Terve. Olen kokeillut jo monia sivustojentekosivuja, mutta huonot kokemukset jääneet. Ei haittaa, vaikka osoite sisältäisikin yrityksen nimet, kunhan olisi helppo käyttää.
Eli haen palvelua, joka omaisi oman teko-ohjelman, jossa olisi monia sivumalleja valittavana. Kuitenkaan se ei saisi rajoittaa sivujen muokkauksen laajuutta, vaan noita sivumalleja saisi muokata mieluisakseen.
Helppo ilmainen domainpalvelu?
4
182
Vastaukset
- enteideVempaimia.net
Nettisivut.org toimii ja palvelut toimii!
- Terveisin http://Vempaimia.net - fundamentalist
en voi kuin ihmetellä tämänkaltaisia juttuja joita
on alkanut tänne tulla.
"Eli haen palvelua, joka omaisi oman
teko-ohjelman, jossa olisi monia sivumalleja
valittavana."
Eikö porukat enää osaa/halua koodata itse, vai mikä ihme...?
Kun koodaa itse omalla koneellaan ei mikään
rajoita muokkauksen laajuutta eikä sivumalleja
vaan sivuista voi tehdä tasan tarkkaan ihan sellaiset millaiset huvittaa.
Sivumalleja (jos ei itse osaa suunnitella) löytyy
netistä vähintään kymmenetuhatta.
Voi koodata milloin ja missä vain ei tarvitse netin olla auki.
Ja weppihotellin voi valita täysin vapaasti,
kun ei tarvita moisia reunaehtoja.
Ehkä olen vain vähän vanhanaikainen ja tämä on
sitten tätä nykypäivää.
Onhan kaikki muukin käsityötaito ruostumassa.- Ideakas
Oothan sä oikeessa. Itte olen jo jonkun aikaa html:lää sillontällön koodannut, mutta kun se on vaan niin pirun hidasta sillon kun siihen ei ole antaa koko viikko-ohjelmaansa. Ihan oma päätös, haluuko sitä oikeeta koodausta harrastaa ja opetella koko järjestelmän. Itsekin kun vaan oon tekemässä nämä yhdet sivut, en sen enempää.
- fundamentalist
Ideakas kirjoitti:
Oothan sä oikeessa. Itte olen jo jonkun aikaa html:lää sillontällön koodannut, mutta kun se on vaan niin pirun hidasta sillon kun siihen ei ole antaa koko viikko-ohjelmaansa. Ihan oma päätös, haluuko sitä oikeeta koodausta harrastaa ja opetella koko järjestelmän. Itsekin kun vaan oon tekemässä nämä yhdet sivut, en sen enempää.
Itse kun aikoinaan tuli kipinä alkaa tekemään
nettisivuja joku vihjaisi että onhan olemassa
Joomla ja Dreamweaver sun joitain muitakin.
Tutustuin vähän kumpaankin ja totesin melko nopeasti
että on paljon helpompaa ja nopeampaa opetella
html, php ja javascript kuin kumpikaan noista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719427- 756412
- 286056
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni965870Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435719Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h995604- 625043
- 434727
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on574066- 493695