hankin perjantaina kotimokkulan ja olen todellakin positiivisesti yllättynyt sen nopeudesta ja luotettavuudesta.
täällä mokkulaa haukutaan aivan turhaan sillä ainakin minulla se pelaa kiitettävästi.
mokkula täytti toiveeni
13
1047
Vastaukset
- katkettua
mokkula yhteys toimii kunnolla suomalaisista vain 5% ja kaikki muut valittavat siitä jatkuvasti.
olen sinun puolesta iloinen että olet saanut mokkulastasi jotain sentään irtikin.- koettu
minullakin toimi aivan moitteettomasti ensimmäiset neljä kuukautta. sen jälkeen onkin ollut kaikennäköistä pulmaa. nauti nyt siitä loistavasta toiminnasta niin kauan kuin mahdollista sillä veikkaan että ongelmia tulee sinullekkin aikanaan.
- tuo ole päinvastoin
5% pitää vaan niin kovaa meteliä... ihan hyvin se toimii radiosysteemiksi.
- härmänhintti
tuo ole päinvastoin kirjoitti:
5% pitää vaan niin kovaa meteliä... ihan hyvin se toimii radiosysteemiksi.
ei kuule toimi mokkula monellakaan kummoisesti ja minä voin tunnustaa että minulla ei toimi.
- kun käyttöjärjestelmä
härmänhintti kirjoitti:
ei kuule toimi mokkula monellakaan kummoisesti ja minä voin tunnustaa että minulla ei toimi.
oli XP...nyt Vista premiumin kanssa yhteydet mokkulalla pelannu tosi hyvin jo 8kk!
- kasandra
minulla matkakaista mokkulassa ja se pätkii päivässä monta kertaa jotenka minulla on ainakin hyväsyy haukkua mokkulaa.
- sätkijä
kerro hieman tarkemmin millaista pätkintää sinulla on? esim. mitä valoja sammuu mokkulasta, jos siis sinulla on kotimokkula? ja tuleeko yhteys itsestään takaisin. olisi kiinnostava tietää.
- kasandra
sätkijä kirjoitti:
kerro hieman tarkemmin millaista pätkintää sinulla on? esim. mitä valoja sammuu mokkulasta, jos siis sinulla on kotimokkula? ja tuleeko yhteys itsestään takaisin. olisi kiinnostava tietää.
mokkulasta sammuu WLAN valo aina kun yhteys menee poikki ja se syttyy takaisin muutaman tunnin päästä.
olen ollut yhteydessä operaattoriin, mutta he väittävät vain että mokkula on viallinen. - sätkijä
kasandra kirjoitti:
mokkulasta sammuu WLAN valo aina kun yhteys menee poikki ja se syttyy takaisin muutaman tunnin päästä.
olen ollut yhteydessä operaattoriin, mutta he väittävät vain että mokkula on viallinen.hyvin tuttu juttu. minullakin teki samaa alussa. sitten se ei enää tullutkaan itsestään takas vaan laite oli resetoitava että sai taas toimimaan. nykyään se sammuttelee valojaan vähänväliä ja netti katkeilee jatkuvasti. munulla oli mokkula huollossa, mutta ei siinä vikaa ollut. sain laina mokkulan tilalle ja se teki ihan samaa.
- luigi
sätkijä kirjoitti:
hyvin tuttu juttu. minullakin teki samaa alussa. sitten se ei enää tullutkaan itsestään takas vaan laite oli resetoitava että sai taas toimimaan. nykyään se sammuttelee valojaan vähänväliä ja netti katkeilee jatkuvasti. munulla oli mokkula huollossa, mutta ei siinä vikaa ollut. sain laina mokkulan tilalle ja se teki ihan samaa.
ja jos onkin niin se ratkeaa sillä kun irtisanot mokkulan ja otat tilalle kaapeli yhteyden.
- ei toiminu
luigi kirjoitti:
ja jos onkin niin se ratkeaa sillä kun irtisanot mokkulan ja otat tilalle kaapeli yhteyden.
kun asenti suoraan usbiin mutta kun asensin mukana tulevan jatkokaapelin alkoi toimimaan...?
- vell down
ei toiminu kirjoitti:
kun asenti suoraan usbiin mutta kun asensin mukana tulevan jatkokaapelin alkoi toimimaan...?
sinulla on tietokoneessa USB lataus vajaus ja tällöin tarvitaan vahvistus kaapelia että USB laitteet toimii.
- Zelco..
Minulla on ollut mokkula 5/2008 asti.
On toiminut ihan tyydyttävästi. Toki välillä on hitaanpaa, mutta luetettavuudessa ei sinänsä ole ollut ongelmia.
Mutta kyllä kokone jumii... HP6715S vista, olen kyllä laittanut vistan piikkiiin...
Kun ei vastaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1178063
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1355353Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1243574Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352604Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971540Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?701406Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376