Onkos kukaan ollut nyt kyseisessä hotellissa?
Kysyisin onko siistiä hotelli ?
Kertokaan kokemuksia hotellista!!
Kiitos
Savoy Suites Dubai
14
1968
Vastaukset
- Tuik
Niin haluaisin tietää siisteidestä sen vuoksi että minulla on astma ja siellä kokolattiamatto! Niin että voiko joku vastata??
- siivoojasanni
Kyllä voidaan vastata mutta mitä apua siitä on, jos olet jo hotellin valinnut. Olisi kannattanut ensin varmistaa sopivaa huonetta kuin siisteyden perään täällä kysellä. Joka päivä toimii siivous mutta sitäkin on monenlaista. Kokolattiamatto ei ole puhdas eikä puhtaaksi tule hotellin imurilla.
- Tuik
siivoojasanni kirjoitti:
Kyllä voidaan vastata mutta mitä apua siitä on, jos olet jo hotellin valinnut. Olisi kannattanut ensin varmistaa sopivaa huonetta kuin siisteyden perään täällä kysellä. Joka päivä toimii siivous mutta sitäkin on monenlaista. Kokolattiamatto ei ole puhdas eikä puhtaaksi tule hotellin imurilla.
Pitää mua ihan idioottina !!!!
Saahan sitä kysellä ja lääkkeethän on sitä varten että pärjää!! Ja jos en vaihdan paikan päällä hotellia!!!!!!
Kyllä mä tiedän miten kokolattiamattoja hoidetaan mutta silmämääräisesti kyselinkin siisteyttä!!!
Näkyykö siistijöitä koko viikkona edes?
Kiitos tyhjästä!
ps. kysymyksen jälkeen sain tietää että hotellissa on niin sanottuja ALLERGIAHUONEITA joka meille on nyt varattu!! - hassuja puhut
Tuik kirjoitti:
Pitää mua ihan idioottina !!!!
Saahan sitä kysellä ja lääkkeethän on sitä varten että pärjää!! Ja jos en vaihdan paikan päällä hotellia!!!!!!
Kyllä mä tiedän miten kokolattiamattoja hoidetaan mutta silmämääräisesti kyselinkin siisteyttä!!!
Näkyykö siistijöitä koko viikkona edes?
Kiitos tyhjästä!
ps. kysymyksen jälkeen sain tietää että hotellissa on niin sanottuja ALLERGIAHUONEITA joka meille on nyt varattu!!Eihän toki idioottina pidetä. Täällä vain ihmetellään juttujasi: "Kyllä mä tiedän miten kokolattiamattoja hoidetaan mutta silmämääräisesti kyselinkin siisteyttä!!! Näkyykö siistijöitä koko viikkona edes? "
vastaus kysymykseesi: Silmämääräisesti hyvä siisteys ja siivooja käy JOKA PÄIVÄ.
Mutta sittenhän kaikki on hyvin, kun saat allergiahuoneen. - Irma
hassuja puhut kirjoitti:
Eihän toki idioottina pidetä. Täällä vain ihmetellään juttujasi: "Kyllä mä tiedän miten kokolattiamattoja hoidetaan mutta silmämääräisesti kyselinkin siisteyttä!!! Näkyykö siistijöitä koko viikkona edes? "
vastaus kysymykseesi: Silmämääräisesti hyvä siisteys ja siivooja käy JOKA PÄIVÄ.
Mutta sittenhän kaikki on hyvin, kun saat allergiahuoneen.Olin mieheni kanssa viime vuoden lopulla Dubaissa. Hotelli oli Savoy Park. Huoneessa oli laattalattia ja siisteydestä pidettiin kyllä huolta. Ainoa ongelma on ilmastointi jokapaikassa. Erityisesti taxissa, liikkeissä. Mieheni joutui ottamaan antibioottikuurin, kun istuimme taxissa pitkän tovin (johtuen liikenteestä) ja sai hengitysteihinsä ärsytystä. Minulla oli kortisonilääkitys koko ajan. Toivottavasti teillä loma sujuu hyvin.
- Savoy Park
Irma kirjoitti:
Olin mieheni kanssa viime vuoden lopulla Dubaissa. Hotelli oli Savoy Park. Huoneessa oli laattalattia ja siisteydestä pidettiin kyllä huolta. Ainoa ongelma on ilmastointi jokapaikassa. Erityisesti taxissa, liikkeissä. Mieheni joutui ottamaan antibioottikuurin, kun istuimme taxissa pitkän tovin (johtuen liikenteestä) ja sai hengitysteihinsä ärsytystä. Minulla oli kortisonilääkitys koko ajan. Toivottavasti teillä loma sujuu hyvin.
Miksi ihan eri hotellista kerrot???
- savolaiset
Savoy Park kirjoitti:
Miksi ihan eri hotellista kerrot???
Sana on vapaa....moni suomalainen - mukaanlukien matkatoimisto - sekoittaa nämä kaksi hotellia. Samanlaisia ne ovat, joten so what.
- Tuik
savolaiset kirjoitti:
Sana on vapaa....moni suomalainen - mukaanlukien matkatoimisto - sekoittaa nämä kaksi hotellia. Samanlaisia ne ovat, joten so what.
vastauksesta!
Mä otan kortisonikuurin joka tapauksessa mukaan varoiksi jonka voin aloittaa tarvittaessa :)
Olen kuullut että ilmastointi on riesa takseissakin... Hieno juttu sinäänsä mutta huono osittain.
Olisin voinut vaihtaa savoy park:n mutta en halunnut...
On yleistä että kokolattiamatto on ulkomailla miltein joka paikassa... mutta oli kiva kuulla että yleisilme on siisti en mä sinne lattialle ole makaamaan menossakaan joten enköhän pärjää
!! - kehiiiiiiin
Tuik kirjoitti:
vastauksesta!
Mä otan kortisonikuurin joka tapauksessa mukaan varoiksi jonka voin aloittaa tarvittaessa :)
Olen kuullut että ilmastointi on riesa takseissakin... Hieno juttu sinäänsä mutta huono osittain.
Olisin voinut vaihtaa savoy park:n mutta en halunnut...
On yleistä että kokolattiamatto on ulkomailla miltein joka paikassa... mutta oli kiva kuulla että yleisilme on siisti en mä sinne lattialle ole makaamaan menossakaan joten enköhän pärjää
!!Kas kun et laita koko sairaskertomustasi näytille, kenellekään ei kuuluu otatko lääkekuurin tai ei.
Ilmastointiin törmäät jo koneessa.
Kokolattiamatto ei ainakaan Dubaissa ole yleistä, ehkä "Deiran rupusimmissa" hotelleissa. Minä olen ollut Dubaissa 10 eri hotellissa/huoneistohotellissa ja niissä kaikissa on ollut laattalattia (kivilaatta). - Tuik
kehiiiiiiin kirjoitti:
Kas kun et laita koko sairaskertomustasi näytille, kenellekään ei kuuluu otatko lääkekuurin tai ei.
Ilmastointiin törmäät jo koneessa.
Kokolattiamatto ei ainakaan Dubaissa ole yleistä, ehkä "Deiran rupusimmissa" hotelleissa. Minä olen ollut Dubaissa 10 eri hotellissa/huoneistohotellissa ja niissä kaikissa on ollut laattalattia (kivilaatta).
pillerit
kehiiiiiiin 19.2.2009 klo 20.12
Kas kun et laita koko sairaskertomustasi näytille, kenellekään ei kuuluu otatko lääkekuurin tai ei. Ilmastointiin törmäät jo koneessa. Kokolattiamatto ei ainakaan Dubaissa ole yleistä, ehkä "Deiran rupusimmissa" hotelleissa. Minä olen ollut Dubaissa 10 eri hotellissa/huoneistohotellissa ja niissä kaikissa on ollut laattalattia (kivilaatta).
IDIOOTTI ! - poistettavaksi
Tuik kirjoitti:
pillerit
kehiiiiiiin 19.2.2009 klo 20.12
Kas kun et laita koko sairaskertomustasi näytille, kenellekään ei kuuluu otatko lääkekuurin tai ei. Ilmastointiin törmäät jo koneessa. Kokolattiamatto ei ainakaan Dubaissa ole yleistä, ehkä "Deiran rupusimmissa" hotelleissa. Minä olen ollut Dubaissa 10 eri hotellissa/huoneistohotellissa ja niissä kaikissa on ollut laattalattia (kivilaatta).
IDIOOTTI !Valvoja: pyydän poistamaan "Tuik" aiemmin "Tuikku" nimimerkillä kirjoittajan viestit, koska hän haukkuu palstoilla muita idiooteiksi!
- Tuik
poistettavaksi kirjoitti:
Valvoja: pyydän poistamaan "Tuik" aiemmin "Tuikku" nimimerkillä kirjoittajan viestit, koska hän haukkuu palstoilla muita idiooteiksi!
Taitaa sulla olla??
Eli mun pitää kuunnella kaiken maailmasta kakkaa mutta en saa toisia sanoa idiooteiksi??
Joopa joo !
Kirjoituksiani ei tarvitse lukea Saatika kommentoida!
Eiköhän täällä on pari muutakin joiden asenteessa on korjattavaa?????
PYYDÄN ANTEEKSI
no niin tuliko parempi mieli?
- millanen oli
Joko olit reissussa? Miten oli siivouksen laita hotellissa ja kerrothan muutenkin kokemuksesi Dubaista.
- Tuik
Meidän perhe ja minä pidimme kohteesta :) Huoneistohotelli oli siisti ja hyvää palvelua sai! Henkilökunta ystävällistä ja selkeesti pitivät lapsista.
Huoneet olivat tosi siistit ja mitään valittamista ei ole. Voisit mennä uudelleen samaan paikkaan ja varmaankin menen mutta en samaan hotelliin. Mutta Bur dubain alueelle kylläkin. lapsen kanssa pääsi hyvin kulkemaan kävelykatuja on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780