Saako entinen VL naisia?

HäröJoona

Itse olen kovasti "helmien chicksien" perään, mutta tähän asti en ole kovin usein päässyt osalliseksi maailman iloista. Uskonsa kieltäneillä sisarillani ei samanlaisia ongelmia ole ollut, vaikka samassa tynnyrissä ollaankin kasvettu.

9

500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin..

..saa. Vain kolmen kirjaimen tähden: SAA.

• metaskeema

Joillakin on varmaan enemmän edellytksiä sellaiseen. Kuitenkin jos on ollut oikein kovan linjan uskovainen noudattaen SRK:n edistämiä kristillissiveellisiä elämäntapoja sangen tunnollisesti, voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin oppii vonkaamaan kuumia kissoja. Oppiminen ei ole edes varmaa. Siihen kannattaa kuitenkin satsata, jos haluaa nauttia seksistä ja ylipäätään parisuhteesta.

• HäröJoona

...ei samanlaisia ongelmia seurustelussa sen sijaan ole. Keskivertoa kokemattomampiahan hekin varmaan ovat uskonsa kieltäessään, mutta se ei naisen kohdalla ole välttämättä mikään ongelma.

• metaskeema
        HäröJoona kirjoitti:

...ei samanlaisia ongelmia seurustelussa sen sijaan ole. Keskivertoa kokemattomampiahan hekin varmaan ovat uskonsa kieltäessään, mutta se ei naisen kohdalla ole välttämättä mikään ongelma.

Naiset pärjäävät keskimäärin miehiä paremmin ilman seksiä ja saavatkin sitä halutessaan helpommin.

• Sisar tynnyristä
        metaskeema kirjoitti:

Naiset pärjäävät keskimäärin miehiä paremmin ilman seksiä ja saavatkin sitä halutessaan helpommin.

Se helposti saamamme seksi, jota te niin kadehditte, on tarjolla sellaisten miesten taholta, jotka eivät arvosta meitä ja joiden kanssa aito yhteys ei ole mahdollinen.

Heidän kanssaan kieltämättä saa seksuaalisia kokemuksia. Tuntee ainakin alkuun täyttäneensä jonkin aikuisen mitan siinä suhteessa. Sitten kun aika kuluu ja oma ymmärrys lisääntyy, tajuaa miten heikolla pohjalla tuollainen suhde on ollut. Minä olen hakenut tukipilaria menetettyjen vl-suhteiden tilalle. Vastapuoli on hakenut helppoa seksiä. Kummankaan odotukset eivät pidemmän päälle täyty. Käteen jää hämmennys ja häpeä. Kun riittävästi kuluu aikaa ja saa asioihin etäisyyttä, toivoo, että olisi voinut välttää koko jutun.

En tiedä, kumpi on loppujen lopuksi pahempaa: tunne omasta epänormaaliudesta kolmikymppisenä neitsyenä vaiko vastuuttomien rakkaussuhteiden jättämät haavat.

• jaa
        HäröJoona kirjoitti:

Ei se ole kiinni siitä oletko entinen vl vai et. Se on kiinni sinun itsetunnostasi ja siitä miten sinut olet oman taustasi kanssa.

"nainen, jonka mies on entinen vl"

• metaskeema
        Sisar tynnyristä kirjoitti:

Se helposti saamamme seksi, jota te niin kadehditte, on tarjolla sellaisten miesten taholta, jotka eivät arvosta meitä ja joiden kanssa aito yhteys ei ole mahdollinen.

Heidän kanssaan kieltämättä saa seksuaalisia kokemuksia. Tuntee ainakin alkuun täyttäneensä jonkin aikuisen mitan siinä suhteessa. Sitten kun aika kuluu ja oma ymmärrys lisääntyy, tajuaa miten heikolla pohjalla tuollainen suhde on ollut. Minä olen hakenut tukipilaria menetettyjen vl-suhteiden tilalle. Vastapuoli on hakenut helppoa seksiä. Kummankaan odotukset eivät pidemmän päälle täyty. Käteen jää hämmennys ja häpeä. Kun riittävästi kuluu aikaa ja saa asioihin etäisyyttä, toivoo, että olisi voinut välttää koko jutun.

En tiedä, kumpi on loppujen lopuksi pahempaa: tunne omasta epänormaaliudesta kolmikymppisenä neitsyenä vaiko vastuuttomien rakkaussuhteiden jättämät haavat.

Näyttäisi siltä, että naisilla on muita ongelmia seksittömyyden tilalla.

Luulenpa, että naiset voivat halutessaan harrastaa seksiä myös sellaisten miesten kanssa, jotka heitä arvostavat, jos vain sattuvat löytämään sellaisia miehiä.

Kyllä mieskin saa seksiä melko helposti, jos tyytyy maksulliseen seksiin ja rahaa riittää. Sellainen kuitenkin etoo hyvin monia. Ainakin minua.

• POikamies.. Jumalan armosta

Kyllähän asia on niin, että vl-taustaiset ovat kysyttyä tavaraa, koska jokainen on perus hyvän arvopohjan omaava. Elämän palikat on paljon vakaammalla perustalla mitä ateisti pellellä. Seksuaalisuus on aivan eri merkityksessä.

Vl- poikaa viedään ei vl- naisten piirissä kovasti. Harvoin näin luotettavaa kaveria on saatavilla, joka ei ryyppää ja muutoinkin raitis.

• cxcxcxc

Sanoisin että miehiä kokematon nainen kiinnostaa. Naista taas kokematon mies ei. Täten veeälliydestä eroava nainen saa seksiä hyvin helposti, mies ei yhtä helposti mutta kovasti yrittämällä kyllä:) Ja nyt puhun siis seksistä seksinä. Parisuhteissa mielestäni x-vl-miehetkin ovat kysyttyä tavaraa juuri terveiden arvojen, urheilullisuuden, vähäalkoholisuuden jne vuoksi. Tiedän että yleistän mutta noin niinkuin suurin piirtein. Lisäksi ainakin omalla kohdallani ihan jo erilainen tausta on saanut naiset kiinnostumaan siten että on päästy "jutun alkuun" kun muuten välttämättä ennestään tuntemattoman kanssa ei jutunjuurta edes olisi löytynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe