Eli siis kuinkakohan turvallista on liikkua yksin keskellä päivää Playa Del Inglesissä kännykkä ja lompakko mukana?
Varkaat Playa Del Inglesissä
6
1427
Vastaukset
- montakokertaatätäkysellään
Turvallisempaa kuin Hellsingissä nykyään.
Tietysti jos se lompsa roikkuu puoliksi perstaskusta, niin siitä pääsee eroon missä päin maailmaa hyvänsä. - Ohjeistamispäällikkö
Tosi vaarallista - parempi kun jätät rahapusiin ja kännykän Suomeen ennen lähtösi.
Itse käännän jo Helsinki-Vantaan lentoasemalla kaikki taskut nurin, että rosvot näkevät, ettei ole mitään nyysittävää.- on paljon
kannattaa jäädä kotiin ja sohvalle makaamaan niin ei ehkä heti ryöstetä
- humoristiko?
veivät mun luottokortin.joko ilmoitit poliisille ja luottoyhtiöön.en se käyttää sitä paljon vähemmän kun vaimoni.
- on........
ON TAALLA JA ON SUOMESSAKIN,MINULTA VIETIIN
PC HUONEESTA JA JONKIN VERRAN RAHAA,KUN OLIN KYLILLA 20-24.00 VALILLA,VUOKRAAN YKSITYISELTA EIKA OO SEFETI BOXII,ET KYLL KANNATAIS PYSYY SIINA KOTI SOFFALLA,KUTEN YKS KIRJOTTAJA NEUVOI
- muijaton
mutta ehdin löytää uuden ennen loman loppua ja toin sen suomeen. Kouluttamisessa menee varmaan pari-kolme vuotta A:sta alkaen. sitten sen voi palauttaa Plays Inglesiin ja vaihtaa tuoreempaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760