voisitteko kertoa mielipiteenne Lahden eläinlääkäriasemista? Kissaltani pitäisi hammaspoistaa ja en tiedä kumpaan veisin. Olen tarkka palvelusta koska monessakaan paikassa omistajaa ei kuunnella vaikka parhaiten kissansa tuntevat. Minulla kun on vielä iäkäs Cornish rex, joka on oikein herkkä nukutusaineelle. Kerranpa sattui niinkin että lääkärikin oikein hätääntyi kun kissa ei meinannut nukutuksesta herätä. Eipähän toiste tule mentyä sinne!
Lahden eläinlääkäriasemat
-Ansku-
1
116
Vastaukset
- tanjuska
Ota yhteys suoraan eläinlääkäriasemaan, kerro tilanteesi ja huolesi. Voithan suoraan keskustella myös hoitavan lääkärin kanssa. Sanot vaikka että on huonoja kokemuksia..itse painotan aina sitä kissani vastaavat lapsia, joita en voi saada ja he ymmärtävät huoleni ja rakkauteni määrän. Mainitse myös tämä aikaisempi nukutusongelma. Anteeksi etten pysty ohjeistamaan Lahden eläinlääkäriasemista vaikka sieltä olenkin kotoisin, mutta kyllä lääkäreiden täytyy omistajaa kuunnella, olipa suunta mikä tahansa. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872