Oikaisen harhaluulon. DataMix ei ole myynyt uuden hankintalain aikana tietokoneita Kotkan kaupungille. Aiemmin myi kyllä, joskus -90 luvun puolella. Jossain vaiheessa, olisiko ollut 98, kaupunki todellakin oli yrityksemme suurin asiakas, ei enää. Kaupungin tietokonekaupat kilpailutetaan suunnilleen kerran kolmessa vuodessa, ja olemme kilpailutukset aina valitettavasti hävinneet. Toimittaja on tällä hetkellä Datagroup "hankkijan" talosta. Jos palstalle tulee uusia, virheellisiä syytöksiä, pyrin ne oikaisemaan. Valitettavasti minulla ei ole aikaa tällä palstalla asua, mutta vierailen silloin tällöin. Tässä siis vastaus "takin kääntöön", kun joku sitä oli pyytänyt. Pasi Hirvonen
Oikaisu
16
1171
Vastaukset
- käyty...
...ja se ei eduksi poliittiselle uskottavuudelle, tietenkään ei pidä syytellä ketään aiheetta, eikä levitellä juoruja, mutta noin poliittiselta kannalta tuo kaupanteko kaupungin kanssa aina vähän jääviepäilystä aiheuttavaa, jos päättäjänä!
- Paras_Fiilari
Yrityselämässä kuten yleensä elämässä olisi syytä kehittää itseään. Kun kaupungilla on tarve ostaa ja Pasi Hirvosella mitä myydä, niin miksei sitten käytäisi kauppaa, jos siihen löytyy edellytyksiä?
Jääviyssäännökset kyllä ohjaavat oikeaan menettelyyn, kunhan niistä pidetään kiinni.
Poliittinen uskottavuus menisi siitä, ellei kauppaa edes yritettäisi käydä!
- Robin Hood
pääset vakio toimittajien joukkoon kun kannatuksesi hieman mahdollisesti nousee. Kyllä Ylimäki,Elomaa ja muukin yrittäjä siipi Sinut huomioi kun saadaan piikki auki.
- jep...
Jos alatte henkilöitä syyttämään niin kirjoitelkaa edes omilla nimillänne! Nykyään nettiherjaus on rangaistavaa.
- kerro kerro
jep... kirjoitti:
Jos alatte henkilöitä syyttämään niin kirjoitelkaa edes omilla nimillänne! Nykyään nettiherjaus on rangaistavaa.
kerros mulle nyt tai lopeta höpötys!
- kuitenkin,,,,
hylkäsit kuitenkin yksilön puolella olemisen, ja aloit ilmeisesti kaivelee muiden ihmisten henkilökohtaisuuksia. mikä ei liity käsiteltäviin asioihin.
- kyssäri 1
Miks Pasi olet joukkovoiman puolella vaikka tiedät tosiasiat! Tiedät tapauksen kyllä!
- Pasi Hirvonen
Askon pitkäaikaisesta jutusta, niin asian käsittely on kesken. Katsotaan juttu loppuun, ennen kuin hutkitaan ketään...
- Paras_Fiilari
Pasi Hirvonen kirjoitti:
Askon pitkäaikaisesta jutusta, niin asian käsittely on kesken. Katsotaan juttu loppuun, ennen kuin hutkitaan ketään...
Puhuin juuri äsken kaupunginhallituksen jäsen J-K Merivirran kanssa. Kovasti tuntui olevan tämän kirjoittamasi kannalla!
Katsotaan juttu loppuun. Kun virkamiehet ovat tehneet tutkintapyynnön, niin käännetään joka ikinen kivi ja kanto, mitä asiaan liittyy, mutta tietenkin lakipykälien ja hyvän hallintotavan mukaan!
Tässähän sitä yhteistyötä nyt päästään eri tahojen kanssa testailemaan! - fiilari,
Paras_Fiilari kirjoitti:
Puhuin juuri äsken kaupunginhallituksen jäsen J-K Merivirran kanssa. Kovasti tuntui olevan tämän kirjoittamasi kannalla!
Katsotaan juttu loppuun. Kun virkamiehet ovat tehneet tutkintapyynnön, niin käännetään joka ikinen kivi ja kanto, mitä asiaan liittyy, mutta tietenkin lakipykälien ja hyvän hallintotavan mukaan!
Tässähän sitä yhteistyötä nyt päästään eri tahojen kanssa testailemaan!Lopeta jo toi paskan jauhant, soittelet kaikkia läpi ja tulet suomi24 palstalle levittelee omia käsityksiäsi asioista mistä et tiedä mitään.
Etkö osaa olla sotkematta asioita? Eikä sun puheesta juurikaan saa mitään tolkkua, sekavaa sössötystä speed metallin tahtiin.
Ja kun siitä ei saa selvää, eikä sun kanssa saa puheenvuooa kunnolla niin se että ehtii sanoa "niin" jo puhut päälle ja otat myötämielisen henkilökohtaisen käsityksen asiaan.
Ja suollat vääriä mielikuvia ulos, olet kun häkkinen puhut mitä sylki suuhun tuo!
- että oikeistolaisaate
on muuttunut demariaatteeksi. Pitääkö paikkansa? Tähän ei tullut vastausta. Ymmärsin rivien välistä, että olet jättänyt ns. liikemiessiiven ja siirtynyt sosiaalijengiin. Tähän jos saisi vastauksen kiitos.
- Pasi Hirvonen
ei ole kääntynyt. Olen kolmannen polven kokoomuslainen, vieläpä työläisperheestä. Ei isoäidinmaidosta saatua aitoa aatetta heppoisin perustein muuteta. Olen siis "persunkestävä" kokkari. Katariinan kokoomus taas toi uuden tuulahduksen puoluetoimintaan aktiivisuudellaan, ja on yksi Kokoomus rp:n jäsenyhdistys. Tempauksia tulee tänäkin vuonna useita, olkaa tarkkana!
- Harald Hirmunen
Pasi Hirvonen kirjoitti:
ei ole kääntynyt. Olen kolmannen polven kokoomuslainen, vieläpä työläisperheestä. Ei isoäidinmaidosta saatua aitoa aatetta heppoisin perustein muuteta. Olen siis "persunkestävä" kokkari. Katariinan kokoomus taas toi uuden tuulahduksen puoluetoimintaan aktiivisuudellaan, ja on yksi Kokoomus rp:n jäsenyhdistys. Tempauksia tulee tänäkin vuonna useita, olkaa tarkkana!
Kun olet aito ehta 100 prosenttinen kokkari, niin kuinka kannattavaksi visioit satamaan rakennettavan ökylaiturin ja mitä veikkailet laiturin käyttäjämääristä jo ensi kesänä ? Vai tulikos se siihen mennessä ?
Itse veikkaan käviäjä määrää 65-70 % ja ottaen huomioon taantuman kuitenkin. Venäläisiä paatteja eniten ja muutama tunnettu suomalainen ökykukkaro. - jjjgggyyrred
Pasi Hirvonen kirjoitti:
vastailet rivien välistä ohi jopa asian, et ole heikon puolella, ja sanot ympäripyöreesti "katsotaan loppuun enne kun hutkitaan" mutta et kuitenkaan sano sitä MIELIPIDETTÄSI! kierrät ja kaarrat, olet kun kiero demari.
asiat joko on mieltä tai ei ole mieltä jostain ja miksi siihen on niin vaikea vastata?
ja samaan aikaan sanot että et ole kääntän takkia jne, eihän tuosta muutakaan voi sanoa kohdallasi. totuus on kirpaisevaa, ja jos selvässä kysymyksessä kierrät ja kaarrat etkä sano suoraan kun kansalaiset kysyy. se tekee sinusta palttoon kääntäjän ilman mitään selityksiä! - vai vasemmistoa
Pasi Hirvonen kirjoitti:
o vai v ?
- ei sittenkään
Et ajattele omilla aivoillasi, olet myös kumileimasin. Syöt virkamiesten kädestä kuten muutkin.
Turha selitellä miksi tämä mielipide. Katso peiliin ja muistele mitä olet laukonut kokouksissa ja jopa ns sivilissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724847
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724644Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv812895Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222266Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska181732- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851308