maailman ihanin kalanainen

vaikka?

tutustuin vajaa 2v sitten aitoon,luonnolliseen, tunteelliseen,lämpimään,iloiseen,rehelliseen,luotettavaan,taiteelliseen,hellyyden kipeään 38v kala naiseen.
itse olen 44v mies samoja asioita on mielestäni minussakin vaikka en ole taiteelinen ja en pysty olemaan niin luonnollinen vaikka pystyn avoimesti puhumaan(hän ei)hän on ollut aina yksin ja minullakin ollut vain hajanaisia suhteita.

ongelma on meidän suhteessa se kun sisar ja veli asuvat lähellä ja hän on ollut yksin niin hänen kotinsa on tavallaan yhteinen ja muutenkin hän huolehtii järjestää oman elämänsä heidän elämänsä mukaan ja käytännössä hänen sisarensa ratkaisee milloin me tapaamme(käsitän normaalin sisarsuhteen en ole heille mustasukkanen)sisarukset ovat muuten mukavia.

voiko kalan hoivaamis vietti mennä näin pikälle että hän oman elämän kustnnuksella hoivaa muita.
olen kyllä puhunut hänelle suoraan tästä vaikka tämä on hänelle arka asia ja kun on huono tuomaan tunteita esille.

oltiin erossakin vähän aikaa mutta jatketaan ja seurustellaan silloin kun meille aikaa jää.

hän on minulle maailman ihanin nainen ja tiedän että minä merkitsen hänelle todella paljon mutta hän ei voi luonnollen ja menneisyydelle mitään.

olisin kiitollinen kommenteista sillä uskon että jos ero tulee niin jotain aitoa jota sanat ei riitä kertomaan jää uupumaan molempien elämästä loppuelämäksi.

5

1099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös Kalat

      horoskooppimerkiltäsi? En näe syytä ottaa pesäeroa hänestä, mutta hänen pitää ryhdistäytyä sen verran, että ottaa enemmän aikaa teidän parisuhteellenne. Kala on liian heikkotahtoinen, varsinkin jos suku painostaa voimakkaasti. Jos toisianne rakastatte, menkää naimisiin ja muuttakaa yhteen asumaan. Vaimo voi kohdistaa hoivaamisviettiään sitten mieheensä.

      • aloittaja

        itse olen härkä
        siitä naimisiin menosta tyttöystävä on ollut kauan yksin ja hän tarvitsee aikaa että uskaltaa luottaa minuun(ehkä siksi ollut yksin että huono itsetnto?) ja itsekkään ei ole kiire vaikka hän on elämäni nainen.

        ennen en kiinnittänyt horoskooppeihin mitään huomiota mutta nyt niiden kautta olen oppinut ymmärtämään tyttöystäväni luonnetta ja yllättävää ehkä muidenkin.


      • totta, että
        aloittaja kirjoitti:

        itse olen härkä
        siitä naimisiin menosta tyttöystävä on ollut kauan yksin ja hän tarvitsee aikaa että uskaltaa luottaa minuun(ehkä siksi ollut yksin että huono itsetnto?) ja itsekkään ei ole kiire vaikka hän on elämäni nainen.

        ennen en kiinnittänyt horoskooppeihin mitään huomiota mutta nyt niiden kautta olen oppinut ymmärtämään tyttöystäväni luonnetta ja yllättävää ehkä muidenkin.

        kalat tarvitsee aikaa. Hän on herkkä, arka ja varovainen ja aistii ympäristöään myös ns. "rivien välistä". Hänet on helppo lytätä ja hän loukkaantuu helposti. Itsetuntoa voi nostaa rohkaisemalla ja kannustamalla häntä ja hänen hyviä puoliaan. Kalat tarvitsee rinnalleen ihmisen, johon voi luottaa ja jonka jalat ovat tukevasti maan kamaralla. Härkä sopii oivallisesti, hän on hyvä tuki ja turva. Kun Kalan luottamuksen voittaa, parempaa, uskollisempaa ja rehellisempää kumppania tuskin löytää. Onnea matkaan!


    • Spice79

      "voiko kalan hoivaamis vietti mennä näin pikälle että hän oman elämän kustnnuksella hoivaa muita."

      Vastaus on valitettavasti, että kyllä voi! Kaloilla on taipumusta ryhtyä marttyyreiksi, koska uhrautuminen muiden puolesta on kalojen tapa osoittaa rakkautta. Valitettavasti kalat kuitenkin usein antaa enemmän kuin itse saa. =(

      Olipa horoskooppi mikä tahansa, se vaatii tietoista yrittämistä muuttaa tapojaan jos on herkkä eikä uskalla pitää puoliaan. Terve itsekkyys on taito, jota kaikki eivät osaa luonnostaan, vaan se pitää opetella. Helpoin tapa on kenties vedota kalat naisen tunteisiin ja pyytää häntä huomiomaan teidän suhdettanne enemmän. Kalat ovat myös hyviä kuuntelemaan ja asiat menevät perille kun puhut avoimesti. Se on hyvä että olet puhunut rakkaallesi asioista suoraan. Epävarminkin kala oppii, kun on hyvä esimerkki. :)

      • aloittaja

        "Valitettavasti kalat kuitenkin usein antaa enemmän kuin itse saa"

        osuit naulan kantaan sillä myös parissa tutussa tuntemassani kalassa on että he antavat paljon ja elävät liikaa toiselle ja tuntuu että tämä minun tyttökaverini ei osaa ottaa vastaan aitoa välittämistä ja että hänenkin puolesta tehdään jotain hyvää johtuuko sitten siitä että hän on
        aina ollut se joka tekee toisten eteen paljon ja saanut vähän.

        itse olen liiankin suorapuheinen ja sanon jos joku vaivaa mieltäni mutta tyttökaverini on tosi vaikea sanoa nekatiivistä muista eikä minustakaan vaikka ollaan läheisiä.
        itsekkin menee jollain tavalla araksi puheissa kun pelkää että loukkaa tiettämättään toista.
        tämä on minulle vaikea asia mikä neuvoksi??.

        olen vasta tutustunut horoskooppeihin ja oppinut
        omasta ja muiden luonteesta paljon ja ehkä ymmärtämään muita paremmin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe