IDEOITA!!!!!!

Candy-88-

hei olen aloittanut tekemään anime sarjakuvaa....
aika hitaasti, ja haluaisin kulla anime faneilta ideoita tarinaani. tässä on hieman tarinasta.

Tarinassa seikkailee Ikuko niminen 13-vuotias tyttö.
Hänellä on paranormaaleja kykyjä tietämättään.
Ikuko tapaa tetsuo nimisen pojan (16wee) joka tietää ikukon kyvyistä ja yrittää auttaa häntä ja kertoa hänelle totuuden.Tetsuolla on myös näitä kykyjä.
Ikukon vanhemmat ovat adoptoineet hänet, joten ikuko ei tiedä alkuperäänsä, ja ikukoa jahtaavat oudot ihmiset.....plä plä plä en osaa kirjoittaa tätä X)

Tässä on yksi mun lemppari kohdista:
Ikuko istuu tietokoneella kunnes hänen äitinsä kutsuu hänet syömään.
Ikuko sammutta koneen.
Tietokone palautuu päälle itsestään ja ikuko katsoo monitoria,............monitoriin ilmestyy sanoja itsestään, siinä lukee: Etsitkö jotakin,
haluatko tietää totuuden,
haluatko tietää kuka ja mikä oikeasti olet.

ja niin edelleen.
PS: en oikein haluasisi lukea negatiivisya palautetta kiitos. =/

9

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mirieh*

      Ihan hyvähän toi on ^^
      Mut kuka se oikeesti on?
      Kerrokerrokerrokerrokerrokerro :D
      Vai tiiätkö itekään vielä?

    • ymmärrä

      Miksi haluat kuulla palautetta, jos haluat kuulla vain positiivista palautetta? Eihän silloin palautteella ole mitään arvoa, jos vain haluat vahvistusta omille ideoillesi. Sitä ei silloin edes sanota palautteeksi, vaan kannustamiseksi.

      Jokatapauksessa. Tetsuo herättää varmasti, varsinkin yhdistettynä yliluonnollisiin kykyihin ajatukset Akira manga/animesta ja tuo tietokonekohtaus on Matrixista.

      • Minagi

        Palautetta kysyttäessä täytyy kestää positiiviset ja negatiiviset palautteet...
        Oman sarjiksen juoni kannattaa aina itse keksiä mutta jos ideoita ei riitä niin... ei voi mitään.
        Kannatan että jätät elokuvista otetut kohtaukset pois... koska kumminkin joku on katsonut leffan ja mainitsee siitä... ((pakollakin)) ps:on kokemusta ;).
        Muuten hyvin jännä juoni tossa sun sarjiksessa.
        Keep going an' working!
        Mullakin on oma sarjis!! Kannattaa!


      • Candy-88-

        ..........hmm anteeksi mutta en ole katsonut ikinä matrix elokuvia..... ja tuo tetsuo nimi on ollut minun lemppari nimi jo kauan ja olen vasta alkanut lukemaan akira kirjaa joten en ole mikää sellainen joka kopioi toisten ideoita mutta jos se helpottaa niin voin tietenkin saman tien vaikka muuttaa tetsuon nimeksi Jinha jos se sopii sinulle =)


      • ymmärrä
        Candy-88- kirjoitti:

        ..........hmm anteeksi mutta en ole katsonut ikinä matrix elokuvia..... ja tuo tetsuo nimi on ollut minun lemppari nimi jo kauan ja olen vasta alkanut lukemaan akira kirjaa joten en ole mikää sellainen joka kopioi toisten ideoita mutta jos se helpottaa niin voin tietenkin saman tien vaikka muuttaa tetsuon nimeksi Jinha jos se sopii sinulle =)

        Ei sinun minun mieliksi, eikä kyllä toisaalta kenenkään muunkaan, kannata tehdä mitään. Nuo olivat vain huomioita, jos ne sinusta ovat korvaamisen arvoisia, sitten korjaat. Jos eivät, näytät vain kaikille kriitikoille taiteilijoiden kansainvälisen sormimerkin.


    • EveAngel

      Ennenkuin alkaa omia teoksia tekemään, kannattaisi tutustua todella moneen kirjaan (tässä tapauksessa scifimangaan) ja todeta että ei sitä pyörää tarvitse uudestaan keksiä, jos ei sitä osaa tehdä paremmin.
      Myös elokuvia olisi hyvä katsoa, mutta älä missään nimessä ala plagioimaan/kopioimaan. Yritä miettiä uusia näkökulmia asioihin ja mieti millaista tarinaa haluaisit itse lukea/katsoa.

      Hyvä kirjoittaja kestää kritiikkiä. Tämä on ensiarvoisen tärkeää, sillä sokeus omille virheilleen on pahinta mitä voi tapahtua. Et silloin kehity kirjoittajana tai minään muunakaan taiteilijana.

      Minusta tuo tarina oli aika tyypillinen, varsinkin kun olen aiheeseen tutustunut. Yhdistämällä kaksi kulttiteosta(Akira Matrix) ja sekoittamalla oman minäsi (tuo tyttö) sinne sekaan et saa kuin vihaisia ihmisiä jotka eivät pidä siitä kun heidän lempparielokuviaan raiskataan. Näin ihan neuvoksi.

      Lue scifiä. Lue fantasiaa. Älä kopioi.

    • Okimaru

      Mullakin on oma mangaidea: vähän niinku korttipeli MUTTA tämä ei ole sellainen bagugan tai yo gi oh tyylinen vaan sellanen että siinä ei oo mitään hirviöitä joita kutsutaan vaan kortit on iskuja ja/tai esineiden kutsumisia. Mutta joku isku saattaa olla hirviön kutsuminen mm. Tulienkeli, jossa kutsutaan valtava liekkihahmo polttamaan viholisen poroksi. Mutta se juoni: Satuma on varas, jota kaikki sarjan alussa vihaavat, kunnes hän kompastuu ja lentää kaivoon. (alussa on kaikkea blaa blaata jota en jaksa selittää) Kaivossa on kortteja jolla satuma pääsee Vahingossa pois kaivosta ja sitten lisää blaa blaata ja Okimaru (päähahmon kilpailija) uhkaa tappaa Satuman kutsumallaan daikatanallaan ja satuma pakenee taas kutsumallaan jättigegolla. Okimaru heittää palavan bensalennokin Satumaan ja satuma hiukan kärähtää.
      Se tarina jatkuu muissa kirjoissa enemmän he he.

      korttien luokat on Elementti, Kutsuminen, Harha, Elämänanto (suunnilleen sama kuin parantaminen), Jumalallinen, ja ying ja yang jakoiset kortit.

      "Pahiksien" operatio on saada RA, paras jumalakorteista jolla voi tuhota nykyisen maailman ja luoda täysin uuden.

      Oon aloittelija, joten negatiivistä palautetta saattaa tulla (siis tulee) tooosi paljon.

      Sun tarinas on hirveen hyvä, jos aiheessa pysytään. En ole tungettelija, mutta haluisin tietää munki tarinan mahdollisuudet.

    • The mangadrawer

      kuva hahmoista ja paikoista auttais. Anime on japanilainen ohjelma. Manga on japanilainen sarjakuva

    • Anonyymi

      Esim vaikka sitte ku se näkee sen jutu että tietokone sanoo jotai ni se pelästyy ja pistää sen äkkii kiinni ja sit se alkaa miettii sitä ja se saa jotain kauheeta selville (oon anime/manga fani :3)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe