mun tunteet sua kohtaan ei oo muutunut ajattelen sua vieläkin ja niitä ihania pitkiä katsetita mulla on ikävä koska pelkään sitä että sulla on toinen en ole uskaltanut vastaaa huutoosi kun en ole varma siitä mitä sä tunnet tai oikeestaan haluat minusta vai yritätkö taas valehdella mulle siitä että ei sulla ole ketään vaikka vaimo on mut rakastan sua edelleen ja se loukasi kun näin sut toisen naisen kanssa
yritin suhdetta toisen naisen kanssa mut siitä ei tullut mitään koska ajattelin sua sä merkitset mulle enemän kun kukaan muu nainen muut naiset on mulle kun ilmaa mutta suhun olen edeleen ihastunut mutta pelkää myös sua ja se johtuu täysin siitä että baarissa suutelit toista naista päätin lopettaa tämän tarinnan ja jätää sut kokonaan mut nyt tuntuu että en voi elää ilman sua koska rakastan oikeesti sua moni ihminen on ollut mulle ilmaa ja tulee olemaan en ole tuntenut aikasemmin tällästä tunnetta
http://www.youtube.com/watch?v=Rdug6q3559A
Sussulle
7
248
Vastaukset
- tuo
sama suoraan mulle jos vaikka suuteloisin sua sitten vaikka elämäni loppuun asti.....
- sussu....
irene vieläkö oot vireinen? sun karvarukkastas tahdon mä rapsuttaa.
- nyt ihan
varma että se sun nainen on naimisissa? Tai että sillä on joku toinen?
Kannattaa ottaa oikeasti selvää tosta, ettet nyt vaan väärien tietojen perusteella ja turhaan ois luopunut rakkaudesta...
Ja jos sä itsekin olet ollut muiden kanssa niin mistä se toinen voi tietää että rakastat? Sehän saattaa ajatella susta samoin kuin sä siitä... - !:D
KErro tuo sussulle yhtä pötköä, vois likka olla vähän hoomoilasena
- sussu.....
oikein et tässä nainen kaipailee toista naista?
- oikein ....
sussu..... kirjoitti:
naiselta naiselle meni tää viesti
- voi ziiisus...
sussu..... kirjoitti:
sentään... siis oikeesti mikä näitä kaikkia ihmisiä riivaa.. uskotteko te todella tähä höpölöpöhölynpölyyn???? et jokainen uskoo jonkun tietyn vastaavan itselleen??? huh... mikä vitun haaveilijoiden paskanjauhanta palsta... huoh... immeiset hankkikkee elämä... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754