Luuletko, että sinun

Täällä kirjoittamasi jutut..

Ne kauttarantain kirjoitetut "kauniit" sanat merkitsevät minulle paskankaan vertaa?
Eivät merkitse, luulet pinessä päässäsi, että tämä palsta olisi minulle kovinkin tärkeä paikka, mutta siinäkin olet väärässä, ei merkkaa minulle mitään ja syyn täällä olemiseeni olenkin jo kertonut ja sen tiedät ja jos joku muu ei tiedä niin tämä ei sitten häntä koske.

30

1189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietää..

ettei ne niin sanotut"kauniit" sanat sulle kelpaa. Ja anteeksi jos olet niistäkin vähäisistä lauseista noin ottanut itseesi .
      Jos sinusta tuntuu vaikealta ymmärtää ne "kauniit" sanat ,niin tässä olisi toinen vaihtoehto.

pysy poissa täältä äläkä anna minun kirjoituksen sua häiritä. ja viellä eräs asia voit aina kopioida ne sua loukanneet sanat tänne sievästi!

Minua on loukkanut tämä " ................" näin paljon ,ja tämä "..........................................." näin paljon ja..jne..

ja anteeksi en tiennyt ettet kestä kauniita sanoja...olisko palstanvaihto ehkä paikallaan..

ja minä kirjoitan niin paljonko itse haluaan,,,mutta en sinusta!

• tosiaankaan tainneet

mitään merkitä. On varmasti parempi, että luovutan. Olen halunnut uskoa johonkin, mutta joudun pakosta uskomaan johonkin muuhun. Surullista, mutta ei yllättävää.

• todella..

että täällä kaikki kauniit sanat olisi juuri sinulle tarkoitettu ?? siis vain sinulle
      olet itsekäs ja typerä ,maailmassa on paljon toisiakin.Mutta olet kai unohtanut sen.

• Kirjoitinko, että

Kaikki ovat minulle suunnatuja, minulle ei merkkaa mitään tämä palsta ja opetelkaa lukemaan!!
        Ihme pässinpäitä tää paikka täynnä, ilmeisesti täällä todellakin on näitä nettisuhde-eläjiä.

• olet..
        Kirjoitinko, että kirjoitti:

Kaikki ovat minulle suunnatuja, minulle ei merkkaa mitään tämä palsta ja opetelkaa lukemaan!!
        Ihme pässinpäitä tää paikka täynnä, ilmeisesti täällä todellakin on näitä nettisuhde-eläjiä.

kuitenkin pahoittanut mielen ,mutta mistä,,kauniista sanoista ...heiii ,,,lopeta oikeesti.

• asia kun ei sinulle kuulu ja
        olet.. kirjoitti:

kuitenkin pahoittanut mielen ,mutta mistä,,kauniista sanoista ...heiii ,,,lopeta oikeesti.

Oletko tosiaan noin tyhmä, ettet tajua seuraavaa:

Jossain vitun palstalla kirjoitetut kauniit sanat ovat päinvastasia, jos ne ei mihinkään johda, mutta kai te olette niin säälittäviä, että teille merkitsee jonkun tuntemattoman puspusi-viesti tai lämmin halaus vähintääkiin kiihkeää romanssia.

• kerrata..

Minkä vuoksi olet täällä,on hieman epäselvää miksi kirjoittelet ja kuitenkin vedät herneen nenään jostain kauniista sanoista..ei ymmärrä?

oletko kenties naimisissa ja sulla on salarakas täällä ja nyt pelkäät että hän paljastaa sinut:)

• Yksinkertainen, mutta sehän...

Tähän palstaan.
        Teidän, joilla ei ole takananne muita kun nettisuhteita, ette ymmärrä yhtikäs mitään.

merkityksettömät ja kaunnit sanat ilman todellisuuspohjaa ei merkkaa mitään..menkää nyt hankkiman elämä.

• kuvittelet..
        Yksinkertainen, mutta sehän... kirjoitti:

Tähän palstaan.
        Teidän, joilla ei ole takananne muita kun nettisuhteita, ette ymmärrä yhtikäs mitään.

merkityksettömät ja kaunnit sanat ilman todellisuuspohjaa ei merkkaa mitään..menkää nyt hankkiman elämä.

juuri sellaista mitä itse tee kun kirjoittelet yleiselle palstalle jotain noin typerää ,oletko todellakin siinä käsityksessä ,että ME toiset olla tyhmiä ja sinä yksin VIISAS ,,HEI haloo vain itselles.

• Tiedän ja sekös sinua
        kuvittelet.. kirjoitti:

juuri sellaista mitä itse tee kun kirjoittelet yleiselle palstalle jotain noin typerää ,oletko todellakin siinä käsityksessä ,että ME toiset olla tyhmiä ja sinä yksin VIISAS ,,HEI haloo vain itselles.

Häämästyttää, mene kirjoittamaan jollekin vastaus johonkin viestiin, että oih..kyllä..rakastan sinua edelleen, välitän sinusta, vaikket typerys edes tiedä kenelle, mutta minä tiedän.

• että..
        Tiedän ja sekös sinua kirjoitti:

Häämästyttää, mene kirjoittamaan jollekin vastaus johonkin viestiin, että oih..kyllä..rakastan sinua edelleen, välitän sinusta, vaikket typerys edes tiedä kenelle, mutta minä tiedän.

siinä on sun nimesi ja viellä paikkakunta ja ikäsi ;)..en ole nähnyt ,muutako joka viestissä että ..voi kun rakastan ja välitän .
        ei niissä mitään pahaa ole täällä,,vain oletko saanut henkilökohtaisen viestin ,sitäkö tarkoitit?

• Asioista mitään ymmärrä.
        että.. kirjoitti:

siinä on sun nimesi ja viellä paikkakunta ja ikäsi ;)..en ole nähnyt ,muutako joka viestissä että ..voi kun rakastan ja välitän .
        ei niissä mitään pahaa ole täällä,,vain oletko saanut henkilökohtaisen viestin ,sitäkö tarkoitit?

Etkä näemmä ymmärrä edelleenkään, että tämän palstan typerät kanat eivät merkitse minulle mitään, ymmärätkö, minä en ole täällä fantasioimassa, en hakemassa keneltäkään mitään viestejä, en tule koskaan olemaan teistä kiinostunut edes kirjoitusasteella, koska olette oikeasti päästä vialla olevia idiootteja.
        Minä tiedän mikä viesti on minulle ja se mistä tiedän ei sinulle koskaan selviä!!
        Katsos kana, kun joillakin on ihan oikeitakin suhteita!!!!!!!!!!

• oikeesti..
        Asioista mitään ymmärrä. kirjoitti:

Etkä näemmä ymmärrä edelleenkään, että tämän palstan typerät kanat eivät merkitse minulle mitään, ymmärätkö, minä en ole täällä fantasioimassa, en hakemassa keneltäkään mitään viestejä, en tule koskaan olemaan teistä kiinostunut edes kirjoitusasteella, koska olette oikeasti päästä vialla olevia idiootteja.
        Minä tiedän mikä viesti on minulle ja se mistä tiedän ei sinulle koskaan selviä!!
        Katsos kana, kun joillakin on ihan oikeitakin suhteita!!!!!!!!!!

sinä et minua kanattele ja vaikka itse olet ihan munaton jätkä ,,sekö sinut on noin katkeraksi tehnyt ,jos sulla on kerta oikeaa elämää ,,niin haloo ELÄ SITÄ ..älkä täällä raivoaa tuntemattomille ihmisille.

jos joku on sua ikävöinyt ,,sääliksi käypii sitä ,,ja toivottavasti ei koskaan edes yritä otta sinuun kontaktia ,missän muuallako täällä
        olet epätoivonen .

• Tyhmää lehmää voisi
        oikeesti.. kirjoitti:

sinä et minua kanattele ja vaikka itse olet ihan munaton jätkä ,,sekö sinut on noin katkeraksi tehnyt ,jos sulla on kerta oikeaa elämää ,,niin haloo ELÄ SITÄ ..älkä täällä raivoaa tuntemattomille ihmisille.

jos joku on sua ikävöinyt ,,sääliksi käypii sitä ,,ja toivottavasti ei koskaan edes yritä otta sinuun kontaktia ,missän muuallako täällä
        olet epätoivonen .

Täällä vedellä kuin pässi narussa ja koska kirjoitit noin seuraa tuosta päivi turuselle sanktioita taas ennen grnade finaalia.

• anna..
        Tyhmää lehmää voisi kirjoitti:

Täällä vedellä kuin pässi narussa ja koska kirjoitit noin seuraa tuosta päivi turuselle sanktioita taas ennen grnade finaalia.

palaa vaan,,sekun kun et kerta osaa itseä hillitä olenkaan ,kato sattu väärä ihminen linjoille juuri nyt:)

• huokaus*

kuka näitä jaksaa keksiä ..huh.huh..

• Nämä ovat keksittyjä, koska

Itselläsi ei selvästikkään ole muuta kuin nämä viestit, elät jonkun tuntemattoman viesteistä kuvitellen ne olevan sinulle, minä taas tasan tarkkaan tiedän ainakin sen, kenen koneelta viesti minulle tulee.

• nyt..
        Nämä ovat keksittyjä, koska kirjoitti:

Itselläsi ei selvästikkään ole muuta kuin nämä viestit, elät jonkun tuntemattoman viesteistä kuvitellen ne olevan sinulle, minä taas tasan tarkkaan tiedän ainakin sen, kenen koneelta viesti minulle tulee.

kuka sitten oletkin,ja lue kuule tarkoin koska varmaan osaat lukea ja ymmärtää paremmin ihmisten solvaamisia koskevia viestijä kuin jotain kauniita kirjoituksia

minä kirjoitan niin paljonko kone kestää ja se ei sulle kuuluu ,ja kirjoitan niin paljon kauniita sanoja kuin keksin pienessä päässäni.
        ja jos sinulla on sydänsuruja ,voin kyllä ymmärtää niitäkin .????
        mutta nyt lopetan tämän keskustelun tähän koska huomaan että sulla ei ole kaikki ihan kohallaan ,olet sekoittanut tämän palstan ja oikean elämän enempi mitä nyt jaksan ymmärtää, joten hoida itsesi kuntoon.

• Ole sekoittanut tätä palstaa
        nyt.. kirjoitti:

kuka sitten oletkin,ja lue kuule tarkoin koska varmaan osaat lukea ja ymmärtää paremmin ihmisten solvaamisia koskevia viestijä kuin jotain kauniita kirjoituksia

minä kirjoitan niin paljonko kone kestää ja se ei sulle kuuluu ,ja kirjoitan niin paljon kauniita sanoja kuin keksin pienessä päässäni.
        ja jos sinulla on sydänsuruja ,voin kyllä ymmärtää niitäkin .????
        mutta nyt lopetan tämän keskustelun tähän koska huomaan että sulla ei ole kaikki ihan kohallaan ,olet sekoittanut tämän palstan ja oikean elämän enempi mitä nyt jaksan ymmärtää, joten hoida itsesi kuntoon.

Oikeaan elämään vaan sinä itse ja mibnä en pyytänyt sinua keskustelemaan tähän viestiin, joten jos tunget itsesi johonkin asiaan mikä ei itseäsi koske sinulla on se todellinen elämä vieraantunut, mutta mitä muuta voi järjettömältä odottakaan.
        Kyllä sinun itsesi pitää hoitaa itsesi kuntoon, fantasioit täällä kaikkien kanssa ja sit kun todellista teksitiä tulee, järkytyt.

• noin..

pahalla päällä ,jokainen kai saa purkaa sydän suruja tänne jos niitä kerta on ,tuskin kukaan jää tänne pitkäksi aikaa asumaan .vaan siksi hetkeksi että pääsee yli pahimasta ikävästä ,jos oikeessa elmässä kokee ettei sitä madollisuutta enään ole ,miksi olet pahoillaan,jos olet tunnistanut tämän ihmisen ,miksi et uskalla hänelle suoraan kertoa ,ettei tarvitse enään uskotella ,vaikka eihän se enään sua pitäs liikuttaa mitä hän omalla elämällään tekee, olet kyllä ihan outo...tai katkera jostain?

• Ja sinulle ei kuulu

Minun asiani, sinä voit jatkaa fantasioitasi täällä, mutta älä tule minulle lässyttämään tuota paskaa.

Ja mitä vittua sinä vitun lehmä kirjoitat kenenkään omasta elämästä, se kuuluu minulle ja se mniksi ei sinulle kuulu, tuliko vitun kana selväksi!!!!!!!!

• mikään..
        Ja sinulle ei kuulu kirjoitti:

Minun asiani, sinä voit jatkaa fantasioitasi täällä, mutta älä tule minulle lässyttämään tuota paskaa.

Ja mitä vittua sinä vitun lehmä kirjoitat kenenkään omasta elämästä, se kuuluu minulle ja se mniksi ei sinulle kuulu, tuliko vitun kana selväksi!!!!!!!!

Lehmä enkä kana ,,enkä mikään muukan eläin ,olen nainen ja viellä hyvin suorapuheinen ,,oi,,taisin sanoa taas väärän sanan :)

• Kotkotkkaa, niin eivät kaak...
        mikään.. kirjoitti:

Lehmä enkä kana ,,enkä mikään muukan eläin ,olen nainen ja viellä hyvin suorapuheinen ,,oi,,taisin sanoa taas väärän sanan :)

Erota mikä on suorapuheiusuutta ja mikä ei, katsos lehmä kun suorapuheisuus on sitä kun puhutaan asioista suoraan, ei asioiden sivusta,m mutta vaikea sitä on sisäsiittoisen sekasikiön ymmärtää.

• sanoin..
        Kotkotkkaa, niin eivät kaak... kirjoitti:

Erota mikä on suorapuheiusuutta ja mikä ei, katsos lehmä kun suorapuheisuus on sitä kun puhutaan asioista suoraan, ei asioiden sivusta,m mutta vaikea sitä on sisäsiittoisen sekasikiön ymmärtää.

sinulle että älä loukkaa syytömiä eläimiä enepää..
        huom! en ole kana en lahna enkä lehmä ,,ja rakastan eläimiä,mutta kasva sinä jo aikuiseksi ja opettele huomiomaan kanssasisaret ja käyttäytymään ihmisten lailla.oletko pikku poika jolta on tikkari otetu pois.yhhyy..

• Sinulla tyhmällä kanalla ja
        sanoin.. kirjoitti:

sinulle että älä loukkaa syytömiä eläimiä enepää..
        huom! en ole kana en lahna enkä lehmä ,,ja rakastan eläimiä,mutta kasva sinä jo aikuiseksi ja opettele huomiomaan kanssasisaret ja käyttäytymään ihmisten lailla.oletko pikku poika jolta on tikkari otetu pois.yhhyy..

Kaikkien lehmien emälehmällä kun on aina nuo tikkari, pikkupoika ja yhyhyy jutut, ei mitään muuta.

Minä käyttäydyn vain ihmisille ihmismäisesti, en kaltaisillessi sairaille kalkkunoille.

• tuo...
        Sinulla tyhmällä kanalla ja kirjoitti:

Kaikkien lehmien emälehmällä kun on aina nuo tikkari, pikkupoika ja yhyhyy jutut, ei mitään muuta.

Minä käyttäydyn vain ihmisille ihmismäisesti, en kaltaisillessi sairaille kalkkunoille.

kalkkuna oli huomattavsti lievempi ilmaisu,,melkein hyväksyn sen:)

mutta nyt kiitos mielenkiinnoisesta keskustelu tuokiosta ,olisin viellä jatkanut sitä,mutta minulla kun on elämää netin ulkopuolellakin ja oikestaan se littyy ,,yllätys .yllätys .eläimiin :) eli pitää mennä ulos ,heippa ja opettele käyttäymistapoja sillä aikaa ,mmhh..sellainen kotiläksy tuhmalle poijalle :)

• Kiinosta se, mitä sinä
        tuo... kirjoitti:

kalkkuna oli huomattavsti lievempi ilmaisu,,melkein hyväksyn sen:)

mutta nyt kiitos mielenkiinnoisesta keskustelu tuokiosta ,olisin viellä jatkanut sitä,mutta minulla kun on elämää netin ulkopuolellakin ja oikestaan se littyy ,,yllätys .yllätys .eläimiin :) eli pitää mennä ulos ,heippa ja opettele käyttäymistapoja sillä aikaa ,mmhh..sellainen kotiläksy tuhmalle poijalle :)

Hyväksyt, hyväksy vaanse, että olet tyhmä kana.

• en..
        Kiinosta se, mitä sinä kirjoitti:

Hyväksyt, hyväksy vaanse, että olet tyhmä kana.

todella hyväksy ja jos tuollainen tulisi minua vastaan ,,antaisin selkäsaunan ja kurinpalautusta , niinkö sanoin opettele käyttäytmään ja sinun sanavarastossakin on korjaamisen varaa . voisin minäkin sinuakin nimitellä mutta en alennu sellaiseen koskaan.
        koska saat siitä vaan nautinnon.

• Minä karttelen kaikkia
        en.. kirjoitti:

todella hyväksy ja jos tuollainen tulisi minua vastaan ,,antaisin selkäsaunan ja kurinpalautusta , niinkö sanoin opettele käyttäytmään ja sinun sanavarastossakin on korjaamisen varaa . voisin minäkin sinuakin nimitellä mutta en alennu sellaiseen koskaan.
        koska saat siitä vaan nautinnon.

Tiellä vastaantulevia sittisontiaisia ja lehmiä, vaikka lehmät leppoisia ovatkin, niin en ole niihin sekaantuja.
        Mene sinä hevon helvettiin typerääkin typerämpi, aikuista leikkivä läski teinikotka.

• sekametelisopasta
        Minä karttelen kaikkia kirjoitti:

Tiellä vastaantulevia sittisontiaisia ja lehmiä, vaikka lehmät leppoisia ovatkin, niin en ole niihin sekaantuja.
        Mene sinä hevon helvettiin typerääkin typerämpi, aikuista leikkivä läski teinikotka.

tuli yks laulu mieleen eli "mummo kanasensa niitylle ajoi..." tai mites olis "Piippolan vaarilla oli talo..." Jatkan näin tätä teidän eläimiin keskittyvää jutustelua :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      92
      5941
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4772
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      94
      3011
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2790
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2046
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1496
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      950
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe