olitteko nivalassa lauantai iltana avioparien illassa? mitä mieltä illasta?
oliko kukaan
2
267
Vastaukset
- ihan hyvä meininki
vaikka monet sanoivat, miksette tulleet aikasemmin. No sori, kattoimma kellon väärin. Tällasia virheitä näköjään voi sattua myös omalle kohalle. Kyllähän sitä sieppas ja syvältä. No sitte ajettiin Nivalan kylänraitti ohi. Hirveesti uskovaisten perheiden lapsia kiertelemässä autoillaan liikenneympyröiden väliä. Voisikohan tämän asian ottaa keskustelun aiheeksi, sillä ei ole yhtään uskonelämää ruokkivaa katella, kun maailman ihimiset ryyppää ja oksentellee kaduilla. Ja yhdestä jos toisestakin autosta kuului hirvee jumputus.
- veljeni teidän kynsissä ole...
Enpä yhtään ihmettele, vaikka kuuluisi autoista jumputust ja ihmiset oksentaa ja juopottelevat siellä Nivalassa. Siellä on minun yksi veljistäni ja vl porukkaan kuulunut, vaan vaimo hänellä niin hurskas, niin hurskas, että ei saa telkkaria olla kotona. Niin siinä sitten on käynyt, että tämä veljeni teidän painostuksella alkoi juopotella, joka oli ennen teidän laumaan kuuluva. Itse olen teidänmielestä vääräuskoinen.
Uskallan kuitenkin tunnustaa, että Jeesus Kristus on minun Herrani ja vapahtajani. Veljeni vaimo ei hyväksy veljeni sukua lainkaan, kun on itse niin omaavanhurskautta täynnä ja niin puhtoinen pulmunen. Lopettakaa tuo kiristävä USKONTONNE, vain väsytätte itseänne ja ajatte ulos heikot matkaajat. Tulee vielä aika jolloin Jumala itse puhdistaa puimatantereen ja silloin jyvät seulotaan akanoista. Te olisitte mieluummin Jumala, kuin lähimmäinen. Jumala rakastaa jokaista syntistä, mutta vihaa syntiä.
Toivon vain veljelleni, että hän saisi löytää oikean kodin, sillä hänellä on ikääkin ja sairautta. Ottakaa rukousaiheeksi, että hänelle Jumalan armo vielä ilmestyisi. näin kirjoittaa hänen sisarensa, lähimaastosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107582
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293517Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352564Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?621364