KUOROSOTA

PeerGynt

Kuorosota on TV4 ohjelma,
joka ei todellakaan jaksa innostaa
kun haluaa kuunnella hyvää kuoromusiikkia.
Miten te tämän ohjelman koette?

15

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pidin todella

      Siinä oli nuoruuden raikkautta ja mestarillista osaamista.

      • Peer G.

        Ateenan olympialaisten aikaan oli myös kansainvälinen kuorokilpailu.
        Kotikaupunkini nuorisokuoro voitti.
        Kun nuoriso-orkesterimme Guardia Nueva esiintyy
        ulkomailla satamiljoonaiselle kuulijakunnalle niin Suomen TV- ja radiokanavat vaikenee.
        Kuorosota ei tyydytä haluamiani hyviä musikkinautintojani ensinkään.
        Marionkin tuotti pettymjyksen.


      • t.l.
        Peer G. kirjoitti:

        Ateenan olympialaisten aikaan oli myös kansainvälinen kuorokilpailu.
        Kotikaupunkini nuorisokuoro voitti.
        Kun nuoriso-orkesterimme Guardia Nueva esiintyy
        ulkomailla satamiljoonaiselle kuulijakunnalle niin Suomen TV- ja radiokanavat vaikenee.
        Kuorosota ei tyydytä haluamiani hyviä musikkinautintojani ensinkään.
        Marionkin tuotti pettymjyksen.

        Siinähän kuoroja johtavat muusikot ja kyllä pitää sanoa, että ovat loistavia. Lisäksi hienosti esittävät osansa. Ja nautittavaa on.

        Kuoroja on monelaisia sekä omalla sarallaan loistavia, kuten nämä kuorosodan innokkaat laulajatkin.

        Minusta Marion onnistui yli odotukseni. Pitää ottaa huomioon se, että kuoroja johtavat ovat laulajia ja mahdollista kuoron johtamistaitoa ei ennestän ole silti onnistuvat hyvin.
        Miksiköhän tv- ja radiokanavat eivät ole olleet kiinnostuneita ulkomailla olevista kuoro kilpailuista? Siitähän kannattaisi laittaa palautetta ylelle.


      • pasifisti
        t.l. kirjoitti:

        Siinähän kuoroja johtavat muusikot ja kyllä pitää sanoa, että ovat loistavia. Lisäksi hienosti esittävät osansa. Ja nautittavaa on.

        Kuoroja on monelaisia sekä omalla sarallaan loistavia, kuten nämä kuorosodan innokkaat laulajatkin.

        Minusta Marion onnistui yli odotukseni. Pitää ottaa huomioon se, että kuoroja johtavat ovat laulajia ja mahdollista kuoron johtamistaitoa ei ennestän ole silti onnistuvat hyvin.
        Miksiköhän tv- ja radiokanavat eivät ole olleet kiinnostuneita ulkomailla olevista kuoro kilpailuista? Siitähän kannattaisi laittaa palautetta ylelle.

        On todella mautonta jo ohjelmasarjanb otsikko
        "Kuorosota".
        Marion on ollut eräs suosikkejani yli neljä vuosikymmentä.
        Ohjelmassa hänkin petti ensi kerran valitettavasti.


      • alima

        Olen itse laulanut vuosia viihdekuoroissa ja tästä kuorosodasta olen nauttinut todella, koska siinä on toteutettu niin paljon siitä mitä olen vuosia puhunut, eli tämä visuaalinen puoli.
        Näistä laulajista näkee, että ovat täysillä mukana ja antavat itsestään kaiken irti.
        Sama on asujen kanssa. Ei ole riman alituksia, vaan niissä on nähty vaivaa, tosin se ei ole näiden kuoron johtajien, eikä laulajien ansiota, vaan tv:n puvustajan, mut kuitenkin.
        Näissä on panostettu koreografiaan, sen mitä ne lauteet antaa myöten, valot ja kaikki ihan kohdallaan. Innostavat kuoronjohtajat.
        Jämptiä laulamista ja laulamisen riemua. Ei luulisi jättävän ketään kylmäksi.
        Annoin just viime harkoissa meidän kuorolle kotiläksyksi katsoa Kuorosodan, sillä silmällä, et kaikki on mahdollista. Ei esiintymisasut tarvi todellakaan olla kaikilla samanlaiset univormut.
        Liikettä voi ja pitää olla, silloin kun lauletaan kevyttä musiikkia, eli tyylin mukaisesti ja tietty biisin mukaan.
        Meilläkin on monia hyvin vanhakantaisesti ajattelevia, jotka eivät ole valmiita rikkomaan rajoja ja kokeilemaan jotain perinteisestä kuorolaulusta poikkeavaa, siksikin tämä ohjelma on hyvä suunnan näyttäjä ja silmien avaaja, ainakin toivon niin.
        Tuollakin oli iso sali täynnä yleisöä ja tuskin yksikään esitys jätti heistä ketään kylmäksi.


      • Enkeli-trio
        t.l. kirjoitti:

        Siinähän kuoroja johtavat muusikot ja kyllä pitää sanoa, että ovat loistavia. Lisäksi hienosti esittävät osansa. Ja nautittavaa on.

        Kuoroja on monelaisia sekä omalla sarallaan loistavia, kuten nämä kuorosodan innokkaat laulajatkin.

        Minusta Marion onnistui yli odotukseni. Pitää ottaa huomioon se, että kuoroja johtavat ovat laulajia ja mahdollista kuoron johtamistaitoa ei ennestän ole silti onnistuvat hyvin.
        Miksiköhän tv- ja radiokanavat eivät ole olleet kiinnostuneita ulkomailla olevista kuoro kilpailuista? Siitähän kannattaisi laittaa palautetta ylelle.

        muista maaliskuu o seuraavaks :)
        Mukavaa tyäviikkoo !


      • Kaikki kuorot ovat tosi hyviä. Itse pidän ehkä eniten Mikin kuorosta. Ja Timo Kotipellon on myös hyvä. Kyllä ohjelmaa ihan ilokseen katselee. paljon ovat työtä tehneet ja ovat tosi hyviä laulajia.
        Kuoronjohtajat ovat kaikki hyviä tyyppejä.


      • vaihdan kanavaa
        piive kirjoitti:

        Kaikki kuorot ovat tosi hyviä. Itse pidän ehkä eniten Mikin kuorosta. Ja Timo Kotipellon on myös hyvä. Kyllä ohjelmaa ihan ilokseen katselee. paljon ovat työtä tehneet ja ovat tosi hyviä laulajia.
        Kuoronjohtajat ovat kaikki hyviä tyyppejä.

        Vaihdan kanavaa.
        Idols ja Tanssii tähtien kanssa kuuluu samaan "epätoivottujen" listaan.
        Kausikortti on todella hyvä ohjelma, jos siitä poistaa "kriitikon" persoonan.


      • kymmenminuuttinen
        vaihdan kanavaa kirjoitti:

        Vaihdan kanavaa.
        Idols ja Tanssii tähtien kanssa kuuluu samaan "epätoivottujen" listaan.
        Kausikortti on todella hyvä ohjelma, jos siitä poistaa "kriitikon" persoonan.

        Todella nautinnollinen musiikkihetki paraikaa TV2
        - kiitos!
        Ei juontajat sekoilemassa.


    • Meriläinen

      musiikin pitäis olla ykkönen ja pari totaalista pettymystä :(

      • Juontajat...

        Urheilussa onv tullut tutuksi "mertarannat, jotka estävät katsojan nautinnon.
        Miksi kuorolaulujenkin katsominen vja kuuntelu pilataan sopimattomien juontajien toimesta?


      • Meriläinen
        Juontajat... kirjoitti:

        Urheilussa onv tullut tutuksi "mertarannat, jotka estävät katsojan nautinnon.
        Miksi kuorolaulujenkin katsominen vja kuuntelu pilataan sopimattomien juontajien toimesta?

        olla esillä ja ykkösiä, pääasia unohdetaan.
        Odotin kuorosotaa oikein urakalla, ja petyin kanssa, oikein urakalla!


      • Peer G.
        Meriläinen kirjoitti:

        olla esillä ja ykkösiä, pääasia unohdetaan.
        Odotin kuorosotaa oikein urakalla, ja petyin kanssa, oikein urakalla!

        Kalevalasta muistan miten Väinämöinen lauloi
        Joukahaisen...
        On todella tilanteita joihin sopii jopa kilvan laulaminen, mutta tämä ohjelmana ei todellakaan anna kaipaamaani nautintoa.
        Ruotsi-Suomi lätkämatsiakin on miellyttävämpi katsoa Ruotsin kanavilta.


      • Meriläinen
        Peer G. kirjoitti:

        Kalevalasta muistan miten Väinämöinen lauloi
        Joukahaisen...
        On todella tilanteita joihin sopii jopa kilvan laulaminen, mutta tämä ohjelmana ei todellakaan anna kaipaamaani nautintoa.
        Ruotsi-Suomi lätkämatsiakin on miellyttävämpi katsoa Ruotsin kanavilta.

        jos ruotsin puolelta katsoisin varmaan äänen pois laittaisin, meinaan huono, siis todella huono ruotsinkielen taito.


      • juontajat ovat "tähti...
        Meriläinen kirjoitti:

        olla esillä ja ykkösiä, pääasia unohdetaan.
        Odotin kuorosotaa oikein urakalla, ja petyin kanssa, oikein urakalla!

        Samoin, ei pure, ennen katselen Idolssiakin, liian paljon turhaa höpötystä, on kuin juontajat olisivat niitä tähtiä, muut sivuasia.

        Se 70v laulujuttu oli mahtava ohjelma tähän verrattuna.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe