KIITOKSIA

erittäin PALJON

Haapaveden Tk:n lääkärin vastaan oton Lääkäreille ja henkilökunnalle! Olen aina saanut hyvää ja asian mukaista palvelua!

11

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyppäävän sielä

vaivoiksi asti ja yhtenään, pitäs jo muittenki mahtua ! kihtikö sulla on vai länkisääret?

• teitä katkeria

ihmisiä, en ole siellä hypännyt vaan käynyt esim. silloin kun lapset olleet vakavasti sairaita! Ei sinne luulotautiset pääse, esim. selkä, verenpaine ja kolesteroli asiat ovat monesti kiinni omasta itsestään eli miten itseään huoltaa!!

• ihmisten

olisi joskus katsottava itseä peiliin ja mietittävä voisiko oikeasti itse tehdä jotain terveytensä eteen! Jos oikeasti esim. kiirellinen päivystys tapaus niin kyllä hoitoon pääsee! Ei ne lääkkeet tai joku kallis erikoislääkärin käynti aina ole avain parempaan elämään!

• niitä lapsias
        teitä katkeria kirjoitti:

ihmisiä, en ole siellä hypännyt vaan käynyt esim. silloin kun lapset olleet vakavasti sairaita! Ei sinne luulotautiset pääse, esim. selkä, verenpaine ja kolesteroli asiat ovat monesti kiinni omasta itsestään eli miten itseään huoltaa!!

paremmin sääki vähä paremmin että veronmaksajatki joskus mahtuu hoitoon

• taida yhtään
        niitä lapsias kirjoitti:

paremmin sääki vähä paremmin että veronmaksajatki joskus mahtuu hoitoon

lapsia olla kun et tiedä että lasten kuumetaudit yms sellaset ei äidin hoitamisesta ole kiinni, ne tulee jos on tullakseen, ja töissä minäkin käyn eli maksan myös itse veroja, että näin!

• Harvoin olen tarvinnut siellä käydä, onneksi.
      Aina olen saanut hyvää ja ammattitaitoista
      palvelua.
      Ruusut koko TK:n väelle.

• kiittelijät

tälä vuosituhannella? ettäkö saa suutanne auki sielä vastaanotolla?

terveyskeskus ei nyt vaan yksinkertasesti kiittelemällä ala vetämään.

• on kokemukset

hyvin on tk pelannu, aina kun on tarvii, niin hoitoa saapi, miljoona miljoona ruusua.

• ovat toisenlaiset
        on kokemukset kirjoitti:

hyvin on tk pelannu, aina kun on tarvii, niin hoitoa saapi, miljoona miljoona ruusua.

jopa kaupungin johto myöntää , että tilanne on toivoton.
        kenen mainetta te yritätte pelastaa ?

• nyt vain
        ovat toisenlaiset kirjoitti:

on hyvät kokemukset, turha sun on yrittää höpistä.

• kysymys siitä
        ovat toisenlaiset kirjoitti:

etteikö tilanne olisi huono vaan siitä että kun sitä hoitoa on saanut niin se on ollut hyvää! Täällä on nimittäin lääkäreitä ym. haukuttu useammankin kerran! Ei ole kenenkään maineesta kysymys!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5199
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      76
      4696
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      86
      2933
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2464
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      60
      2034
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      24
      1860
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1429
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe