vuotaako räkä nenästä jos ostan hondan ja meen ajelee sillä.entä tarviinko vaippoja kun olen hondakuskien pyllypoikana.saako hinttimaineen kun hondalla ajelen kaverini håkanin istuessa kyydissä.
räkänokat hondalla ajaa
10
1582
Vastaukset
- jee jee jee
Nokka Räässä Pärta Jäässä, kun Hondalla ajelee ,kyllä näin on ,mutta vaippoja tarvii vaan Vaimo! Ei tule juuri kyytiin näin talvella,muuten kyllä! Nuo toiset kysymykset taitavat kuuluakin sitten jo toiselle palstalle,tietänet mille?
- Hilma--Simppeli
koita ny päättää oliko se surkein pyörä Honda, Kawa vai suitsa.
Vai onko niin ettei ikä vielä riitä MOOTTORIPYÖRÄÄN ja sen takia käyt eri foorumeissa pillittämässä.
lainauksia:"
hajosikosukisuki
Kirjoittanut: paska kone 9.2.2009 klo 00.06
älkää ostako suzukia.koneet ei kestä kuin hondalla.eli honda se olla pitää "
"mistä tulee nimi hajosikokawasaki
Kirjoittanut: urpojen pyörä 9.2.2009 klo 00.03"
"yäkämähä
Kirjoittanut: Nimetön 9.2.2009 klo 00.12
kyllä v-maxilla ajaa vaan homot.honda on paras " - Hundi
Hondilla ajaa sellaiset peräkammarin vässykät, heille Honda käy hyvin, koska siitä puuttuu luonne ja karisma.
- !!!
Painu sinä hevonkuuseen, senkin tyhmä aasi!!!
- minä tulenkin
!!! kirjoitti:
Painu sinä hevonkuuseen, senkin tyhmä aasi!!!
painamasta sun mutsiis
- joopa joo
Oletko katsonut peiliin tai edes löytänyt itseesi.kannattaa ensin ottaa yhteen oman kadun päiväkerhoon ja katsoa löytyykö vastus vai vastaus sieltä.?????
- Ja vaihda vaippa
Kyllä sinulle koulussa opetetaan,isojen kirjainten käyttöä.
Sitten kun kouluun pääset. - että...
edes Hondan hankkiminen ei paranna homouttasi. Aika tasasesti ne kulkee, että pidätysvaikeuksiin saattaa tuoda helpotusta, jos ei sitten ole myöhäistä..mutta kai sen ainakin jollain leikkauksella saa korjattua..tuon jälkimmäisen vian siis. Räkä saattaa vuotaa, jos ajaa tähän vuoden aikaan ja vielä sellaisissa vauhdeissa, mihin Hondalla helposti yltää, eli siis yli 250 km/h.
- Honda4Eva
missä näitä kasvaa... =)
- joopa joo
Et taida ajaa millään vaan sua ajetaan mennen tullen,enkä viitsi kertoa minne sillä itse sen paremmin tiedät.Ps onko arkana ??????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760