ammattitaitoista
palvelua.
Ruusut koko TK:n väelle.- kiittelijät
tälä vuosituhannella? ettäkö saa suutanne auki sielä vastaanotolla?
terveyskeskus ei nyt vaan yksinkertasesti kiittelemällä ala vetämään. - on kokemukset
hyvin on tk pelannu, aina kun on tarvii, niin hoitoa saapi, miljoona miljoona ruusua.
- ovat toisenlaiset
on kokemukset kirjoitti:
hyvin on tk pelannu, aina kun on tarvii, niin hoitoa saapi, miljoona miljoona ruusua.
jopa kaupungin johto myöntää , että tilanne on toivoton.
kenen mainetta te yritätte pelastaa ? - nyt vain
ovat toisenlaiset kirjoitti:
kenen mainetta te yritätte pelastaa ?on hyvät kokemukset, turha sun on yrittää höpistä.
- kysymys siitä
ovat toisenlaiset kirjoitti:
kenen mainetta te yritätte pelastaa ?etteikö tilanne olisi huono vaan siitä että kun sitä hoitoa on saanut niin se on ollut hyvää! Täällä on nimittäin lääkäreitä ym. haukuttu useammankin kerran! Ei ole kenenkään maineesta kysymys!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865199
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h764696Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232464Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241860- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141429- 1851318