Olin tilaamassa Henri loydin sadeasua netistä. Ei ole mahdollisuutta sovittaa pukua joten pukujen omistajat kannattaako tällaisen 185cm 100kg ottaa puku kokoa l vai xl? Onkos ketään puvun omistajaa palstalla?
tp1 oli ajattelemani puku.
henri loyd
17
1581
Vastaukset
- ja säästä rahaa..
Käy nyt hyvä mies/nainen sovittamassa asusteesi.
- onko se
25kg vatsassa vai banjossa? Miks sä täältä kyselet, häh??
- ehkä XXL
onko se kirjoitti:
25kg vatsassa vai banjossa? Miks sä täältä kyselet, häh??
Jos on noin ylipainoinen tai todella lihaksikas voimamies, saattaa XL olla jopa pieni!
Yleisellä tasolla ja vakavasti keskustellen purjehdusvaatteiksi ei kannata ottaa tiukkoja. Väljä koko ei oikeastaan haittaa merellä, koska vedenpitävien alle pitää mahtua lämpöasusteita.
Tilaapa goretex-saappaatkin samalla, olisko kokosi 12? Äänestetäänkö sekin?
Aika erikoista tietysti , että joku kyselee vaatteittensa kokoa foorumilta (oikeasti/vitsinä?). Olisiko takana sittenkin toive saada kannustusta tai sympatiaa ylipaino-ongelmaan? - 176cm/135kg
ehkä XXL kirjoitti:
Jos on noin ylipainoinen tai todella lihaksikas voimamies, saattaa XL olla jopa pieni!
Yleisellä tasolla ja vakavasti keskustellen purjehdusvaatteiksi ei kannata ottaa tiukkoja. Väljä koko ei oikeastaan haittaa merellä, koska vedenpitävien alle pitää mahtua lämpöasusteita.
Tilaapa goretex-saappaatkin samalla, olisko kokosi 12? Äänestetäänkö sekin?
Aika erikoista tietysti , että joku kyselee vaatteittensa kokoa foorumilta (oikeasti/vitsinä?). Olisiko takana sittenkin toive saada kannustusta tai sympatiaa ylipaino-ongelmaan?Kivasti aloitit vastauksesi, mutta vittuilla piti kuitenkin?
Aloittajalle terveiseksi, että purjehdusasusteet ovat tehtu koolle "kauniit ja rohkeat" joten jos sulla on mahdollisuus käydä sovittamassa jossain niitä myyvässä liikkeessä tee se ja tilaa sitten. Luultavasti tuo XXL on sinulle oikea koko. - Etkö tunnista terveysriskiäsi?
176cm/135kg kirjoitti:
Kivasti aloitit vastauksesi, mutta vittuilla piti kuitenkin?
Aloittajalle terveiseksi, että purjehdusasusteet ovat tehtu koolle "kauniit ja rohkeat" joten jos sulla on mahdollisuus käydä sovittamassa jossain niitä myyvässä liikkeessä tee se ja tilaa sitten. Luultavasti tuo XXL on sinulle oikea koko.Kannattaisi ottaa ylipaino-ongelma tosissaan eikä syytellä vittuilusta!
Ihan vakavasti ottaen, ylipainosta kannattaisi luopua ennen diabeteksen puhkeamista. Usko pois.
Sanot tietysti, että se on jokaisen oma asia. Ei muuten ole, koska jokainen meistä osallistuu hoitokulujen maksamiseen.
Sitten takaisin varsinaiseen teemaan.
HL on vain yksi merkkituotteista. Kannattaisi kokeilla ylleen muitakin malleja, koska niissä on kohtalaisesti eroja (en tarkoita pelkästään hengittävyyttä, jota on hankala arvioida ennenkuin vasta useiden käyttötuntien jälkeen).
Venemesuilla olisi oiva tilaisuus sovitella eri merkkejä. Tsekkaa myös hupun sopivuus. - sinun itsesi
Etkö tunnista terveysriskiäsi? kirjoitti:
Kannattaisi ottaa ylipaino-ongelma tosissaan eikä syytellä vittuilusta!
Ihan vakavasti ottaen, ylipainosta kannattaisi luopua ennen diabeteksen puhkeamista. Usko pois.
Sanot tietysti, että se on jokaisen oma asia. Ei muuten ole, koska jokainen meistä osallistuu hoitokulujen maksamiseen.
HL on vain yksi merkkituotteista. Kannattaisi kokeilla ylleen muitakin malleja, koska niissä on kohtalaisesti eroja (en tarkoita pelkästään hengittävyyttä, jota on hankala arvioida ennenkuin vasta useiden käyttötuntien jälkeen).
Venemesuilla olisi oiva tilaisuus sovitella eri merkkejä. Tsekkaa myös hupun sopivuus.painua suolle siitä vittuilemasta ihmisille. Se ei kuulu sinulle hevon vertaa, mitä kukin painaa.
Yleisesti ihmettelen, miksi tätäkin kyselijää jotkut tyhmäksi haukkuivat. Ostaneeko äiti heille vielä vaatteet, kun eivät tiedä, että nuo S/M/L/XL jne. kokomerkinnät eivät ole alkuunkaan standardoituja. Musto taisi olla ainoa, jonka sivuilta löytyy taulukko siitä, mitkä ovat todelliset strategiset mitat eri kokoluokissa. Mutta se taulukkohan on validi vain heidän vaatteilleen, vaikka HL:n kledjut on taas toisilla mitoilla. - 176cm/135kg
Etkö tunnista terveysriskiäsi? kirjoitti:
Kannattaisi ottaa ylipaino-ongelma tosissaan eikä syytellä vittuilusta!
Venemesuilla olisi oiva tilaisuus sovitella eri merkkejä. Tsekkaa myös hupun sopivuus.Ennen tätä oli vastaus ihan OK, mutta onko tämä asiallista?
"Tilaapa goretex-saappaatkin samalla, olisko kokosi 12? Äänestetäänkö sekin?
Aika erikoista tietysti , että joku kyselee vaatteittensa kokoa foorumilta (oikeasti/vitsinä?). Olisiko takana sittenkin toive saada kannustusta tai sympatiaa ylipaino-ongelmaan?"
Ylipainoiselle on vittuilua tulla kertomaan sen mahdollisesti aiheuttamista ongelmista tai ylipäänsä sen aiheuttamista kustannuksista yhteiskunnalle. Kyllä läski tietää sen sanomattakin. Ei kukaan oikeasti haluaisi olla lihava, en minäkään. Sokeritauti on taas maassamme kansantauti ja itse olen sairastanut sitä jo yli 30 vuotta ja saadessani taudin olin lapsi. Lihomisen syyt taas ovat jossain muualla, jota en aio kertoa täällä. Nyt voit jatkaa moralisointiasi ja haukkua muutkin sairaat jos haluat. - Läski kans
176cm/135kg kirjoitti:
Ennen tätä oli vastaus ihan OK, mutta onko tämä asiallista?
Aika erikoista tietysti , että joku kyselee vaatteittensa kokoa foorumilta (oikeasti/vitsinä?). Olisiko takana sittenkin toive saada kannustusta tai sympatiaa ylipaino-ongelmaan?"
Ylipainoiselle on vittuilua tulla kertomaan sen mahdollisesti aiheuttamista ongelmista tai ylipäänsä sen aiheuttamista kustannuksista yhteiskunnalle. Kyllä läski tietää sen sanomattakin. Ei kukaan oikeasti haluaisi olla lihava, en minäkään. Sokeritauti on taas maassamme kansantauti ja itse olen sairastanut sitä jo yli 30 vuotta ja saadessani taudin olin lapsi. Lihomisen syyt taas ovat jossain muualla, jota en aio kertoa täällä. Nyt voit jatkaa moralisointiasi ja haukkua muutkin sairaat jos haluat.Koko länsimainen terveysajattelu on isepetosta.
Meillä normaali kolesterooli on jossain 4 pintää, silti se ei ole terveen kolesterooli.
Mutta 4 se on meillä siksi, että se on länsimainen keskiarvo.
Terveen kolesterooli on 1. Näin on aasiassa.
Vaikka aasialainen nainen on kaunis, ja mies ruma, ovat he terveitä.
Itse olin kans runsaan läski, ja olin vahvasti sitä mieltä että se ei ole oma tahto.
Lopulta totesin että sitähän se juuri on.
Ennen 172/118 nyt 172/80.
Ja paljon parempi olla, ketä huijasin.
Tsemppiä vaan muillekin. - vainonpartia
176cm/135kg kirjoitti:
Ennen tätä oli vastaus ihan OK, mutta onko tämä asiallista?
Ylipainoiselle on vittuilua tulla kertomaan sen mahdollisesti aiheuttamista ongelmista tai ylipäänsä sen aiheuttamista kustannuksista yhteiskunnalle. Kyllä läski tietää sen sanomattakin. Ei kukaan oikeasti haluaisi olla lihava, en minäkään. Sokeritauti on taas maassamme kansantauti ja itse olen sairastanut sitä jo yli 30 vuotta ja saadessani taudin olin lapsi. Lihomisen syyt taas ovat jossain muualla, jota en aio kertoa täällä. Nyt voit jatkaa moralisointiasi ja haukkua muutkin sairaat jos haluat.Kyllähän se on niin että suuri osa noista läskeistä ei ymmärrä, että minkälaisia terveyspommeja ja taloudellisia taakkoja ovat yhteiskunnalle. Useat jopa ylpeilee läskimahoillaan ja pitävät läskiyttä ylistäviä sloganeja paidoissaan.
Läskit ovat kuin alkoholisteja, jotka ovat sukulaisten ja tuttavien taakkoina.
On todellakin hyvä, että tässäkin keskustelussa, vaikka menikin vähän offtopicin puolelle, puuttuttiin tuohon läskiyteen ja yritettiin saada kysyjä havahtumaan läskiyteensä.
- Kommentti.
TP1 ei ole mikään asu, vaan kangasmateriaali.
Ja mitä kokoon tulee, niin eiköhän se xl ole ihan sopiva, itselläni on 175/100 kg ja XL koko.
Ei mikään makkarankuori, ja mahtuu vaikka fleece alle hyvin. L koko oli pikkaisen kiristävä.
Minulla on malli phantom.- phantomi
Phantom malli on varmasti hyvä, mutta kauluksen korkeus ja käyttökelpoisuus rannalla askarruttaa.
Mieleni tekisi tilata malli: Henri Lloyd Atmosphere Jacket, mutta hupusta ei saa mistään kuvaa, millainen se on. Muuten takki saattaisi käydä vaikka työmatkapyöräilyyn purjehtimeisen ohella? - late111
Tyhmiä kysymyksiähän nämä, mutta osaako joku sitten kertoa missä vaikka näitä Henri Loydin purjehdusvaatteita pääsee sovittamaan?
Helly Hansenia olen päässyt sovittamaan ja siitä koko XL oli ihan ok.Lloydin Tiedän vanhastaan olevan hyvä vaate ja Hellyä vähän ehkä jopa parempi. - Prosailor
late111 kirjoitti:
Tyhmiä kysymyksiähän nämä, mutta osaako joku sitten kertoa missä vaikka näitä Henri Loydin purjehdusvaatteita pääsee sovittamaan?
Helly Hansenia olen päässyt sovittamaan ja siitä koko XL oli ihan ok.Lloydin Tiedän vanhastaan olevan hyvä vaate ja Hellyä vähän ehkä jopa parempi.Lauttasaaressa. Kannattaa kysyä.
- turun seutu
Prosailor kirjoitti:
Lauttasaaressa. Kannattaa kysyä.
Mites onko turun seudulla mahdollisuuksia?
- sailorska
turun seutu kirjoitti:
Mites onko turun seudulla mahdollisuuksia?
ehkä Meredin ja Kea Marin...?!
- late111
sailorska kirjoitti:
ehkä Meredin ja Kea Marin...?!
kea marin mainostaa sivuillaan jeantex ja helly hansenin, mahtaako siis löytyä Lloydia?
Maritimissä oli kolme takkia. Ei ollut edes yhtään L koon takkia ja XL oli vähän reiluhko.
Niukasti tuntuu olevan, kun messuille ei ehdi.
- phantom tp2
itse tilasin marinesuperstore.com:ista Henri Lloyd tp2 phantomit, super tarjous koko 2009 mallin asu 299£. L koko on itselleni hieman reilu (184 cm 90kg) Luulisi sinullekkin riittävän. Kävin toki meredinissä turussa kokeilemassa kyseistä asua. Siellä vaan 840€. (UK:sta tilattuna kotiin kuljettuna tuli viikossa ja maksoi 395€ kuluineen). Eli yli puolet halvelmalla. Vaikka kuinka tekisi mieli tukea paikallista yrittäjää jolla on ihailtavasti kaikkea harkenin huippu plokeista lähtien hyllyssä, niin ei vaan kertakaikkiaan ole mitään järkeä köyhdyttää itseään noilla hinnoilla.
By the way olen ollut todella tyytyväinen asuun! Ainoa miinus jos voi sanoa niin pieni suunnittelu virhe käynyt pojilla kun ovat laittaneet muuten "carbonin" väriseen takkiin vaaleat hihan suut jotka käytössä muuttuvat heti ei niin valkoisiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036603
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875007Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1083258Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313128Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272308Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191676Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961301Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391262Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311166- 48944