Delta-myyjät

ahkerana!

Aina, kun joku kertoo Kiasta jotain positiivista, kyseessä on Delta-myyjä.
Kaikki negatiivinen on omakohtaista, koettua faktaa.

16

769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieltä....

Ihan täysin lapsellista ja läpinäkyvää tämä Deltamyyjien touhu tällä palstalla, onneksi on meitäkin jotka tiedämme ihan oikeasti asioista.

• Hupsista..

Kenenkähän autoliikkeen myyjä Tietää enemmän?Ja mitäköhän tarkoittaa Tiedoilla?

• -aUtOtOn-

aika ahkera/aamuvirkku kun klo 06,50 olet tällä valistamassa meitä noin tärkeästä asiasta,jäi vaan epäselväksi että oliko tuo nyt sitte positiivinen vai negatiivinen asia?

• sitä ihan

itseksesi.

• rosenttirepe

No en taatusti ole Deltalainen, käynyt olen ko liikkeessä. Kaikenlaisia ropposia on mulla eläkeikään ehtineellä jo ollut on tojotaa mazdaa volkkaria ym kulutettu ja kyllä Kia on ihan hyvä kulkine ainakin noihin yllämainittuihin verrattuna.
      Palataan laatun parin vuoden kuluttua kun on koslasta enempi kokemusta.

• ahkerana!

Aina, kun kirjoitan tänne, yritän keksiä jotain negatiivista fiktiota.

• Deltan myyjä

Kun on henkisesti köyhä Deltan myyjä ei voi muuta kuin varastaa muiden nikit ja kirjoitella typeryyksiä.

• Deltan solvaaja
        Deltan myyjä kirjoitti:

Kun on henkisesti köyhä Deltan myyjä ei voi muuta kuin varastaa muiden nikit ja kirjoitella typeryyksiä.

henkisesti rikas,kateellinen muumerkkiläinen ei tarvitse varastaa muitten nikkejä kirjoittaakseen tänne typeryyksiä 06.50 lähtien aamulla ja vastata sitten itse niihin omiin typeryyksiinsä

• Deltan myyjä
        Deltan solvaaja kirjoitti:

henkisesti rikas,kateellinen muumerkkiläinen ei tarvitse varastaa muitten nikkejä kirjoittaakseen tänne typeryyksiä 06.50 lähtien aamulla ja vastata sitten itse niihin omiin typeryyksiinsä

En ole täällä käynyt kolmeen päivään. Nyt kun tulin vilkaisemaan niin sinä jatkat samaa typerää muiden nikkien varastamista kuin ennenkin. Saatko erikseen palkan siitä vai kuuluuko se Deltassa myyjän työhön.

• Deltan myyjä
        Deltan myyjä kirjoitti:

Unohtakaa äskeinen viestini, minulla on vain huono päivä, sitä paitsi kasvokkain olen varsinainen myötäilijä. Anteeksi!

• ratkaa
        Deltan myyjä kirjoitti:

Unohtakaa äskeinen viestini, minulla on vain huono päivä, sitä paitsi kasvokkain olen varsinainen myötäilijä. Anteeksi!

jatkaa Deltan idiootti

• samaapa samaa
        ratkaa kirjoitti:

jatkaa Deltan idiootti

Oletko murkkuikäinen noin tohkeissasi vai etkö osaa edes oikeinkirjoitusta.

• ratkaa
        ratkaa kirjoitti:

jatkaa Deltan idiootti

Piti vielä lisätä että minulla on vaipat.

• tuoksahtikin
        ratkaa kirjoitti:

Piti vielä lisätä että minulla on vaipat.

Kunpa mutsis muistaisi vaihtaa edes kerran viikossa, ettei noin ahdistaisi.

• ceediiiiii

Tojo-myyjä.

• on aikaa

Järkeä taas tuntuu olevan huomattavasti vähemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      155
      11938
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      149
      5430
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      43
      4477
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3632
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2738
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1646
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      361
      1601
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      102
      1506
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1451
    Aihe