missä on kalajoki? olen kyllä ajellut pohjanmaalla mutta kalajoki on jäänyt jotenkin huomaamatta. eikös se nyt kuitenkin ole reilunkokoinen kylä?
kertokaa
16
1987
Vastaukset
- pitäisi olla
kaupunki kuten onkin. siinä hetikohta raahesta ouluunpäin.eikö kalajoki ole kuuluisa niistä venetsialaisista vai mitä ne nyt on ne soihtujutut.
- ooot...
mää kattosiin eniroosta notta kalajok on raahee ylempänt. elikkä vaasa kalajok ja raahe. siin järjestyykses. ehkä otin ehkä en....
- ihan niin...
ei se kalajoki nyt ihan niin pieni paikka ole mitä ihmiset väittää. ihan kaupunki se on.
ei mikään kiva paikka elää ja olla mutta on huonompiakin nähty- 54rdss
Kalajokin on Merijärven ja Perhon vieressä. En vaan muista mistä kalajokiolisi tunettu?
- siellä...
54rdss kirjoitti:
Kalajokin on Merijärven ja Perhon vieressä. En vaan muista mistä kalajokiolisi tunettu?
siellä on muistaakseni se uimaranta. aika pitkä kaiken lisäksi. kalajoesta on joskus tehty laulu.
muuta ei tule mieleen... - haisee
siellä... kirjoitti:
siellä on muistaakseni se uimaranta. aika pitkä kaiken lisäksi. kalajoesta on joskus tehty laulu.
muuta ei tule mieleen...jA Mullit juoksoo metissä vappaina
- pakko osallistua
pohjoispohjanmaan etelärajalla,rannikolla,kokkolan ja raahen välissä.piste.
- se ole
heti Himangan jälkeen kun ajelee pohjoiseen päin?
- gghit
se ole kirjoitti:
heti Himangan jälkeen kun ajelee pohjoiseen päin?
Ei kukaan tiedä Himankaa. Mikä se on?
- on...
gghit kirjoitti:
himanka on 15 poronkusemaa kalajoelta etelään.
siinä tarvaskosken kupeessa - kalajoella...
gghit kirjoitti:
kuuluisa mopoerkki asuu kalajoella. kyllä kai te nyt tiedätte missä kalajoki on !!!!
- oikein?
kalajoella... kirjoitti:
kuuluisa mopoerkki asuu kalajoella. kyllä kai te nyt tiedätte missä kalajoki on !!!!
minä olen mopopertti enkä erkki.
ei täällä muita julkkismopoja ole - oletko se sinä!!!!
oikein? kirjoitti:
minä olen mopopertti enkä erkki.
ei täällä muita julkkismopoja olepertti!!! sielläkö sinä yhä olet!! luulin jo sinunkin lähteneen johonkin suuntaan.
on olemassa laulu punaisesta angliasta mutta muistatko keltaista??? ne oli aikoja ne - taitaa olla....
oletko se sinä!!!! kirjoitti:
pertti!!! sielläkö sinä yhä olet!! luulin jo sinunkin lähteneen johonkin suuntaan.
on olemassa laulu punaisesta angliasta mutta muistatko keltaista??? ne oli aikoja nesiellä taitaa olla itse juustohöylä-naumanen!!!
kyllä maailma on pieni! toisaalta ei sitä niin voi sanoa näin netissä. minäpä soitan sulle illalla kun pääsen kotiin. tulen käymään.
varaa baarista ikkunapöytä. ja munkkipossu ja iso kahvee x2. t. pera - Jaaaaaaaaaaa
taitaa olla.... kirjoitti:
siellä taitaa olla itse juustohöylä-naumanen!!!
kyllä maailma on pieni! toisaalta ei sitä niin voi sanoa näin netissä. minäpä soitan sulle illalla kun pääsen kotiin. tulen käymään.
varaa baarista ikkunapöytä. ja munkkipossu ja iso kahvee x2. t. peraAsun Kalajoella, mutta en jaksa ruveta neuvomaan uskon, että yksinkertaisin tapa on, että otat karttakirjan käteen ja etsit Kokkolanseuduilta. Netistäkin löytyy karttoja ja Kalajoen nettisivuilla voi käydä kattelemassa :)
- reikäseinässä
Jaaaaaaaaaaa kirjoitti:
Asun Kalajoella, mutta en jaksa ruveta neuvomaan uskon, että yksinkertaisin tapa on, että otat karttakirjan käteen ja etsit Kokkolanseuduilta. Netistäkin löytyy karttoja ja Kalajoen nettisivuilla voi käydä kattelemassa :)
pillun ja kikkelin välissä ompi kalajoki:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251