http://www.iisalmensanomat.fi/uutiset/yla-savo/talon-tuhonnut-palo-alkoi-ehkä-televisiosta/356193
Sinne meni koko omakotitalo tv:n takia. Oletteko nähneet raunioita/tunnetteko omistajaperhettä? Mitenhän tällaisessa tilanteessa toimitaan... :(
Kamalaa; talo palo
10
1877
Vastaukset
- tilanteessa
ei olla uteliaita, kiitos mielenkiinnosta.
- tapauksessa
varmaankin perustetaan avustustili kotinsa menettäneelle perheelle. Seuratkaa ilmoittelua mm.lehdissä, jos haluatte auttaa.
- keräys..
Sourunsalon kaupalla on kuulemma ainakin keräys käynnissä. Käykää siellä.
- Hilima
mikäli sellaisen on hankkinut.
Ja jokainen joka pikkusenkaan ajattelee on hankkinut.
- käynnissä
Osuuspankkiin on avattu tili keräykselle.
http://www.iisalmensanomat.fi/uutiset/yla-savo/keräys-kotinsa-menettäneelle-perheelle/357628- pitäs avustaa
Miks mun pitäs avustaa kun kerran on ollu varaa joka huoneeseen töllö hommata, eiks ollu varaa palovarotinta hommata?
- tyhmien
pitäs avustaa kirjoitti:
Miks mun pitäs avustaa kun kerran on ollu varaa joka huoneeseen töllö hommata, eiks ollu varaa palovarotinta hommata?
tarvitse avustaa,juo muutama kalja niin tulee
hyvä mieli itsellesi.Lukisit enemmän,niin ehkä
sivistyisit ....niin ehkä? - mikään pakko
pitäs avustaa kirjoitti:
Ei sinun ole pakko avustaa, ei tietenkään. Sen sijaan ne, jotka haluavat, voivat sen tehdä. Itse kukin laittaa tietenkin rahansa siihen, minkä kokee tärkeäksi.
- lapset vaan huostaanotton
Tämmöisissä tilanteissa teille rikkaille vaan tiedoksi, et ottakaa yhteys iisalmen sosiaalihuoltoon lapsille järjestyy alta aikayksikon sijoituspaikka jostain korvesta.Mitäs annoitte talonne palaa. Vanhemmat vaan EHTIKÄÄ ASUNTO JA PIAN ,oli kai teillä vakuutus kunnossa.Ei tähän mitään vitun kansalaiskeräyksiä kaivata.Niin täällä köyhätkin asunnottomat on saanu kärsiä...
- Savossa
niin moukkamaisia ihmisiä, jotka ajattelevat vain omaa napaansa. Onneksi on tällainen metsästysseura, jolla on sydän paikallaan ja ajattelee lähimmäistäkin laittamalla keräyksen alulle. Osallistukaa ihmiset tähän keräykseen, joka menee tosi tarpeeseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m603916Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163745Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983531Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813347Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363109Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582598- 502545
- 1052380
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142129Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182119