Fort Lauderdale

lomalainen

Tervehdys Lauderdalessa käyneet.
Onko auton vuokraus Lauderdalessa paljonkin kalliimpaa kuin matkatoimiston kautta (300€/2vko.)? Ei huvittaisi lähteä taksilla hakemaan West Palm Beach-lentokentältä autoa ja palauttamaan sitä sinne.
Onko kellään kokemuksia kalastusretkistä?

6

1010

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sami

Mikset katsoisi autovuokraamojen nettisivuilta, mitä haluamasi kokoisen auton vuokraus maksaa haluamanasi ajankohtana Fort Lauderdalessa? Esim. www.alamo.com, www.hertz.com, www.avis.com jne....
      Harvemmin vuokra-autoa kannattaa lähteä taksilla naapurikaupungista hakemaan.

• SFO

-Olen itse vuokrannut auton Suomesta ei matkatoimistosta vaan suoraan ALAMO Suomen edustajalta viikko Compact class maksaa 220 taalaa
      ja on kaikki vakuutukset ja verot mukana siihen hintaan.

Netissä olevat rentcar on ilman vakuutusta ja veroa jotka sitten nostaa puolella hintaa.

Hertz Suomen edustaja ei edes vuokraa autoa jenkkeihin vaan sanoo että heillä on matkatoimistojen kanssa sopimukset vuokratkaa sieltä ja sitten matkatoimisto vetää omat provikat välistä..Soitin kerran Suomen HERTZille.

ALAMOn suomen edustajan numero on 09-61220215
      ne ainakin myy voucheria jenkkeihin jossa verot ja vakuutukset jo valmiina.

Lentokentillä vuokraaminen on kaikkein kallein muoto mutta mielestäni edullisin ja vaivattomin on ostaa Suomesta lähtiessään VOUCHER jolla noutaa sitten auton lentokentän rentcar varastosta..

PS: Muuten mistä saa tuon 300 taalaa viikko auton
      West Palm Beachistä siinä on pakko olla joku sadan päivämailin kilometriraja ja sen jälkeen sitten maksaakin mailit tai oltava vakuutus vaan pelkkä liability ettei ole täysvakuutusta silloin jos jotain sattuu niin oma visa vinkuu sitten ESIM: ketjukolari TURNPIKEllä ja itse syyllinen..
      tai Kuubalaiset pätkäisee auton renkaat Miamissa jos ei vie koko autoa silloinkin oma VISA vinkuu.

siksi jenkeissä aina täysvakuutus rentcarille ei kannata pelleillä onnensa kanssa ja parempi ottaa se jo Suomesta autolle.

Yleensäkin kannattaa varmistaa auton vuokrauksessa onko vapaat mailit ja varkausvakuutus ja täysvakuutus että jos ajaa KEY WESTin sillalta mereen niin ei tarvii itse maksaa autoa..

• lomalainen

Homma hoidossa. Antoivat aluksi väärää informaatiota matkatoimistosta. Auto järjestyy Lauderdalesta.
        Hinnat olivat muuten oikein 300 €/2 vko. matkatoimistonkautta sisältäen rajoittamaton kilometrimäärän,
        CDW-vakuutus (Collision Damage Waiver), EP-vakuutus (Extended Protection), verot, kolme lisäkuljettajaa ja tankillinen polttoainetta.
        Näillä varmaankin pärjäilee.

• Garlos
        lomalainen kirjoitti:

Homma hoidossa. Antoivat aluksi väärää informaatiota matkatoimistosta. Auto järjestyy Lauderdalesta.
        Hinnat olivat muuten oikein 300 €/2 vko. matkatoimistonkautta sisältäen rajoittamaton kilometrimäärän,
        CDW-vakuutus (Collision Damage Waiver), EP-vakuutus (Extended Protection), verot, kolme lisäkuljettajaa ja tankillinen polttoainetta.
        Näillä varmaankin pärjäilee.

Mistä vuokraamosta tuohon hintaan auton saa? On todella edullinen. Itse maksoin suurinpiirtein saman verran viikosta, tosin pari vuotta sitten, Miamissa. Silloinkin vertailin hintoja rauhassa ja valitsin edullisimman... Auto oli muistaakseni kolmanneksi pienimmän luokan auto, Mazda Protage (323).

• Garlos

Onko Hertz muuttanut käytäntöjään? Pari vuotta sitten vuokrasin Hertziltä auton Floridaan ja hoidin homman kyllä ihan täällä Suomessa paikallisen edustajan kanssa...ei ollut edes puhetta mistään matkatoimistosta.

• SFO
        Garlos kirjoitti:

Onko Hertz muuttanut käytäntöjään? Pari vuotta sitten vuokrasin Hertziltä auton Floridaan ja hoidin homman kyllä ihan täällä Suomessa paikallisen edustajan kanssa...ei ollut edes puhetta mistään matkatoimistosta.

Nyt on kylla muuttanut HERTZ ja Avis Suomessa systeemiä eikä niiden hinnoilla edes kannata vuokrata voithan aina soittaa niille ja kysyä..
        sanovat että matkatoimistosta hoitaa heidän vuokraukset niin sanoivat mulle.

Parhaimman tarjouksen sain ALAMO Helsinki
        Vuokrasin heiltä Compact Class 205 Eeroa viikko kävin noutamassa ALAMO:lta Ratakadulta Voucherin Floridaan ja siihen hintaan on STATE TAX,AIRPORT FEE, CDW/EP eli saan vetää Alamon auton seinään enkä maksa mitään mällistä koska on täysvakuutus jota ilman ei kannata ulkolaisen jenkeissä ajaa sillä ulkolainen on parhain syyllinen kolareissa.

Eli neuvo jos vuokraat jenkeissä auton kysy CDW/EP
        LIABILITYN lisäksi ja TAX

Parempi vuokrata auto jo Suomessa sillä Jenkkivuokraamot antaa erikoishinnat Eurooppaan kuin USAaan tietenkin voi paikan päällä USAssa vuokrata mutta vapaat mailit mukaan ja vakuutukset Tax OK samaan hintaan.

CDW-Collision Damage Waiver-
        EP-Extended Protection-
        Third Party liability -vastaa normaalia liikennevakuutusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe