Killzone 2 ONNEA ps3 omistajat!

galhgsdljagslj

Olen katsonut netistä killzone 2 demon, ja siitä huomaa että se on ihan erilainen kuin muut FPS pelit. Siinä olet mukana sodassa, kaiken kaaoksen keskellä, eikä kaikki ole sinusta kiinni. Normipeleissä omat ampuvat vain tunnelman luomiseksi, muuten kaikki pelaajasta kiinni. Killzone 2 on mahtava. Harmi vaan, kun en itse voi mitenkään pelata sitä. Kenelläkään kaverilla ei ole PS3:a. Omistan xboxin, ja neljällä muulla on xbox ja lopuilla PC. En voi siis mitenkään pelata tuota mahtipeliä. Onneksi olkoon teille Ps3 omistajille :)
Toivottavasti boxillekkin tulisi jotain vastaavaa :(

13

551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu joo

Mene töihin niin voit ostaa itsellesi ja kavereillesikin Ps3;n,älä tyydy sekunda tuotteisiin.

• s/a/k/u

jonkin näköinen kohokohta ja kuhan nyt kauppoihin ilmestyy, niin pitää se käydä noutamassa. Tulee kyllä tässä kevään aikana muitakin hyviä pelejä joita on odotettu. Resident Evil 5. Red Faction: Guerilla. Silent hill 5: Home Coming ja F.E.A.R. 2: Project Origin. Nuo pelit myös menee hankintaan.

• zsöjhdsklöjhö

olen 16 vuotta vanha niin en paljoa töissä käy..
        kesätöitä ei lasketa

• vähän väliä??
        zsöjhdsklöjhö kirjoitti:

olen 16 vuotta vanha niin en paljoa töissä käy..
        kesätöitä ei lasketa

ja pelihän on k-18 joten voit säästellä parin kesän palkat ja ostaa sitten täysi-ikäisenä pleikan ja tämän HUIIIIPPU pelin.

• ökjhfökahkjö
        vähän väliä?? kirjoitti:

ja pelihän on k-18 joten voit säästellä parin kesän palkat ja ostaa sitten täysi-ikäisenä pleikan ja tämän HUIIIIPPU pelin.

ikärajoista piittaa? pelailin jo 8 vuotiaana k16 pelejä... niin silloin kaikki tekivätkin..

• JCS
        ökjhfökahkjö kirjoitti:

ikärajoista piittaa? pelailin jo 8 vuotiaana k16 pelejä... niin silloin kaikki tekivätkin..

Jos peli kauppa myy esim k-18 pelin alaikäselle tulee kaupalle hyvin roima sakko jos siitä saa kuluttajan virasto tietää.

• JCS

Tää on se fiilis joka tuli viimeks ku mgs 4 julkastiin, moraalinen voitto PS3:selle ! woot for Killzone 2!

Pelasin demon kaks päivää sit läpi ja uskomattoman siisti oli

• analfantasy

koko peli!

• säljdbfsklöjbh

Omistan xboxin, mutta pyydän, että et nolaisi xboxin omistajia tyhmyydelläsi, koska jotkut ajattelevat että kaikki olisivat yhtä tyhmiä. Jos ei sinulla ole varaa ps3, niin säästä, äläkä yritä vakuuttaa itsellesi että blu-ray:n omistama, tehokkaampi ja luotettavempi konsoli olisi huonompi. Kiitos. Kyse on VAIN ELEKTRONISISTA LAITTEISTA!!

• JCS
        säljdbfsklöjbh kirjoitti:

Omistan xboxin, mutta pyydän, että et nolaisi xboxin omistajia tyhmyydelläsi, koska jotkut ajattelevat että kaikki olisivat yhtä tyhmiä. Jos ei sinulla ole varaa ps3, niin säästä, äläkä yritä vakuuttaa itsellesi että blu-ray:n omistama, tehokkaampi ja luotettavempi konsoli olisi huonompi. Kiitos. Kyse on VAIN ELEKTRONISISTA LAITTEISTA!!

Ei muuta voi sanoa, kerrankin joku viisas Xboxin omistaja

• Boxi

Onneksi xboxille on parempia pelejä, kuten halo 3 ja gear of war 2. Tottahan se on että esim. halossa kaikki on sinusta kiinni,Halossa se kuuluu pelin juoneen, mutta omista on monesti paljon apua. Esim: Kun ajat halossa wathogilla, niin omasi ampuvat sen turretilla todella tarkasti. Jos haluat pelata FPS peliä missä kaikki ei ole sinusta kiinni, osta syksyllä julkaistava Halo 3 ODST, Jossa soditaan ryhmänä tavallisilla ODST sotilailla Master Chiefin sijaan.

• täältä loinen

markkinointi ja mainonta ovat kiellettyjä.

• ankka2020

gears of war 2 halo wars..molemmat kyllä niin surkeita. Jep omistan PS3, koska se on paras mielestäni. Joku muu saattaa olla sitä mieltä, että XO on paras. Se on mielipiteesi tämä on minun. Killzone 2 voittaa noi boxin pelit 10-0 hehe menikö box rikki ahahahhhhhhhhhhhh se menee rikki about viikon pelailiun jälkee ps3 ei voi mennä rikki jos menee takuut korvaa boxia ei korvaa kun oot modannu lolol?? hahaa owned

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä