Aina, kun joku kertoo Kiasta jotain positiivista, kyseessä on Delta-myyjä.
Kaikki negatiivinen on omakohtaista, koettua faktaa.
Delta-myyjät
16
769
Vastaukset
- mieltä....
Ihan täysin lapsellista ja läpinäkyvää tämä Deltamyyjien touhu tällä palstalla, onneksi on meitäkin jotka tiedämme ihan oikeasti asioista.
- Hupsista..
Kenenkähän autoliikkeen myyjä Tietää enemmän?Ja mitäköhän tarkoittaa Tiedoilla?
- -aUtOtOn-
aika ahkera/aamuvirkku kun klo 06,50 olet tällä valistamassa meitä noin tärkeästä asiasta,jäi vaan epäselväksi että oliko tuo nyt sitte positiivinen vai negatiivinen asia?
- sitä ihan
itseksesi.
- rosenttirepe
No en taatusti ole Deltalainen, käynyt olen ko liikkeessä. Kaikenlaisia ropposia on mulla eläkeikään ehtineellä jo ollut on tojotaa mazdaa volkkaria ym kulutettu ja kyllä Kia on ihan hyvä kulkine ainakin noihin yllämainittuihin verrattuna.
Palataan laatun parin vuoden kuluttua kun on koslasta enempi kokemusta. - ahkerana!
Aina, kun kirjoitan tänne, yritän keksiä jotain negatiivista fiktiota.
- Deltan myyjä
Kun on henkisesti köyhä Deltan myyjä ei voi muuta kuin varastaa muiden nikit ja kirjoitella typeryyksiä.
- Deltan solvaaja
Deltan myyjä kirjoitti:
Kun on henkisesti köyhä Deltan myyjä ei voi muuta kuin varastaa muiden nikit ja kirjoitella typeryyksiä.
henkisesti rikas,kateellinen muumerkkiläinen ei tarvitse varastaa muitten nikkejä kirjoittaakseen tänne typeryyksiä 06.50 lähtien aamulla ja vastata sitten itse niihin omiin typeryyksiinsä
- Deltan myyjä
Deltan solvaaja kirjoitti:
henkisesti rikas,kateellinen muumerkkiläinen ei tarvitse varastaa muitten nikkejä kirjoittaakseen tänne typeryyksiä 06.50 lähtien aamulla ja vastata sitten itse niihin omiin typeryyksiinsä
En ole täällä käynyt kolmeen päivään. Nyt kun tulin vilkaisemaan niin sinä jatkat samaa typerää muiden nikkien varastamista kuin ennenkin. Saatko erikseen palkan siitä vai kuuluuko se Deltassa myyjän työhön.
- Deltan myyjä
Deltan myyjä kirjoitti:
Unohtakaa äskeinen viestini, minulla on vain huono päivä, sitä paitsi kasvokkain olen varsinainen myötäilijä. Anteeksi!
- ratkaa
Deltan myyjä kirjoitti:
Unohtakaa äskeinen viestini, minulla on vain huono päivä, sitä paitsi kasvokkain olen varsinainen myötäilijä. Anteeksi!
jatkaa Deltan idiootti
- samaapa samaa
ratkaa kirjoitti:
jatkaa Deltan idiootti
Oletko murkkuikäinen noin tohkeissasi vai etkö osaa edes oikeinkirjoitusta.
- ratkaa
ratkaa kirjoitti:
jatkaa Deltan idiootti
Piti vielä lisätä että minulla on vaipat.
- tuoksahtikin
ratkaa kirjoitti:
Piti vielä lisätä että minulla on vaipat.
Kunpa mutsis muistaisi vaihtaa edes kerran viikossa, ettei noin ahdistaisi.
- ceediiiiii
Tojo-myyjä.
- on aikaa
Järkeä taas tuntuu olevan huomattavasti vähemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511938
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1495430Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434477Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392738Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361451