Kamalaa; talo palo

Dendanssande

10

1877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilanteessa

ei olla uteliaita, kiitos mielenkiinnosta.

• tapauksessa

varmaankin perustetaan avustustili kotinsa menettäneelle perheelle. Seuratkaa ilmoittelua mm.lehdissä, jos haluatte auttaa.

• keräys..

Sourunsalon kaupalla on kuulemma ainakin keräys käynnissä. Käykää siellä.

• Hilima

mikäli sellaisen on hankkinut.

Ja jokainen joka pikkusenkaan ajattelee on hankkinut.

• käynnissä
      • pitäs avustaa

Miks mun pitäs avustaa kun kerran on ollu varaa joka huoneeseen töllö hommata, eiks ollu varaa palovarotinta hommata?

• tyhmien
        pitäs avustaa kirjoitti:

Miks mun pitäs avustaa kun kerran on ollu varaa joka huoneeseen töllö hommata, eiks ollu varaa palovarotinta hommata?

tarvitse avustaa,juo muutama kalja niin tulee
        hyvä mieli itsellesi.Lukisit enemmän,niin ehkä
        sivistyisit ....niin ehkä?

• mikään pakko
        pitäs avustaa kirjoitti:

Ei sinun ole pakko avustaa, ei tietenkään. Sen sijaan ne, jotka haluavat, voivat sen tehdä. Itse kukin laittaa tietenkin rahansa siihen, minkä kokee tärkeäksi.

• lapset vaan huostaanotton

Tämmöisissä tilanteissa teille rikkaille vaan tiedoksi, et ottakaa yhteys iisalmen sosiaalihuoltoon lapsille järjestyy alta aikayksikon sijoituspaikka jostain korvesta.Mitäs annoitte talonne palaa. Vanhemmat vaan EHTIKÄÄ ASUNTO JA PIAN ,oli kai teillä vakuutus kunnossa.Ei tähän mitään vitun kansalaiskeräyksiä kaivata.Niin täällä köyhätkin asunnottomat on saanu kärsiä...

• Savossa

niin moukkamaisia ihmisiä, jotka ajattelevat vain omaa napaansa. Onneksi on tällainen metsästysseura, jolla on sydän paikallaan ja ajattelee lähimmäistäkin laittamalla keräyksen alulle. Osallistukaa ihmiset tähän keräykseen, joka menee tosi tarpeeseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      60
      3916
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3745
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3531
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      81
      3347
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3109
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2598
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2545
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      105
      2380
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2129
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2119
    Aihe