Sovituskopissa

Ei ostopakkoa

Luettuani tuon Siwan-täti jutun, ajattelin minäkin kertoa tapauksen, joka sattui minulle viimekesänä.
Olin ostoksilla erään pikku kaupungin Seppälän vaateliikkeessä, heillä on kaikki osastot samassa tasossa ja kahdella seinustalla oli sovituskopit. Liikkeessä oli vain muutama asiakas, ja yksi heistä, uhkea tummatukkainen nainen kiinnitti huomioni erityisesti. Hänellä oli erittäin vartalonmyötäiset strech-housut, joiden takasauma meni syvälle persvakoon. Huomaamattani juutuin tuijottamaan noita lumovia pakaroita, kun nainen pyörähti yllättäin kasvokkain minun kanssani. Huomasin jääneni kiinni ja punastuin tahtomattani, nainen huomasi punastumiseni ja hymyili veikeästi. Nappasin housutangosta parit housut jä lähdin ripeästi sovituskopeille päin, valitsin laitimmaisen kopin ja menin välittömästi sisään, siellä näet oli sellaiset ovelliset lukittavat sovituskopit. Olin juuri saanut omat päälyhousuni pois, kun kopin ovi aukesi, olin näet äskeisen nolon tilanteen johdosta unohtanut lukita oven. Oven raosta kurkisti sen samaisen naisen hymyilevät kasvot ja hän kuiskasi mulle "Hei, mä huomasin kuika sä katselit mua, saanko tulla sisään". "Joo, tuu vaan sanoin häkeltyneenä". Sen ihmeempiä aikailematta nainen livahti koppiini ja lukitsi oven. Katsoimme toisiamme ääneti, molempien hengitys tiheni ja kuin yhteisestä sopimuksesta kaappasimme toisemme kiihkeään syleilyyn. Suutelin häntä pitkään ja hän pyöritti villisti kieltä suussani ja puristeli kovettuvaa kyrpääni alushousujen läpi. Minä hamusin hänen herkullisia hyllyviä pakaroitaan, vihdoin hän vaipui polvilleen eteeni ja veti alkkarit nilkkoihin, ihanat punaiset huulet hamusivat, nyt jo tanakkana seisovan kyrpäni suuhunsa. Hän oli uskomaton suihin- ottaja, pystyi ottamaan melkein koko kyrvän syvälle nieluunsa, kuului vain minun kiimainen hengitykseni ja irstas lurpsahtelu, kun hän imi kyrpääni. Halusin välttämättä päästä panemaan tuota herkullista persettä, jota olin hetki sitten toljottanut kaupan puolella, nostin naisen ylös, ja käänsin hänet, hän meni hieman kumaraan asentoon ja nojasi kopin seinään. Painoin hänen pääly-ja alushousut kerralla nilkkoihin ja polvistuin hänen taaksensa nuolemaan noita ihania pakaroita, levitin niitä hiukan ja näin ihanan pyllynreiän, nuolaisin sitä ja nainen vavahti ja voihkaisi hiljaa. Nousin ylös ja ohjasin kyrpäni pillunhuulille, hitaasti nautiskellen työnnyin sisään kuuman kosteaan pilluun. Aloin rytmikkään nainnin ja nainen alkoi voihkimaan ja ynisemään äänekkäämiin, joten työnsin hänen suunsa eteen hengarissa olevan housun lahkeen, jota hän alkoi purra kiihkossaan, pettääkseen isommat äänet. Rynkytin vasten hähen pakaroitaan kiihtyvällä vauhdilla, huomasin kuinka hän sai vapisten ensimmäisen orgasminsa, eikä edes housun lahje suussa estänyt häntä päästämästä hurjaa nautinnon huudahdusta. Samalla tunsin minäkin lähestyväni huippua ja ryöpsyttelin spermani tuon tuntemattoman naisen pilluun. Pidin vielä kyrpääni hetken aikaa naisen sisällä ja painauduin noita ihania pakaroita vasten. Lopulta kyrpäni luiskahti velttona ulos naisen pillusta, spermaa valui pitkin reisiä. Sanaakan sanomatta nainen nosti pöksynsä ja housunsa ylös nilkoista, korjaten kapaustaan hän vilkaisi hymyillen minuun, suikasi suuta ja häipyi ovesta. Lukitsin oven ja vetelin housut jalkaani ja poistuin kaupasta ostamatta mitään sillä kertaa. Olen sen jälkeen törmännyt yhden kerran samaiseen naiseen, eräässä toisessa vaatekaupassa, ja hän hymyillen nyökkäsi ja iski silmää samalla vinkaten kohti sovituskoppeja, mutta sillä kertaa olin vaimoni kanssa ostoksilla, joten siitä ei tullut mitään.

5

16239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seksipeto

      tuo oli kiihottava...

      Mikset mennyt??? =)

    • oi kyllä!

      toi oli loistava juttu,mun fantasiani on vartijan kanssa sovituskopissa!
      Jos voit niin kirjottaisitko sellasen,joohan?!

      • Novellin kirjoittaja

        Tarkoititko nainen miesvartijan käsittelyssä vai mies naisvartijan käsittelyssä ?
        Alistusta ja hyväksikäyttöä vaiko yhteisiä kemioita ?


      • greace
        Novellin kirjoittaja kirjoitti:

        Tarkoititko nainen miesvartijan käsittelyssä vai mies naisvartijan käsittelyssä ?
        Alistusta ja hyväksikäyttöä vaiko yhteisiä kemioita ?

        Ihan hyvin kerrottu. Parempiakin olen lukenut, mutta yksi juttu jäi häiritsemään hiukan...
        Te ette käyttäneet minkäännäköistä ehkäisyä.
        Eikö olisi ollut kannattanut jos sinulla on vaimokin.


      • juuba juu
        greace kirjoitti:

        Ihan hyvin kerrottu. Parempiakin olen lukenut, mutta yksi juttu jäi häiritsemään hiukan...
        Te ette käyttäneet minkäännäköistä ehkäisyä.
        Eikö olisi ollut kannattanut jos sinulla on vaimokin.

        vitut mitään ehkäisyä sekoiteta fantasioihin runkkaatko myös kortsun kanssa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe