Onko mitään hyvää ohjelmaa millä saisi oman n.75sivuisen kirjan tulostettua?
vaatimuksina että osaa tehdä yhdelle a4:selle kaksi sivua ja tulostaa "älykkäästi" eli vain joka toisen sivun ja sen jlkeen pyytää kääntämään pinon ja sitten sivujen toiset puolet.
plussaa jos tekee vielä sivuihin alas reunaan numeroinnin.. 1,2,3,4,5 nje.
kirjan tulostaminen
5
1873
Vastaukset
- käytän
epsonin tulostinta tuollaiseen tulostukseen, en tosin noin montaa sivu mutta muuten kyllä.
- minä vaan..
tein kirjasta bdf:n ja tulostuksen teen Adobe Readerilla..
pystyy säätämään tarkasti tulostuksen.
eli tulostamaan 2-sivua per a4 ja parittomat sivut, sen jälkeen parilliset kun pinkka käännetty. - ja yleensä käytetään
minä vaan.. kirjoitti:
tein kirjasta bdf:n ja tulostuksen teen Adobe Readerilla..
pystyy säätämään tarkasti tulostuksen.
eli tulostamaan 2-sivua per a4 ja parittomat sivut, sen jälkeen parilliset kun pinkka käännetty.mm. Pagemakeria tai Venturaa. Niissä on se taittopuoli hyvin hallussa. Adobe Acrobat taitaa olla halvin, ilmainen?
- kirjoittanut...
millä lienet tehnyt kirjan... Word, OpenOffice....?
MUTTA tulostus onnistuu myös kunnolla...
Jos on A5 kokoisia niin saat 2 sivua/A4 paperi... Mutta joudut kyllä itse kääntelemään ja vaivaamaan päätäsi niillä sivunumeroilla...
Muuten OK...
:) - selviää vaivatta
Ei tarvitse muuta valita asetukset ja lähettää tulostimelle. Jostain syystä kyllä joutuu itse nitomaan keskeltä. Siihen ei tulostin pysty.
Kaupallisen palvelun löydät esim. hakusanalla kirja kerrallaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63859
- 61835